Firmowe
Stan: Nowe
Opis
Zestaw do konwersji roweru 1000W SL (Super Light) dzięki zastosowaniu mniejszego silnika z przekładnią zyskał na lekkości (waga tylko 3,9 kg) jednak absolutnie nie stracił na mocy (1000W). Silnik oferuje znakomite osiągi przy niewielkim zapotrzebowaniu na prąd. Zestaw pozwala w łatwy sposób zamienić swój ulubiony rower w e-bike.
Zestaw do konwersji przeznaczony jest do montażu na tylnym kole. Montaż zajmuje około 3-4 godzin i nie wymaga dużego doświadczenia oraz specjalistycznej wiedzy.
Zestaw zawiera:
Przekładniowy silnik BLDC o mocy 1000W (do montażu w kole tylnym)
Waga 3,9 kg
Moc znamionowa: 1000W !
Zapleciony w kole (do wyboru 26",27.5", 28", 29")
Mocowanie na kasetę i tarczę hamulcową
Czujnik temperatury
Sterownik zintegrowany w szynie do mocowania baterii (brak dodatkowego pudełka ze sterownikiem !)
Wyświetlacz LCD wraz z pilotem
pokazuje najważniejsze informacje – poziom naładowania baterii, prędkość, przebieg trasy, aktualnie używana moc, tryb jazdy, temperatura i wiele innych.
zintegrowany z pilotem, pozwalającym na zmianę wielu ustawień
Manetka
pozwala na jazdę bez używania pedałów
przydatna przy wjazdach na wzniesienie
Czujnik kadencji PAS
uruchamia wspomaganie elektryczne w momencie pedałowania
niezbędny, aby legalnie poruszać się po drogach publicznych.
Magnetyczny czujnik hamulca
montowany na klamkę hamulca
wyłącza napęd silnika podczas hamowania
pozwala na hamowanie silnikiem (hamowanie rekuperacyjne), dzięki któremu odzyskasz część energii
opcjonalnie dostępne również klamki z czujnikiem, pasujące do hamulców V-break lub tarczowych sterowanych linką
Zintegrowana wiązka elektryczna
ograniczająca ilość kabli, przez co rower po konwersji znacznie zyskuje na estetyce. wyposażone w hermetyczne wtyczki odporne na warunki atmosferyczne. kolorowe wtyczki ułatwiające montaż
Blokada obrotu osi
zabezpiecza silnik przed obróceniem w widełkach.
Zestaw kluczy
dzięki nim w łatwy sposób przerobisz swój ulubiony rower na e-bike.
Ważne informacje:
*) Ze względu na mnogość opcji (wielkość koła, typ suportu, system hamulcowy) zestawy wykonywane są na konkretne zamówienie. W związku z tym czas realizacji jest zazwyczaj nieco dłuższy i wynosi 5-10 dni roboczych.
*) Przepisy mówią, że rower elektryczny może posiadać silnik o mocy do 250 W oraz rozpędzać się do prędkości 25 km/h. Zestaw ma moc 1000 W i możliwość jazdy nawet 55 km/h !!. Aby móc legalnie poruszać się po drogach publicznych zestaw jest zablokowany do wartości przepisowych (moc 250 W i prędkość 25 km/h). Istnieje możliwość zdjęcia blokady z poziomu wyświetlacza. Procedura jest prosta i zajmuje około 20 sekund. Po dezaktywacji blokady jest ona zdjęta niezależnie od ilości włączeń/wyłączeń. Ponowne założenie blokady jest równie proste co jej zdejmowanie. PAMIĘTAJ: pełną moc zestawu legalnie możesz wykorzystać tylko poza drogami publicznymi!
*) Szerokość standardowych ram wynosi 135 mm, a silnik wymaga szerokości 142 mm, wymaga to delikatnego rozciągnięcia ramy (tylnego widelca). Z tego powodu nie zaleca się montażu do ram karbonowych.
*) Opcjonalnie do zestawu możesz również zamówić dedykowane baterie bidonowe (ładowarka w komplecie) o pojemności:
48V 14,5Ah
48V 16Ah
48V 17,5Ah
(baterie te pasują do szyny sterownika)
*) Istniej możliwość montażu tego zestawu do roweru klienta.
*) w ofercie posiadamy napędy rowerowe o mocach od 250W do 2000W pełna oferta na electricmobile.pl
Zestaw do konwersji przeznaczony jest do montażu na tylnym kole. Montaż zajmuje około 3-4 godzin i nie wymaga dużego doświadczenia oraz specjalistycznej wiedzy.
Zestaw zawiera:
Przekładniowy silnik BLDC o mocy 1000W (do montażu w kole tylnym)
Waga 3,9 kg
Moc znamionowa: 1000W !
Zapleciony w kole (do wyboru 26",27.5", 28", 29")
Mocowanie na kasetę i tarczę hamulcową
Czujnik temperatury
Sterownik zintegrowany w szynie do mocowania baterii (brak dodatkowego pudełka ze sterownikiem !)
Wyświetlacz LCD wraz z pilotem
pokazuje najważniejsze informacje – poziom naładowania baterii, prędkość, przebieg trasy, aktualnie używana moc, tryb jazdy, temperatura i wiele innych.
zintegrowany z pilotem, pozwalającym na zmianę wielu ustawień
Manetka
pozwala na jazdę bez używania pedałów
przydatna przy wjazdach na wzniesienie
Czujnik kadencji PAS
uruchamia wspomaganie elektryczne w momencie pedałowania
niezbędny, aby legalnie poruszać się po drogach publicznych.
Magnetyczny czujnik hamulca
montowany na klamkę hamulca
wyłącza napęd silnika podczas hamowania
pozwala na hamowanie silnikiem (hamowanie rekuperacyjne), dzięki któremu odzyskasz część energii
opcjonalnie dostępne również klamki z czujnikiem, pasujące do hamulców V-break lub tarczowych sterowanych linką
Zintegrowana wiązka elektryczna
ograniczająca ilość kabli, przez co rower po konwersji znacznie zyskuje na estetyce. wyposażone w hermetyczne wtyczki odporne na warunki atmosferyczne. kolorowe wtyczki ułatwiające montaż
Blokada obrotu osi
zabezpiecza silnik przed obróceniem w widełkach.
Zestaw kluczy
dzięki nim w łatwy sposób przerobisz swój ulubiony rower na e-bike.
Ważne informacje:
*) Ze względu na mnogość opcji (wielkość koła, typ suportu, system hamulcowy) zestawy wykonywane są na konkretne zamówienie. W związku z tym czas realizacji jest zazwyczaj nieco dłuższy i wynosi 5-10 dni roboczych.
*) Przepisy mówią, że rower elektryczny może posiadać silnik o mocy do 250 W oraz rozpędzać się do prędkości 25 km/h. Zestaw ma moc 1000 W i możliwość jazdy nawet 55 km/h !!. Aby móc legalnie poruszać się po drogach publicznych zestaw jest zablokowany do wartości przepisowych (moc 250 W i prędkość 25 km/h). Istnieje możliwość zdjęcia blokady z poziomu wyświetlacza. Procedura jest prosta i zajmuje około 20 sekund. Po dezaktywacji blokady jest ona zdjęta niezależnie od ilości włączeń/wyłączeń. Ponowne założenie blokady jest równie proste co jej zdejmowanie. PAMIĘTAJ: pełną moc zestawu legalnie możesz wykorzystać tylko poza drogami publicznymi!
*) Szerokość standardowych ram wynosi 135 mm, a silnik wymaga szerokości 142 mm, wymaga to delikatnego rozciągnięcia ramy (tylnego widelca). Z tego powodu nie zaleca się montażu do ram karbonowych.
*) Opcjonalnie do zestawu możesz również zamówić dedykowane baterie bidonowe (ładowarka w komplecie) o pojemności:
48V 14,5Ah
48V 16Ah
48V 17,5Ah
(baterie te pasują do szyny sterownika)
*) Istniej możliwość montażu tego zestawu do roweru klienta.
*) w ofercie posiadamy napędy rowerowe o mocach od 250W do 2000W pełna oferta na electricmobile.pl
ID: 661069276
xxx xxx xxx