Prywatne
Stan: Używane
Opis
Najmocniejszy silnik typu mid-drive do konwersji roweru na elektryczny od producenta ToSeven - stworzony przez inżyniera odpowiedzialnego za słynne silniki TSDZ, z poprawionymi wadami konstrukcyjnymi. DM01 nie nie ma problemów z przegrzewaniem, wodoszczelnością ani zużywającymi się łożyskami i zębatkami.
Moc znamionowa 1000W, przy baterii 52V i kontrolerze 30A to ponad 1700W szczytowo w zależności od ustawień, których można dokonać z poziomu wyświetlacza T24.
Trzy różne tryby mocy oraz d aż do 9 poziomów wspomagania pozwala na ustawienie roweru zarówno do bezpiecznej jazdy po mieście jak i ekscytujących przygód w terenie. Czujnik nacisku oraz manetka kciukowa odłączana z poziomu wyświetlacza dodatkowo poszeszają możiwoci dopasowania do indywidualnych potrzeb. Moment obrotowy na zębatce 46T to aż 160Nm, daje niesamowite wrażenia z jazdy i pozwala na przewożenie nawet ciężkich pakunków i toreb z zakupami. Dodatkowa oryginalna zębatka 42T zwiększa jeszcze bardziej moment obrotowy kosztem niewielkiej redukcji maksymalnej osiągalnej prędkości. Dzięki obróconemu spiderowi nie traci się tak dużo linii łańcucha i można swobodnie korzystać ze wszystkich biegów.
Bateria starcza na 5 dni dojazdów do pracy przy średnich ustawienia mocy i wspomagania (przy tym zestawie średnie ustawienia to więcej niż w fabrycznym Boschu CX!). Wbudowany BMS na Bluetooth pozwala na kontrolę parametrów przez aplikację na smartfonie i zdalne włączanie i wyłączanie baterii (na przykład kiedy nagle zdecydujemy, że nie chcemy, żeby rower był elektryczny ;) Bateria zamykana na klucz, klucz oczywiście w zestawie.
Można ustawić silnik z poziomu wyświetlacza tak aby spełniał wymagania roweru elektrycznego poprzez zmniejszenie natężenia prądu na kontrolerze i ograniczenie prędkości wspomagania.
Manetkę można odpiąć lub wyłączyć również z poziomu wyświetlacza.
W zestawie:
Silnik DM01 1000L BB=68-73
Wyświetlacz T24 (jeszcze z folią!)
Czujnik prędkości
Czujnik zmiany biegów (nieużywany)
Klamki hamulcowe z czujnikami hamowania (nieużywane)
Magnetyczny czujnik hamowania do klamek hydraulicznych hamulców
Manetka kciukowa
Mocowanie baterii
Bateria 52V 14S4P 2170 19.2Ah 970Wh BMS Bluetooth
Ładowarka 3A
Oryginalna zębatka 46T
Oryginalna zębatka 42T
Oryginalne korby
Dodatkowo wyjście USB na kierownicę wpinane bezpośrednio w baterię do ładowania telefonu, lampek itp.
Przebieg niecałe 1500km, nie jest już w użyciu, zdemontowany czeka na nabywcę. Garażowany, bateria przechowywana w warunkach pokojowych.
Bezawaryjny, zakupiony w lipcu 2024 od polskiego sprzedawcy ebikestuff.eu
Przesmarowanyboryginalnym smarem przy 1250km przebiegu po konsultacji ze sprzedawcą.
Stan techniczny igła.
Stan wizualny silnika - ślady montażu oraz drobne rysy po spadającym łańcuchu po prawej stronie
Stan wizualny zębatki 46T - otarcia po spadającym łańcuchu
Poza tym drobne rysy na korbach przy pedałach a cała reszta łącznie z baterią w stanie idealnym!
Nie było upadków, uderzeń od spodu, jazdy w terenie, przegrzani, przeciążenia itd.
Jeżdżony tylo po mieście do pracy po ścieżkach rowerowych. To jest również powód dla którego sprzedaję ten zestaw - nie wykorzystuję w pełni jego możliwości.
Dla zainteresowanych prześlę więcej zdjęć i ew filmy oraz linki do stron producentów silnika i akumulatora z pełnymi specyfikacjami.
Preferowany odbiór osobisty ale wysyłka też będzie możliwa - posiadam orginalne opakowanie z wkładkami do zabezpieczenia silnika.
Wgrane (najlepsze zdaniem większości użytkowników) niezablokowane oprogramowanie sterownika z czerwca 2024, jest możliwość aktualizacji ale obecne oprogramowania są zablokowane i nie da się wrócić do wcześniejszych wersji.
Sprzedaż prywatna, w razie pytań zapraszam do kontaktu!
Moc znamionowa 1000W, przy baterii 52V i kontrolerze 30A to ponad 1700W szczytowo w zależności od ustawień, których można dokonać z poziomu wyświetlacza T24.
Trzy różne tryby mocy oraz d aż do 9 poziomów wspomagania pozwala na ustawienie roweru zarówno do bezpiecznej jazdy po mieście jak i ekscytujących przygód w terenie. Czujnik nacisku oraz manetka kciukowa odłączana z poziomu wyświetlacza dodatkowo poszeszają możiwoci dopasowania do indywidualnych potrzeb. Moment obrotowy na zębatce 46T to aż 160Nm, daje niesamowite wrażenia z jazdy i pozwala na przewożenie nawet ciężkich pakunków i toreb z zakupami. Dodatkowa oryginalna zębatka 42T zwiększa jeszcze bardziej moment obrotowy kosztem niewielkiej redukcji maksymalnej osiągalnej prędkości. Dzięki obróconemu spiderowi nie traci się tak dużo linii łańcucha i można swobodnie korzystać ze wszystkich biegów.
Bateria starcza na 5 dni dojazdów do pracy przy średnich ustawienia mocy i wspomagania (przy tym zestawie średnie ustawienia to więcej niż w fabrycznym Boschu CX!). Wbudowany BMS na Bluetooth pozwala na kontrolę parametrów przez aplikację na smartfonie i zdalne włączanie i wyłączanie baterii (na przykład kiedy nagle zdecydujemy, że nie chcemy, żeby rower był elektryczny ;) Bateria zamykana na klucz, klucz oczywiście w zestawie.
Można ustawić silnik z poziomu wyświetlacza tak aby spełniał wymagania roweru elektrycznego poprzez zmniejszenie natężenia prądu na kontrolerze i ograniczenie prędkości wspomagania.
Manetkę można odpiąć lub wyłączyć również z poziomu wyświetlacza.
W zestawie:
Silnik DM01 1000L BB=68-73
Wyświetlacz T24 (jeszcze z folią!)
Czujnik prędkości
Czujnik zmiany biegów (nieużywany)
Klamki hamulcowe z czujnikami hamowania (nieużywane)
Magnetyczny czujnik hamowania do klamek hydraulicznych hamulców
Manetka kciukowa
Mocowanie baterii
Bateria 52V 14S4P 2170 19.2Ah 970Wh BMS Bluetooth
Ładowarka 3A
Oryginalna zębatka 46T
Oryginalna zębatka 42T
Oryginalne korby
Dodatkowo wyjście USB na kierownicę wpinane bezpośrednio w baterię do ładowania telefonu, lampek itp.
Przebieg niecałe 1500km, nie jest już w użyciu, zdemontowany czeka na nabywcę. Garażowany, bateria przechowywana w warunkach pokojowych.
Bezawaryjny, zakupiony w lipcu 2024 od polskiego sprzedawcy ebikestuff.eu
Przesmarowanyboryginalnym smarem przy 1250km przebiegu po konsultacji ze sprzedawcą.
Stan techniczny igła.
Stan wizualny silnika - ślady montażu oraz drobne rysy po spadającym łańcuchu po prawej stronie
Stan wizualny zębatki 46T - otarcia po spadającym łańcuchu
Poza tym drobne rysy na korbach przy pedałach a cała reszta łącznie z baterią w stanie idealnym!
Nie było upadków, uderzeń od spodu, jazdy w terenie, przegrzani, przeciążenia itd.
Jeżdżony tylo po mieście do pracy po ścieżkach rowerowych. To jest również powód dla którego sprzedaję ten zestaw - nie wykorzystuję w pełni jego możliwości.
Dla zainteresowanych prześlę więcej zdjęć i ew filmy oraz linki do stron producentów silnika i akumulatora z pełnymi specyfikacjami.
Preferowany odbiór osobisty ale wysyłka też będzie możliwa - posiadam orginalne opakowanie z wkładkami do zabezpieczenia silnika.
Wgrane (najlepsze zdaniem większości użytkowników) niezablokowane oprogramowanie sterownika z czerwca 2024, jest możliwość aktualizacji ale obecne oprogramowania są zablokowane i nie da się wrócić do wcześniejszych wersji.
Sprzedaż prywatna, w razie pytań zapraszam do kontaktu!
ID: 998777539
Dodane 31 lipca 2025
Zestaw do konwersji na rower elektryczny ToSeven DM01 52V 19.2Ah
2 999 zł
Lokalizacja