Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Muzyka i Edukacja
  3. Instrumenty
  4. Pozostałe
  5. Pozostałe - Mazowieckie
  6. Pozostałe - Kobyłka
Zawodowy Interfejs Audio USB RME FIREFACE UFX II.Nowy.Mega Okazja
Zawodowy Interfejs Audio USB RME FIREFACE UFX II.Nowy.Mega Okazja
Zawodowy Interfejs Audio USB RME FIREFACE UFX II.Nowy.Mega Okazja
Zawodowy Interfejs Audio USB RME FIREFACE UFX II.Nowy.Mega Okazja
Zawodowy Interfejs Audio USB RME FIREFACE UFX II.Nowy.Mega Okazja
Zawodowy Interfejs Audio USB RME FIREFACE UFX II.Nowy.Mega Okazja
Zawodowy Interfejs Audio USB RME FIREFACE UFX II.Nowy.Mega Okazja
Zawodowy Interfejs Audio USB RME FIREFACE UFX II.Nowy.Mega Okazja
PromujOdśwież
  • Prywatne

  • Stan: Nowe

Opis

Do sprzedania posiadam profesjonalny, najwyższej klasy po prostu nowy zawodowy bardzo ceniony INTERFEJS AUDIO USB renomowanej firmy RME FIREFACE UFX II, którego opis oraz specyfikację zamieszczam poniżej:

Profesjonalny. Najbardziej zaawansowany instrument na świecie.

Wyjątkowy i znakomity interfejs Fireface UFX II umożliwia transfer analogowych i cyfrowych danych audio z niemal dowolnego źródła bezpośrednio do komputera.
 
Wiele unikalnych funkcji, dobrze przemyślana konfiguracja, kapitalnie rozwiązany mikser i opcje monitoringu, profesjonalne efekty DSP, najwyższej klasy układy analogowe oraz najnowsze przetworniki cyfrowe stawiają Fireface UFX II na czele wśród wszystkich interfejsów audio do komputera.
 
Niezwykle elastyczny i kompatybilny, wyposażony w DURec (opcja bezpośredniej rejestracji przez USB), a także osprzęt i legendarne sterowniki RME o najniższej latencji, Fireface UFX II posiada bogaty zestaw funkcji, które zainteresują użytkowników pracujących zarówno w wysokiej klasy studiach domowych, jak i w profesjonalnych studiach nagrań.
 
Obsługujący 60 kanałów audio (30 wejść i 30 wyjść), częstotliwości próbkowania do 192 kHz, umożliwiający dużą elastyczność dzięki połączeniu przez USB nowy Fireface UFX II jest idealnym rozwiązaniem do nagrywania, miksowania i monitoringu dźwięków w praktycznie każdych warunkach.
 
Interfejs Fireface UFX II jest niezwykle uniwersalny więc łatwo można go zintegrować z dowolnym systemem produkcyjnym. Standardem w Fireface UFX II są złącza analogowe, ADAT, AES, SPDIF oraz USB 2. Równie imponująca jest liczba kanałów obsługiwanych przez urządzenie: 12 analogowych, 16 ADAT i 2 AES z 30 wejściami i 30 wyjściami. Ponadto dzięki połączeniu USB 2 nowy Fireface UFX II można obsługiwać za pomocą opcjonalnego pilota RME ARC USB (Advanced Remote Control USB).
 
RME Fireface UFX II wyposażono w nowe, najwyższej klasy konwertery AC/CA i zoptymalizowane analogowe układy Wejść/Wyjść o lepszych parametrach SNR oraz THD, zapewniające nieskazitelne, krystalicznie czyste i przejrzyste brzmienie. Nowy tor mikrofonowy bez tłumika o maksymalnym poziomie wejściowym +18 dBu i zakresie wzmocnienia 75 dB umożliwia bezproblemową pracę w nawet najbardziej wymagających warunkach.
Co więcej, nowe nisko-impedancyjne wyjścia słuchawkowe o dużej mocy (2 Ω) i maksymalnym poziomie wyjściowym +19 dBu zapewniają wystarczającą moc i poziom głośności dla większości słuchawek o wysokiej lub niskiej impedancji.
 
Poprawiony DURec (bezpośrednie nagrywanie na USB)
Na przednim panelu Fireface UFX II dostępna jest funkcja DURec do bezpośredniego nagrywania przez USB. Teraz obsługiwana przez układy drugiej generacji o zwiększonej funkcjonalność i kompatybilności – co zapewnia większą niezawodność nawet przy korzystaniu z wolniejszych lub pofragmentowanych pamięci USB.
 
Zdalne sterowanie pilotem ARC USB
Pilot ARC USB podłączany jest do komputera przez USB i komunikuje się bezpośrednio z TotalMix FX. Kontroler posiada 15 dowolnie przypisywanych, podświetlanych przycisków, pokrętło enkodera, a także wejście TS do podłączenia przełącznika nożnego.
 
ARC USB to pilot do zdalnej kontroli Fireface UFX II poprzez MIDI USB 1.1. Urządzenie działa w klasie UAC 1 więc jest kompatybilne z systemami Windows i Mac OS X. Po podłączeniu pilota do systemu operacyjnego TotalMix FX automatycznie wykrywa ARC USB i komunikuje się z nim za pomocą prostych komend MIDI umożliwiających zdalną kontrolę UFX II.
 
TotalMix FX
Dostępny od 2001 r. mikser TotalMix umożliwia nieograniczone łączenie i miksowanie sygnałów w interfejsach audio marki RME. Unikalna funkcja tworzenia tylu niezależnych submiksów ile jest dostępnych kanałów wyjściowych sprawia, że jest to najbardziej uniwersalny i wszechstronny mikser tego typu.
 
Razem z obsługiwanym sprzętem TotalMix FX tworzy kompletny system efektowy, zwiększający wygodę pracy z całym torem nagraniowym i umożliwiający rezygnację z wprowadzających opóźnienia rozwiązań programowych.
TotalMix FX może w całości zastąpić mikser zewnętrzny umożliwiając tworzenie wielu, pozbawionych opóźnień miksów monitorowych z korekcją, blokiem dynamiki, pogłosem i delayem na każdym wyjściu, wliczając główny miks monitorowy i miksy słuchawkowe dla muzyków.
 
Aplikacja TotalMix FX dla iPada™
Aplikacja TotalMix FX for iPad™ umożliwia pełną kontrolę miksera sprzętowego i efektów DSP w interfejsach Fireface UFX+, UFX II, UFX, UCX, 802, Babyface, Babyface Pro oraz MADIface Pro w trybie Class Compliant, i pozwala tworzyć, zapisywać i wczytywać kompletne miksy bezpośrednio z poziomu iPada.

DANE TECHNICZNE RME Fireface UFX II
Sekcja analogowa
Przetwornik AC, wejścia liniowe 1-8, panel tylny
Rozdzielczość AC: 24 bity
SNR (odstęp sygnał-szum): 113 dB RMS nieważone, 116 dBA
Pasmo przetwarzania przy 44.1 kHz, -0.1 dB: 5 Hz – 20.8 kHz
Pasmo przetwarzania przy 96 kHz, -0.5 dB: 3 Hz – 45.8 kHz
Pasmo przetwarzania przy 192 kHz, -1 dB: 2 Hz – 92 kHz
Zniekształcenia THD: -110 dB, 0.00032 %
Poziom THD+N: -104 dB, 0.00063 %
Separacja kanałów: > 110 dB
Maksymalny poziom wejściowy: +19 dBu
Wejścia: 6.3 mm TRS jack, symetryzowane elektronicznie
Impedancja wejściowa: 8 kOm niesymetrycznie, 12 kOm symetrycznie
Czułość wejściowa przełączana: Lo Gain, +4 dBu
Poziom wejściowy dla 0 dBFS przy Lo Gain: +19 dBu
Poziom wejściowy dla 0 dBFS przy +4 dBu: +13 dBu
Regulacja wzmocnienia: od 0 do +12 dB
Minimalny poziom dla 0 dBFS: +1 dBu, -1.2 dBV
Wejścia mikrofonowe 9-12, panel przedni
Tak samo jak dla AC , oprócz:
Wejście: XLR, symetryzowane elektronicznie
Impedancja wejściowa: 3.4 kOm
SNR (odstęp sygnał-szum): 115 dB RMS nieważone, 118 dBA
Zakres wzmocnienia Gain: 75 dB
Maksymalny poziom wejściowy, Gain 0 dB: +18 dBu
Maksymalny poziom wejściowy, Gain 75 dB: -57 dBu
Wskaźniki, CLIP LED: 0 dBFS • SIG LED: -60 dBFS
Wejścia instrumentalne 9-12, panel przedni
Jak dla AC, oprócz:
Wejście: 6.3 mm TS jack, niesymetryczne
Impedancja wejściowa: 1 MOm
SNR (odstęp sygnał-szum): 114 dB RMS nieważone, 118 dBA
Zakres wzmocnienia: 42 dB
Maksymalny poziom wejściowy, Gain 8 dB: +21 dBu
Maksymalny poziom wejściowy, Gain 50 dB: -21 dBu
Przetwornik CA, wyjścia liniowe 3-8, panel tylny
Rozdzielczość: 24 bity
Zakres dynamiki (DR): 115 dB RMS nieważone, 118 dBA
Pasmo przetwarzania przy 44.1 kHz, -0.5 dB: 5 Hz – 20.8 kHz
Pasmo przetwarzania przy 96 kHz, -0.5 dB: 5 Hz – 45 kHz
Pasmo przetwarzania przy 192 kHz, -1 dB: 5 Hz – 89 kHz
Zniekształcenia THD: -110 dB, 0.00032 %
Poziom THD+N: -104 dB, 0.00063 %
Separacja kanałów: > 110 dB
Maksymalny poziom wyjściowy: +19 dBu
Wyjścia: 6.3 mm TRS jack, symetryzowane przez serwo
Impedancja wyjściowa: 75 Om niesymetrycznie, 150 Om symetrycznie
Poziom wyjściowy przełączany: Hi Gain, +4 dBu, -10 dBV
Poziom wyjściowy dla 0 dBFS przy Hi Gain: +19 dBu
Poziom wyjściowy dla 0 dBFS przy +4 dBu: +13 dBu
Poziom wyjściowy dla 0 dBFS przy -10 dBV: +2 dBV
CA – Wyjście Stereo Monitor XLR (1-2)
Jak dla CA, oprócz:
Wyjście: XLR, symetryczne
Poziom wyjściowy przełączany: 24 dBu, Hi Gain, +4 dBu, -10 dBV
Poziom wyjściowy dla 0 dBFS przy 24 dBu: +24 dBu
Poziom wyjściowy dla 0 dBFS przy Hi Gain: +19 dBu
Poziom wyjściowy dla 0 dBFS przy +4 dBu: +13 dBu
Poziom wyjściowy dla 0 dBFS przy -10 dBV: +2 dBV
CA – Wyjścia Stereo Monitor słuchawkowe (9-12)
Jak CA, oprócz:
Wyjście: 2 x 6.3 mm TRS stereo jack, niesymetryczne
Maksymalny poziom wyjściowy dla 0 dBFS, High: +19 dBu
Maksymalny poziom wyjściowy dla 0 dBFS, Low: +2 dBV
Impedancja wyjściowa: 2 Om
Maksymalna moc dla kanału przy obciążeniu 32 Om, 0.1% THD: 210 mW (2.6 Vrms, +10.5 dBu)
MIDI
2 x MIDI wejście/wyjście na złączach DIN 5-pinowych
Galwanicznie rozdzielone optoizolatorem
Tryb Hi-speed: czas reakcji i jitter typowo poniżej 1 ms
Separacja 128 bit FIFO dla wejścia i wyjścia
Sekcja cyfrowa
Zegary: wewnętrzny, ADAT, AES, MADI, word clock
Układ z niskim jitterem: 1 ns w trybie PLL, wszystkie wejścia
Zegar wewnętrzny: jitter 800 ps, losowa szerokość widma
Tłumienie jittera dla zegarów zewn.: > 30 dB (2.4 kHz)
Efektywny wpływ jittera zegara na konwersję AC i CA: bliski zera
PLL zapewnia zerowe straty, nawet dla jittera ponad 100 ns
Cyfrowy Bitclock PLL dla bezproblemowego działania ADAT varispeed
Obsługiwane częstotliwości próbkowania: 28 kHz do 200 kHz
Wejścia cyfrowe
AES/EBU
1 x XLR, symetryzowane transformatorowo, izolowane galwanicznie, zgodnie z AES3-1992

Urządzenie jest tak jak opisałem wcześniej nowiutkie. Zakupiony w sklepie muzycznym. 100% sprawny. Jednej sztuki nie wykorzystałem na dwie zakupione. Jestem jedynym właścicielem. Używany oraz ceniony przez zawodowców na całym świecie. Cały sklepowy komplet wraz z dowodem zakupu. Gwarancja prawie dwa lata. Zainteresowanych zapraszam najlepiej osobiście w celu obejrzenia oraz przetestowania lub też mogę wysłać kurierem. Jest to wielka mega okazja, gdyż jest to 100%, powtarzam nowy interfejs, który wysłuży na długie lata. Gorąco polecam.

Wszelkie pytania proszę kierować telefonicznie lub mailować
ID: 826297215

Skontaktuj się

Ryszard

Na OLX od sierpień 2019

Ostatnio online w dniu 29 kwietnia 2024

xxx xxx xxx

Dodane 29 kwietnia 2024

Zawodowy Interfejs Audio USB RME FIREFACE UFX II.Nowy.Mega Okazja

9 299 zł

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon