Prywatne
Rok wydania: 2011
Okładka: Miękka
Stan: Używane
Rodzaj: Ekonomia
Opis
W obecnych warunkach rynkowych niezwykle trudno jest być oryginalnym i innowacyjnym. Wiele nowych pomysłów jest błyskawicznie imitowanych przez konkurencje. Aby zapewnić firmie osiągnięcie trwałego sukcesu, należy stale podejmować działania w celu ochrony jej najcenniejszych aktywów - marki, produktu i informacji.
Autorzy książki omawiają zasady zarządzania prowadzące do redukcji ryzyka, zapewnienia oryginalności produktów, poprawy popularności marki i lojalności wobec niej oraz, ostatecznie, zwiększenia rentowności i wartości dla akcjonariuszy. W książce znaleźć można m.in. opis takich zagadnień, jak:
główne założenia dotyczące ochrony produktu będące częścią strategii firmy,
wartość bezpieczeństwa marki i prawne środki nadzoru,
profile ryzyka dla kluczowych aktywów na każdym etapie cykli życia produktu i sposoby redukcji ryzyka,
najlepsze praktyki bieżącego zarządzania marką i produktem, optymalne wykorzystanie nakładów,
metody monitorowania rynku i weryfikacji bezpieczeństwa kanałów dystrybucji,
opracowanie standardów efektywności ochrony marki.
Całość uzupełniają międzynarodowe studia przypadków ilustrujące omawiane problemy oraz sposoby realizacji działań związanych z ochroną marki i produktu, a także użyteczne pytania kontrolne.
Objaśnienie do stanu: Widoczne ślady używania
Książki posiadające drobne ślady użytkowania, które nie wpływają na zawartość i nie utrudniają czytania (przybrudzenia, zagięcia, inne).
Autorzy książki omawiają zasady zarządzania prowadzące do redukcji ryzyka, zapewnienia oryginalności produktów, poprawy popularności marki i lojalności wobec niej oraz, ostatecznie, zwiększenia rentowności i wartości dla akcjonariuszy. W książce znaleźć można m.in. opis takich zagadnień, jak:
główne założenia dotyczące ochrony produktu będące częścią strategii firmy,
wartość bezpieczeństwa marki i prawne środki nadzoru,
profile ryzyka dla kluczowych aktywów na każdym etapie cykli życia produktu i sposoby redukcji ryzyka,
najlepsze praktyki bieżącego zarządzania marką i produktem, optymalne wykorzystanie nakładów,
metody monitorowania rynku i weryfikacji bezpieczeństwa kanałów dystrybucji,
opracowanie standardów efektywności ochrony marki.
Całość uzupełniają międzynarodowe studia przypadków ilustrujące omawiane problemy oraz sposoby realizacji działań związanych z ochroną marki i produktu, a także użyteczne pytania kontrolne.
Objaśnienie do stanu: Widoczne ślady używania
Książki posiadające drobne ślady użytkowania, które nie wpływają na zawartość i nie utrudniają czytania (przybrudzenia, zagięcia, inne).
ID: 912604555
xxx xxx xxx
Dodane 18 kwietnia 2024
Zarządzanie ochroną marki
Tylko przedmiot
15 zł
Cena z Przesyłką OLX
Lokalizacja