Firmowe
Stan: Nowe
Opis
Sprzedaż TYLKO WYSYŁKOWA przez bezpieczne przesyłki OLX
Sprzedajemy tylko NOWE przedmioty które zawierają już swoje MAKSYMALNE RABATY cena nie podlega negocjacji
NIE MA możliwości ODBIORU OSOBISTEGO
Potrzebujesz kilka przedmiotów z naszych ogłoszeń? NAPISZ!
skompletujemy je i wyślemy w jednej przesyłce
lub dokonaj zakupu kilku przedmiotów na naszej stronie
www.taniepodreczniki.com.pl
Strony: 394, Format: 17x24 cmJakie są różnice między kompetencjami a kwalifikacjami?
Które kompetencje są kluczowe?
Jak najlepiej budować zespół?
Jak być przywódcą akceptowanym?
Przewodzenie oparte na przymusie czy "przewodzenia bez przewodzenia"?
Czy wszyscy powinni pracować zawodowo?
Te i inne problemy porusza książka Zarządzanie kompetencjami Tadeusza Oleksyna, dostarczając równocześnie charakterystyk najważniejszych kompetencji, niezbędnych dla funkcjonowania:
organizacji jako całości,
przywódców, z uwzględnieniem modeli przywództwa i cech osobowościowych,
pracowników merytoryczno-wykonawczych, operacyjnych, menedżerów oraz specjalistów,
poszczególnych grup zawodowych z sektora przedsiębiorstw,
przedsiębiorców - właścicieli małych i dużych firm.
Osoby zainteresowane praktycznymi, skutecznymi metodami zarządzania w biznesie (i nie tylko) znajdą tu m.in:
sposoby tworzenia systemów zarządzania kompetencjami w dużych i średnich organizacjach
dobre praktyki związane z rozwojem kompetencji własnych (self-management).
Książka jest też bogatym źródłem wiedzy dla teoretyków zarządzania, studentów i wykładowców. Zainteresuje także osoby luźniej związane z zarządzaniem, które chciałyby pełniej zrozumieć to, co się dzieje w ich organizacjach i w ich kraju oraz lepiej zarządzać własnym potencjałem i życiem zawodowym, a zwłaszcza rozwojem.
Rok wydania: 2018, oprawa: broszurowa
Tadeusz Oleksyn
Wolters Kluwer
978*****40475
Sprzedajemy tylko NOWE przedmioty które zawierają już swoje MAKSYMALNE RABATY cena nie podlega negocjacji
NIE MA możliwości ODBIORU OSOBISTEGO
Potrzebujesz kilka przedmiotów z naszych ogłoszeń? NAPISZ!
skompletujemy je i wyślemy w jednej przesyłce
lub dokonaj zakupu kilku przedmiotów na naszej stronie
www.taniepodreczniki.com.pl
Strony: 394, Format: 17x24 cmJakie są różnice między kompetencjami a kwalifikacjami?
Które kompetencje są kluczowe?
Jak najlepiej budować zespół?
Jak być przywódcą akceptowanym?
Przewodzenie oparte na przymusie czy "przewodzenia bez przewodzenia"?
Czy wszyscy powinni pracować zawodowo?
Te i inne problemy porusza książka Zarządzanie kompetencjami Tadeusza Oleksyna, dostarczając równocześnie charakterystyk najważniejszych kompetencji, niezbędnych dla funkcjonowania:
organizacji jako całości,
przywódców, z uwzględnieniem modeli przywództwa i cech osobowościowych,
pracowników merytoryczno-wykonawczych, operacyjnych, menedżerów oraz specjalistów,
poszczególnych grup zawodowych z sektora przedsiębiorstw,
przedsiębiorców - właścicieli małych i dużych firm.
Osoby zainteresowane praktycznymi, skutecznymi metodami zarządzania w biznesie (i nie tylko) znajdą tu m.in:
sposoby tworzenia systemów zarządzania kompetencjami w dużych i średnich organizacjach
dobre praktyki związane z rozwojem kompetencji własnych (self-management).
Książka jest też bogatym źródłem wiedzy dla teoretyków zarządzania, studentów i wykładowców. Zainteresuje także osoby luźniej związane z zarządzaniem, które chciałyby pełniej zrozumieć to, co się dzieje w ich organizacjach i w ich kraju oraz lepiej zarządzać własnym potencjałem i życiem zawodowym, a zwłaszcza rozwojem.
Rok wydania: 2018, oprawa: broszurowa
Tadeusz Oleksyn
Wolters Kluwer
978*****40475
ID: 1016692396
Dodane 30 lipca 2025
Zarządzanie kompetencjami. Teoria i praktyka Wolters Kluwer Tadeusz
Tylko przedmiot
91,38 zł
Przedmiot z Pakietem Ochronnym

Lokalizacja
Zwroty
Pakiet OchronnyZakup od przedsiębiorcy
Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły
Zwróć przedmiot do 14 dni od jego otrzymania przy zakupie od przedsiębiorcy. Skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedającym, żeby zorganizować zwrot przedmiotu. Szczegóły