Firmowe
Stan: Nowe
Opis
Sprzedaż TYLKO WYSYŁKOWA przez bezpieczne przesyłki OLX
Sprzedajemy tylko NOWE przedmioty które zawierają już swoje MAKSYMALNE RABATY cena nie podlega negocjacji
NIE MA możliwości ODBIORU OSOBISTEGO
Potrzebujesz kilka przedmiotów z naszych ogłoszeń? NAPISZ!
skompletujemy je i wyślemy w jednej przesyłce
lub dokonaj zakupu kilku przedmiotów na naszej stronie
www.taniepodreczniki.com.pl
Strony: 130, Format: 165x235mmZarządzanie jakością odgrywa kluczową rolę w doskonaleniu procesów logistycznych. W książce przedstawiono obszary organizacji, których działanie można wzmocnić poprzez wdrożenie wypracowanych systemów zarządzania jakością i logistyki. Obligują one bowiem przedsiębiorstwa nie tylko do identyfikacji i dokumentowania najlepszych doświadczeń w procesach przemieszczania, przechowywania, pakowania i dystrybuowania wyrobów i monitorowania realizacji zamówień, ale też do podejmowania działań korygujących. Tematyka książki została uporządkowana poprzez cztery główne części: PIERWSZA systematyzująca zagadnienia związane z definiowaniem jakości na przestrzeni lat i charakteryzująca współczesne systemy zarządzania jakością. DRUGA - poświęcona sposobom kształtowania jakości na etapie zaopatrzenia. Zwrócono w niej szczególną uwagę na procedurę doboru i oceny dostawców oraz scharakteryzowano proces kontroli jakości półproduktów. Zaakcentowano też znaczącą rolę utrzymywania partnerskich relacji z dostawcami, a także przedstawiono metody oraz techniki służące do minimalizacji i optymalizacji poziomu zapasów. TRZECIA przedstawiająca nadrzędną rolę logistycznej obsługi klienta w procesie dystrybucji. Omówiono w niej zagadnienia takie jak: klasyfikacja klientów, sposoby opracowania polityki obsługi klienta, metody badania satysfakcji klienta oraz projektowania nowych wyrobów. CZWARTA zawierająca informacje na temat metod, technik i narzędzi zarządzania jakością służących do poprawy skuteczności i efektywności procesów produkcji. Scharakteryzowano w nim takie instrumenty zarządzania jakością jak 5S, Poka-Yoke, Six Sigma, Lean Management oraz Kanban, ze szczególnym uwzględnieniem ich roli w doskonaleniu procesów logistycznych. Źródło wiedzy nie tylko dla środowiska naukowego, ale też dla przedstawicieli biznesu, inspirując ich do praktycznego wykorzystania zawartych w niej treści.
autor: Dominik Zimon
rok wydania: Rok wydania: 2023, oprawa: broszurowa
wydawnictwo: CeDeWu
978*****26703
Sprzedajemy tylko NOWE przedmioty które zawierają już swoje MAKSYMALNE RABATY cena nie podlega negocjacji
NIE MA możliwości ODBIORU OSOBISTEGO
Potrzebujesz kilka przedmiotów z naszych ogłoszeń? NAPISZ!
skompletujemy je i wyślemy w jednej przesyłce
lub dokonaj zakupu kilku przedmiotów na naszej stronie
www.taniepodreczniki.com.pl
Strony: 130, Format: 165x235mmZarządzanie jakością odgrywa kluczową rolę w doskonaleniu procesów logistycznych. W książce przedstawiono obszary organizacji, których działanie można wzmocnić poprzez wdrożenie wypracowanych systemów zarządzania jakością i logistyki. Obligują one bowiem przedsiębiorstwa nie tylko do identyfikacji i dokumentowania najlepszych doświadczeń w procesach przemieszczania, przechowywania, pakowania i dystrybuowania wyrobów i monitorowania realizacji zamówień, ale też do podejmowania działań korygujących. Tematyka książki została uporządkowana poprzez cztery główne części: PIERWSZA systematyzująca zagadnienia związane z definiowaniem jakości na przestrzeni lat i charakteryzująca współczesne systemy zarządzania jakością. DRUGA - poświęcona sposobom kształtowania jakości na etapie zaopatrzenia. Zwrócono w niej szczególną uwagę na procedurę doboru i oceny dostawców oraz scharakteryzowano proces kontroli jakości półproduktów. Zaakcentowano też znaczącą rolę utrzymywania partnerskich relacji z dostawcami, a także przedstawiono metody oraz techniki służące do minimalizacji i optymalizacji poziomu zapasów. TRZECIA przedstawiająca nadrzędną rolę logistycznej obsługi klienta w procesie dystrybucji. Omówiono w niej zagadnienia takie jak: klasyfikacja klientów, sposoby opracowania polityki obsługi klienta, metody badania satysfakcji klienta oraz projektowania nowych wyrobów. CZWARTA zawierająca informacje na temat metod, technik i narzędzi zarządzania jakością służących do poprawy skuteczności i efektywności procesów produkcji. Scharakteryzowano w nim takie instrumenty zarządzania jakością jak 5S, Poka-Yoke, Six Sigma, Lean Management oraz Kanban, ze szczególnym uwzględnieniem ich roli w doskonaleniu procesów logistycznych. Źródło wiedzy nie tylko dla środowiska naukowego, ale też dla przedstawicieli biznesu, inspirując ich do praktycznego wykorzystania zawartych w niej treści.
autor: Dominik Zimon
rok wydania: Rok wydania: 2023, oprawa: broszurowa
wydawnictwo: CeDeWu
978*****26703
ID: 966299837
Dodane 12 lipca 2025
Zarządzanie jakością w logistyce w.2 CeDeWu Dominik Zimon Rok
Tylko przedmiot
42,57 zł
Przedmiot z Pakietem Ochronnym

Lokalizacja
Zwroty
Pakiet OchronnyZakup od przedsiębiorcy
Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły
Zwróć przedmiot do 14 dni od jego otrzymania przy zakupie od przedsiębiorcy. Skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedającym, żeby zorganizować zwrot przedmiotu. Szczegóły