Prywatne
Marka: Yamaha
Poj. silnika: 1 276 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Rok produkcji: 2002
Kraj pochodzenia: Włochy
Opis
Motocykl 10 lat w moich rękach
.W 2016 r przebudowany od podstaw .
- Tuleje cylindrów i tłoki made in USA powiększona pojemność do 1276.
- Głowica serwis kompletny
- Wał po chromie i szlifie na nominalne panewki (nie żeby wcześniej nie jeździł :) )
- ZAMIAST V-Bosta przetoki stałe (jakby ciągle był na sterydach),
- PRZEBUDOWANE PODWOZIEw 2016 ( tej zimy i wiosny wszystko zdemontowane odmalowane
proszkowo i zmontowane ponownie z nowymi wszystkimi łożyskami i uszczelniaczami wahacz
główka ramy )
- przód na upsy półki Yamaha Warrior lagi WP (pełen serwis tej wiosny)
- tylny wahacz zmieniony na wykonany na zamówienie dłuższy 11 cm, sztywniejszy kardan dłuższy
- najistotniejsze zamiast dwóch centralny amortyzator !. Na zamówienie wykonane specjalne
mocowanie górne amortyzatora, specjalny sub-frame (amortyzator po pełnym serwisie tej wiosny)
- Koła przód 17" tył 17" (po kompletnym odnowieniu felgi szkiełkowanie malowanie proszkowe, nowe
łożyska i uszczelnienia) opony 2 sezony.
- zaciski hamulcowe przednie Nissin stałe 4-ro tłoczkowe tarcze 300 od Yamahay FJR 1300
(obecne maja dwa sezony , klocki nowe w ubiegłym roku) (zaciski po serwisie tej wiosny nowe
gumki ,tłoczki w ubiegłym roku)
- zacisk tylni pozostał oryginalny (po serwisie w ubiegłym roku w tym roku tylko serwis uszczelnień)
- pompa sprzęgła i hamulca Yamaha FJR 1300 po regeneracji klamki CNC oczywiście po serwisie
uszczelnień
- nowe przewody hamulcowe przednie oplot.
- przewód tylni oplot ma 5 -lat pompa po regeneracji tej wiosny. :)
- przewód sprzęgła oplot 5 -lat pompa po regeneracji tej wiosny
- oczywiście nowy płyn hamulcowy
Gażnik - nowe gumy podciśnienia wraz z iglicami
Wydech
- puszka rozprężna z kwasówki spawana indywidualnie 4 w 1 tłumik Supertrap fi 50 mm 2 db kilery
(nadal dosyć głośny ale nie męczy)
Oświetlenie
- lampa przednia led 1 sezon
- lampa tylna led 1 sezon
- kierunkowskazy led 3 sezony na moto
Instalacja elektryczna sprawdzona na nowo,"poszyta" w miejscach koniecznych, siatki vinylowe na przewodach
Osprzęt kierownicy i półki
- wyłączniki po serwisie(rozebrane , wyczyszczone przesmarowane i złożone a puszki pomalowane
- manetki nowe
- kierownica stalowa chromowa osadzona na oryginalnych riserach Yamahy V-max adaptery do
półki
- uchwyt do reflektora i kierunkowskazów przednich CNC na indywidualne zamówienie wykonane
dla mnie w 2016r
- lusterka na końcach kierownicy
- zegar prędkościomierza Acewell okrągły MA85 264 biała tarcza (wskaźnik biegu) prędkość z
tylnego koła czujnik halla
- większość śrub z kwasówki
- uchwyt boczny tablicy rejestracyjnej
KOMFORT
- Szybka przednia akcesoryjna mocowana do półki.
- przednie spacerówki składane.
- podnóżki wymienione gumy na nowe
- siedzenia nowa tapicerka z czerwonymi przeszyciami.
BODY
- pokrywa airbox
- wloty powietrza
- boczki pod siedzeniowe
- przedni błotnik
- tylni błotnik (indywidualny projekt i wykonanie ) NIE MA TAKIEGO DRUGIEGO "formę zniszczyłem"
LAKIER NOWY indywidual metalic bardzo ciemna wiśnia W cieniu czarny w słońcu się mieni głęboko
FILTR i OLEJ umówiona wymiana powietrze zmienione
Oczywiście krócej byłoby napisać czego nie rozbierałem otóż silnika a całą resztę tak . Silnika nie było po co w końcu ma 30 tysięcy nalotu od całkowitej przebudowy i nic się nie dzieje więc...
Po przebudowie motocykl przestał być i ciągle nie jest nerwowy nawet przy prędkości 170 km/h składa się poprawnie w zakręty aż do tarcia podnóżkami o glebę, choć zwrotność (promień skrętu się zwiększył).
Robiłem nim trasy za granicą i w Polsce nawet po kilka tysięcy kilometrów i sprawdził się. Sprzedaję bo czas usiąść na kredensie mało jeżdżę po mieście a więcej z kolegami po Kraju i Europie więc czas na turystyka gdzie będzie się można spakować, no i latka lecą .
Całkowity przebieg 50 Tys
Motocykl V-MAX I-Gen jakiego w Polsce nie ma nikt inny .
.W 2016 r przebudowany od podstaw .
- Tuleje cylindrów i tłoki made in USA powiększona pojemność do 1276.
- Głowica serwis kompletny
- Wał po chromie i szlifie na nominalne panewki (nie żeby wcześniej nie jeździł :) )
- ZAMIAST V-Bosta przetoki stałe (jakby ciągle był na sterydach),
- PRZEBUDOWANE PODWOZIEw 2016 ( tej zimy i wiosny wszystko zdemontowane odmalowane
proszkowo i zmontowane ponownie z nowymi wszystkimi łożyskami i uszczelniaczami wahacz
główka ramy )
- przód na upsy półki Yamaha Warrior lagi WP (pełen serwis tej wiosny)
- tylny wahacz zmieniony na wykonany na zamówienie dłuższy 11 cm, sztywniejszy kardan dłuższy
- najistotniejsze zamiast dwóch centralny amortyzator !. Na zamówienie wykonane specjalne
mocowanie górne amortyzatora, specjalny sub-frame (amortyzator po pełnym serwisie tej wiosny)
- Koła przód 17" tył 17" (po kompletnym odnowieniu felgi szkiełkowanie malowanie proszkowe, nowe
łożyska i uszczelnienia) opony 2 sezony.
- zaciski hamulcowe przednie Nissin stałe 4-ro tłoczkowe tarcze 300 od Yamahay FJR 1300
(obecne maja dwa sezony , klocki nowe w ubiegłym roku) (zaciski po serwisie tej wiosny nowe
gumki ,tłoczki w ubiegłym roku)
- zacisk tylni pozostał oryginalny (po serwisie w ubiegłym roku w tym roku tylko serwis uszczelnień)
- pompa sprzęgła i hamulca Yamaha FJR 1300 po regeneracji klamki CNC oczywiście po serwisie
uszczelnień
- nowe przewody hamulcowe przednie oplot.
- przewód tylni oplot ma 5 -lat pompa po regeneracji tej wiosny. :)
- przewód sprzęgła oplot 5 -lat pompa po regeneracji tej wiosny
- oczywiście nowy płyn hamulcowy
Gażnik - nowe gumy podciśnienia wraz z iglicami
Wydech
- puszka rozprężna z kwasówki spawana indywidualnie 4 w 1 tłumik Supertrap fi 50 mm 2 db kilery
(nadal dosyć głośny ale nie męczy)
Oświetlenie
- lampa przednia led 1 sezon
- lampa tylna led 1 sezon
- kierunkowskazy led 3 sezony na moto
Instalacja elektryczna sprawdzona na nowo,"poszyta" w miejscach koniecznych, siatki vinylowe na przewodach
Osprzęt kierownicy i półki
- wyłączniki po serwisie(rozebrane , wyczyszczone przesmarowane i złożone a puszki pomalowane
- manetki nowe
- kierownica stalowa chromowa osadzona na oryginalnych riserach Yamahy V-max adaptery do
półki
- uchwyt do reflektora i kierunkowskazów przednich CNC na indywidualne zamówienie wykonane
dla mnie w 2016r
- lusterka na końcach kierownicy
- zegar prędkościomierza Acewell okrągły MA85 264 biała tarcza (wskaźnik biegu) prędkość z
tylnego koła czujnik halla
- większość śrub z kwasówki
- uchwyt boczny tablicy rejestracyjnej
KOMFORT
- Szybka przednia akcesoryjna mocowana do półki.
- przednie spacerówki składane.
- podnóżki wymienione gumy na nowe
- siedzenia nowa tapicerka z czerwonymi przeszyciami.
BODY
- pokrywa airbox
- wloty powietrza
- boczki pod siedzeniowe
- przedni błotnik
- tylni błotnik (indywidualny projekt i wykonanie ) NIE MA TAKIEGO DRUGIEGO "formę zniszczyłem"
LAKIER NOWY indywidual metalic bardzo ciemna wiśnia W cieniu czarny w słońcu się mieni głęboko
FILTR i OLEJ umówiona wymiana powietrze zmienione
Oczywiście krócej byłoby napisać czego nie rozbierałem otóż silnika a całą resztę tak . Silnika nie było po co w końcu ma 30 tysięcy nalotu od całkowitej przebudowy i nic się nie dzieje więc...
Po przebudowie motocykl przestał być i ciągle nie jest nerwowy nawet przy prędkości 170 km/h składa się poprawnie w zakręty aż do tarcia podnóżkami o glebę, choć zwrotność (promień skrętu się zwiększył).
Robiłem nim trasy za granicą i w Polsce nawet po kilka tysięcy kilometrów i sprawdził się. Sprzedaję bo czas usiąść na kredensie mało jeżdżę po mieście a więcej z kolegami po Kraju i Europie więc czas na turystyka gdzie będzie się można spakować, no i latka lecą .
Całkowity przebieg 50 Tys
Motocykl V-MAX I-Gen jakiego w Polsce nie ma nikt inny .
ID: 921151797
xxx xxx xxx
Dodane 10 czerwca 2024
Yamaha V-Max 1200 Indywidual od motocyklisty
37 000 zł
do negocjacji
O ogłoszeniodawcy
Lokalizacja