Prywatne
Marka: Yamaha
Poj. silnika: 595 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Rok produkcji: 1998
Kraj pochodzenia: Włochy
Opis
Z powodu budowy domu (i posiadania drugiego moto) z bólem sprzedam Yamahę TT600R z 98 roku. Inny powód to brak czasu na jazdę takim typem motocykla. Jeździłem nim na wycieczki polnymi dróżkami po okolicy, ale z czasem coraz mniej, bo budowa i praca pochłaniają każdą wolną chwilę. To sprzęt na bezdroża, terenowa wersja popularnego XT-ka, tylko z odchudzonym kołem zamachowym, przez co chętniej wchodzi na obroty.
Zainteresowanych proszę o SMS, oddzwonię po 17:00.
Wersja z kopką i najlepszą wersją zawieszenia z jaką je produkowano w latach .
Z tyłu regulowany Ohlins, z przodu też regulowane odbicie i napięcie wstępne. Lagi 46 mm(!). Zawias o nieludzkim skoku 300 mm!
Akcesoryjny tłumik o bardzo basowym brzmieniu - mam do niego dorobiony DB-Killer.
Silnik chłodzony powietrzem i olejem. Bardzo zrywny. Gdyby kogoś na początku moc przerażała, to pod siedzeniem są oryginalne kabelki do redukcji mocy na 35 KM .Chociaż to nie moc w tym sprzęcie daje frajdę a moment obrotowy - 50 Nm, jak to w singlu, dostępny od samego dołu!
Dodatkowe wyposażenie:
- kuferek GIVI
- kierunkowskazy LED
- Lampa przednia LED - świeci bardzo jasno, nie są potrzebne żadne dodatkowe halogeny
- W tylnej lampie żarówka LED
- Olej + filtr był wymieniany latem zeszłego roku, nowy komplet (Olej+filtr+uszczelka filtra) daję razem z motocyklem
- Płyn Motorex do czyszczenia filtra powietrza
- Olej Motorex do nasączania filtra powietrza
- Nowy łańcuch DID - ten na motocyklu jest jest jeszcze OK, ale jak ktos będzie regularnie jeździł, to za jakiś czas - zależny od intensywności użytkowania można wymienić
Dwa lata temu po zakupie był wykonane następujące prace:
- czyszczenie gaźnika
- wymiana uszczelniaczy w lagach
- wymiana kompletnego napędu
- wymiana 5-ciu szprych w tylnym kole, bo się zapiekły i nie można było poprawić naciągu
- wymiana linki dekompresors
- wymiana lampy na LED (oryginalna lampa w zestawie z motocyklem)
- modyfikacja stopki bocznej, została założona kulista stopka zrobiona z dennicy, dzięki temu stopka się nie zapada w ziemię i można łatwo obrócić motocykl na stopce w ciasnej przestrzeni.
W zeszłym roku wymieniłem licznik wraz z kompletnym napędem. Stary z uszkodzonym gwintem mogę dodać, gdyby komuś się chciało go naprawić i przywracać sprzęt do oryginału.
Zmiana oświetlenie na LED wyeliminowała chyba jedyną bolączkę tego modelu - kiepskie oświetlenie.
Motor odpala bezproblemowo. Uwaga, ta wersja nie ma akumulatora, więc nie ma strachu, że się rozładuje po długim postoju. Silnik jest pancerny i niezawodny, nie bez powodu Noraly (właścicielka kanału na YouTube - Itchy Boots) wybrała ten silnik do motocykla na wyprawę na bliski wschód.
Zainteresowanych proszę o SMS, oddzwonię po 17:00.
Wersja z kopką i najlepszą wersją zawieszenia z jaką je produkowano w latach .
Z tyłu regulowany Ohlins, z przodu też regulowane odbicie i napięcie wstępne. Lagi 46 mm(!). Zawias o nieludzkim skoku 300 mm!
Akcesoryjny tłumik o bardzo basowym brzmieniu - mam do niego dorobiony DB-Killer.
Silnik chłodzony powietrzem i olejem. Bardzo zrywny. Gdyby kogoś na początku moc przerażała, to pod siedzeniem są oryginalne kabelki do redukcji mocy na 35 KM .Chociaż to nie moc w tym sprzęcie daje frajdę a moment obrotowy - 50 Nm, jak to w singlu, dostępny od samego dołu!
Dodatkowe wyposażenie:
- kuferek GIVI
- kierunkowskazy LED
- Lampa przednia LED - świeci bardzo jasno, nie są potrzebne żadne dodatkowe halogeny
- W tylnej lampie żarówka LED
- Olej + filtr był wymieniany latem zeszłego roku, nowy komplet (Olej+filtr+uszczelka filtra) daję razem z motocyklem
- Płyn Motorex do czyszczenia filtra powietrza
- Olej Motorex do nasączania filtra powietrza
- Nowy łańcuch DID - ten na motocyklu jest jest jeszcze OK, ale jak ktos będzie regularnie jeździł, to za jakiś czas - zależny od intensywności użytkowania można wymienić
Dwa lata temu po zakupie był wykonane następujące prace:
- czyszczenie gaźnika
- wymiana uszczelniaczy w lagach
- wymiana kompletnego napędu
- wymiana 5-ciu szprych w tylnym kole, bo się zapiekły i nie można było poprawić naciągu
- wymiana linki dekompresors
- wymiana lampy na LED (oryginalna lampa w zestawie z motocyklem)
- modyfikacja stopki bocznej, została założona kulista stopka zrobiona z dennicy, dzięki temu stopka się nie zapada w ziemię i można łatwo obrócić motocykl na stopce w ciasnej przestrzeni.
W zeszłym roku wymieniłem licznik wraz z kompletnym napędem. Stary z uszkodzonym gwintem mogę dodać, gdyby komuś się chciało go naprawić i przywracać sprzęt do oryginału.
Zmiana oświetlenie na LED wyeliminowała chyba jedyną bolączkę tego modelu - kiepskie oświetlenie.
Motor odpala bezproblemowo. Uwaga, ta wersja nie ma akumulatora, więc nie ma strachu, że się rozładuje po długim postoju. Silnik jest pancerny i niezawodny, nie bez powodu Noraly (właścicielka kanału na YouTube - Itchy Boots) wybrała ten silnik do motocykla na wyprawę na bliski wschód.
ID: 1000003945
Dodane 15 czerwca 2025
Yamaha TTR Yamaha TT600R, TTR600, Enduro, 100% sprawny, świała i kierunki LED
11 450 zł
do negocjacji
Lokalizacja