Prywatne
Marka: Yamaha
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Rok produkcji: 1996
Opis
Dzień dobry, sprzedam mój prywatny motocykl Yamaha TRX 850.
Jestem pierwszym właścicielem w kraju, rok produkcji 1996 – pierwsza rejestracja 1998.
Kilka słów historii. W latach 90 spece od Yamahy zapatrzyli się w ducati - stworzyli lekką kratownicową ramę w którą wsadzili swój flagowy silnik od TDM (podnieśli moc) z wykorbieniem 270stopni, dzięki czemu chodzi / brzmi jak rasowa sportowa Vałka.
Tak powstała Yamaha TRX 850 – sportowy custom bez cięcia.
Stan motocykla określam jako idealny, rewelacyjny i piękny. Zdjęcia nie oddają nawet połowy tego w jakim jest stanie.
Oryginalne malowanie, przebieg symboliczne 31400km.
TRX przeszedł proces renowacji - chciałem by był to w pełni egzemplarz kolekcjonerski.
Aluminium czyli wahacz, półki, sety polerowane. Zbiornik paliwa wyczyszczony i zabezpieczony epoksydem. Wszystkie elementy metalowe, śruby, uchwyty itp. ponownie ocynkowane. Stelaż owiewki, boczne mocowania malowane proszkowo. Gaźniki dostały pełen zestaw naprawczy.
Nowe łożyska stożkowe główki ramy, łożyska kół, wahacza. Nowe króćce ssące. Zaciski hamulcowe zregenerowane. Nowy zestaw napędowy łańcuch CZ model SDZZ dedykowany do motocykli o mocy powyżej 150koni. Oczywiście zrobiona regulacja zaworów, wsadzone świece irydowe. Crashpady R&G.
Kanapa kierowcy wymieniona gąbka plus poszycie (mam drugą oryginalną kanapę). Przeglądnięta cała elektryka, ładowanie perfekt, nowy akumulator Exide.
Wszystkie „słabsze” strony TRXa poprawione.
Hamulce przednie od R1 (mam oryginalne zaciski), klocki hamulcowe Nissin niebieskie, stalowe oploty.
Fabryczne przednie zawieszenie było za miękkie, tutaj wsadzone sprężyny progresywne WP.
Tylny oryginalny zawias miał tendencje do pływania, tutaj mamy akcesoryjny amor YSS.
Wisienką na torcie jest pełen układ wydechowy Microna 2w1 (śmiało można powiedzieć biały kruk). Fantastycznie brzmiący. Dużo większy od oryginału przekrój kolektorów, dzięki czemu silnik lepiej oddycha, ma więcej mocy i świetnie ją oddaje. (mam również oryginalne kolektory bez tłumików).
Wszystkie płyny świeże chłodziwo / płyn hamulcowy Motul. Zalany pełnym syntetykiem 10W50.
Rama prościutka, felgi idealne proste.
Nowe tarcze hamulcowe przód oryginał Yamaha, tylna Trw. Nowe opony Pirelli Angel GT2.
Dużo części zapasowych: śruby, uchwyty, drugi komplet gaźników, fabryczna osłona łańcucha i wiele innych.
Ten motocykl to petarda. Gdzie się pojawi wzbudza duże zainteresowanie, czy to na drodze czy na parkingu.
Jazda to kopalnia czystej przyjemnośći i euforii.
Jeżeli jesteś zainteresowany, zadzwoń, napisz przegadamy.
Do obejrzenia na Podkarpaciu – Gwoździanka koło Strzyżowa.
Cena 19999 zł do negocjacji - zależy mi na sprzedaży przed zimą (żeby zwolnić miejsce w garażu) dlatego rozważę każdą rozsądną propozycje cenową.
Pozdrawiam Sławek 883_144_276
Jestem pierwszym właścicielem w kraju, rok produkcji 1996 – pierwsza rejestracja 1998.
Kilka słów historii. W latach 90 spece od Yamahy zapatrzyli się w ducati - stworzyli lekką kratownicową ramę w którą wsadzili swój flagowy silnik od TDM (podnieśli moc) z wykorbieniem 270stopni, dzięki czemu chodzi / brzmi jak rasowa sportowa Vałka.
Tak powstała Yamaha TRX 850 – sportowy custom bez cięcia.
Stan motocykla określam jako idealny, rewelacyjny i piękny. Zdjęcia nie oddają nawet połowy tego w jakim jest stanie.
Oryginalne malowanie, przebieg symboliczne 31400km.
TRX przeszedł proces renowacji - chciałem by był to w pełni egzemplarz kolekcjonerski.
Aluminium czyli wahacz, półki, sety polerowane. Zbiornik paliwa wyczyszczony i zabezpieczony epoksydem. Wszystkie elementy metalowe, śruby, uchwyty itp. ponownie ocynkowane. Stelaż owiewki, boczne mocowania malowane proszkowo. Gaźniki dostały pełen zestaw naprawczy.
Nowe łożyska stożkowe główki ramy, łożyska kół, wahacza. Nowe króćce ssące. Zaciski hamulcowe zregenerowane. Nowy zestaw napędowy łańcuch CZ model SDZZ dedykowany do motocykli o mocy powyżej 150koni. Oczywiście zrobiona regulacja zaworów, wsadzone świece irydowe. Crashpady R&G.
Kanapa kierowcy wymieniona gąbka plus poszycie (mam drugą oryginalną kanapę). Przeglądnięta cała elektryka, ładowanie perfekt, nowy akumulator Exide.
Wszystkie „słabsze” strony TRXa poprawione.
Hamulce przednie od R1 (mam oryginalne zaciski), klocki hamulcowe Nissin niebieskie, stalowe oploty.
Fabryczne przednie zawieszenie było za miękkie, tutaj wsadzone sprężyny progresywne WP.
Tylny oryginalny zawias miał tendencje do pływania, tutaj mamy akcesoryjny amor YSS.
Wisienką na torcie jest pełen układ wydechowy Microna 2w1 (śmiało można powiedzieć biały kruk). Fantastycznie brzmiący. Dużo większy od oryginału przekrój kolektorów, dzięki czemu silnik lepiej oddycha, ma więcej mocy i świetnie ją oddaje. (mam również oryginalne kolektory bez tłumików).
Wszystkie płyny świeże chłodziwo / płyn hamulcowy Motul. Zalany pełnym syntetykiem 10W50.
Rama prościutka, felgi idealne proste.
Nowe tarcze hamulcowe przód oryginał Yamaha, tylna Trw. Nowe opony Pirelli Angel GT2.
Dużo części zapasowych: śruby, uchwyty, drugi komplet gaźników, fabryczna osłona łańcucha i wiele innych.
Ten motocykl to petarda. Gdzie się pojawi wzbudza duże zainteresowanie, czy to na drodze czy na parkingu.
Jazda to kopalnia czystej przyjemnośći i euforii.
Jeżeli jesteś zainteresowany, zadzwoń, napisz przegadamy.
Do obejrzenia na Podkarpaciu – Gwoździanka koło Strzyżowa.
Cena 19999 zł do negocjacji - zależy mi na sprzedaży przed zimą (żeby zwolnić miejsce w garażu) dlatego rozważę każdą rozsądną propozycje cenową.
Pozdrawiam Sławek 883_144_276
ID: 1001397706
xxx xxx xxx
Dodane 15 sierpnia 2025
Yamaha TRX 850 stan KOLEKCJONERSKI, 31400km Youngtimer gsxr zxr ducati
19 999 zł
do negocjacji
Lokalizacja