Prywatne
Marka: Yamaha
Poj. silnika: 500 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Rok produkcji: 1981
Kraj pochodzenia: Niemcy
Opis
Motocykl po serwisie :
-Uszczelniacze przedniego zawieszenia+olej- dobrej markj, hamulec przód- czyszczenie,
-Silnik - nowy olej Panolin 15W50 Swiss+filtr), Nowa świeca irydowa,
-Regulacja zaworów,
-Nowy tuningowy gaźnik Mikuni TM36 (2300pln) - z pompką przyspieszającą- dużo lepsze odpalanie . Szybka reakcja na otwarcie przepustnicy. Gaźnik używany 30 min na drodze plus wstępna regulacja.
-Po wymianie opon na nowe kilka lat temu - praktycznie zerowy przebieg.
-Piękne szprychowane koła.
-Łańcuch RK O-ring i zębatki w stanie idealnym. (wymyte).
-Pięknie zachowane chromy, duża klimatyczna lampa przód.
-Akcesoryjna kierownica troszkę szersza od fabrycznej - doskonały wygląd i pozycja (styl Triumph czy BSA).
-Akcesoryjna klamka sprzęgła (Made in Japan). Regulowana klamka hamulca.
Zbiornik paliwa wewnątrz w stanie idealnym bez rdzy!
Doskonałe wykonanie odlewów silnika z początku produkcji- model 2j4.
Do zrobienia:
-Linka obrotomierza choć nowa do wymiany wkład (urwała się).
-Do kosmetycznego dopieszczenia powłoka lakiernicza. (zbiornik paliwa jak nowy wewnatrz).
-Jeden gumowy podnóżek kierowcy jest pęknięty do wymiany choć nie jest zniszczony przebytym dystansem.
-Do wymiany wkład filtra powietrza - jest jak nowy ale chyba wiele lat nie używany i kruszy się,
-plastikowy zadupek" siedzenia do poprawy.
W Zestawie Supertrapp Firmy KEDO - bardzo ciężko było to kupić (import z Japonii).
Posiadam też do SR tłumik typ Flat Trackera marki Weslake Shorty Power Cone (Triumph) - klimatyczny ale głośny- wykonany na zamówienie zimą. W zestawie oczywiście tłumik fabryczny.
Z braku czasu nie zrobiłem ładnych zdjęć. Dośle w przypadku zainteresowania motocyklem.
Zmiana planów więc oddam motocykl w dobre ręce.
Pozdrawiam
-Uszczelniacze przedniego zawieszenia+olej- dobrej markj, hamulec przód- czyszczenie,
-Silnik - nowy olej Panolin 15W50 Swiss+filtr), Nowa świeca irydowa,
-Regulacja zaworów,
-Nowy tuningowy gaźnik Mikuni TM36 (2300pln) - z pompką przyspieszającą- dużo lepsze odpalanie . Szybka reakcja na otwarcie przepustnicy. Gaźnik używany 30 min na drodze plus wstępna regulacja.
-Po wymianie opon na nowe kilka lat temu - praktycznie zerowy przebieg.
-Piękne szprychowane koła.
-Łańcuch RK O-ring i zębatki w stanie idealnym. (wymyte).
-Pięknie zachowane chromy, duża klimatyczna lampa przód.
-Akcesoryjna kierownica troszkę szersza od fabrycznej - doskonały wygląd i pozycja (styl Triumph czy BSA).
-Akcesoryjna klamka sprzęgła (Made in Japan). Regulowana klamka hamulca.
Zbiornik paliwa wewnątrz w stanie idealnym bez rdzy!
Doskonałe wykonanie odlewów silnika z początku produkcji- model 2j4.
Do zrobienia:
-Linka obrotomierza choć nowa do wymiany wkład (urwała się).
-Do kosmetycznego dopieszczenia powłoka lakiernicza. (zbiornik paliwa jak nowy wewnatrz).
-Jeden gumowy podnóżek kierowcy jest pęknięty do wymiany choć nie jest zniszczony przebytym dystansem.
-Do wymiany wkład filtra powietrza - jest jak nowy ale chyba wiele lat nie używany i kruszy się,
-plastikowy zadupek" siedzenia do poprawy.
W Zestawie Supertrapp Firmy KEDO - bardzo ciężko było to kupić (import z Japonii).
Posiadam też do SR tłumik typ Flat Trackera marki Weslake Shorty Power Cone (Triumph) - klimatyczny ale głośny- wykonany na zamówienie zimą. W zestawie oczywiście tłumik fabryczny.
Z braku czasu nie zrobiłem ładnych zdjęć. Dośle w przypadku zainteresowania motocyklem.
Zmiana planów więc oddam motocykl w dobre ręce.
Pozdrawiam
ID: 1013132356
xxx xxx xxx
Dodane 10 lipca 2025
Yamaha SR 500 2J4 TM36 Supertrapp
8 200 zł
Lokalizacja