Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Motoryzacja
  3. Motocykle i Skutery
  4. Szosowo - Turystyczny
  5. Szosowo - Turystyczny - Świętokrzyskie
  6. Szosowo - Turystyczny - Kielce
Yamaha MT-03 niski przebieg
Yamaha MT-03 niski przebieg
Yamaha MT-03 niski przebieg
Yamaha MT-03 niski przebieg
Yamaha MT-03 niski przebieg
Yamaha MT-03 niski przebieg
Yamaha MT-03 niski przebieg
Yamaha MT-03 niski przebieg
PromujOdśwież
  • Prywatne

  • Marka: Yamaha

  • Poj. silnika: 660 cm³

  • Stan techniczny: Nieuszkodzony

  • Rok produkcji: 2010

Opis

Dzień dobry.
Oferuję na sprzedaż motocykl Yamaha MT-03 z 2010 roku o pojemności 660ccm.
Nasza wspólna przygoda rozpoczęła się w 2020 roku. Niestety po tych 4 pięknych latach zdecydowałem się na sprzedaż. Jako iż głównie poruszam się nim po mieście postanowiłem zmienić go na coś elektrycznego (ładowanie z fotowoltaiki). W oko wpadł mi Super Soco TC MAX więc jeśli jest ktoś zainteresowany zamianą zapraszam do kontaktu.

Kilka słów o motocyklu.
Zaraz po zakupie wymienione zostały wszystkie płyny oraz filtry. Sprzęgło działało dość ciężko ale najgorsze było to że działało bardzo zero jedynkowo. Granica przy puszczaniu sprzęgła była na zasadzie że albo stoisz albo jedziesz. Ciężko było złapać półsprzęgło (ponoć przypadłość tego modelu). Zdecydowałem się na wymianę tarcz razem z przekładkami ale to niewiele zmieniło. Wymieniłem więc linkę na wysprzęglik hydrauliczny i to był strzał w dziesiątkę. Sprzęgło stało się mięciutkie i bardzo dobrze wyczuwalne. Klamka wraz z pompą jest z FJR1300 więc ma identyczną stylówkę jak klamka hamulca. Dodatkowo oryginalna klamka nie miała regulacji odległości a nowa ma. Siłownik wysprzęglika jest firmy Garris (taki lepszy chiczyk). Po 2 sezonach uszkodzeniu uległy kiepskie chińskie oringi więc wymieniłem je na porządnej jakości przystosowane do pracy z płynem hamulcowym i olejami. Po dziś dzień jest totalny spokój.

Słabym punktem tego moto jest akumulator. W końcu zakręcenie singlem o pojemności 660ccm wymaga trochę mocy. Po zakupie wymieniłem padające aku na żelowe dokładnie takie jak podaje producent w serwisówce. Aku mimo iż było wyciągane na zimę i dbane i tak wytrzymało niecałe 2 sezony. Wymieniłem go na robiony na zamówienie akumulator Li-ION o 3x większym prądzie rozruchu. Teraz po 2 kolejnych sezonach aku nadal jest w świetnej kondycji a silnik startuje dosłownie od dotknięcia startera.

Na kierownicy uchwyt do telefonu z ładowaniem indukcyjnym firmy Kewig warty około 200zł.
Wyprowadzone przewody pod gniazdo zapalniczki ale jakoś nie udało mi się zmobilizować do jego zamontowania.

W poprzednim sezonie wymieniłem tylną oponę na Dunlop Sportmax GPR-300 (DOT-1322).
Na przodzie została Metzeler Sportec M3 (DOT-1916).

Motocykl przechowywany w ogrzewanym garażu. Nie jeżdżony w deszczu choć czasem w trasie zdarzyło się zmoknąć.

Napisy na baku to naklejki które można zerwać choć wzbudzają ogromne zainteresowanie. Wiele razy byłem pytany o możliwość zrobienia sobie zdjęcia na tle napisu.

Nie wiem dlaczego to moto jest tak niedoceniane. Na miasto to idealny sprzęt. Wąski, lekki, niski środek ciężkości, duży prześwit (krawężniki łyka na śniadanie), szerokie wygodne siodło i najważniejsze piekielnie duży moment obrotowy dostępny już od niskich obrotów (MT to skrót od Master of Torque). Wszelkie fazery czy inne moto z silnikiem R4 o podobnej pojemności łyka na śniadanko. Zanim one wkręcą się na obroty żeby udostępnić moment obrotowy nas już dawno nie ma. Silnik ma opinię pancernego, na wtrysku, nie do zajechania. Wszystko na łożyskach a nie panewkach, sucha misa olejowa. Luzy zaworowe na śrubkach a nie podkładkach. Części łatwo dostępne i tanie gdyż yamaha wkłada go jeszcze do wielu modeli chociażby XT660 czy słynnego Raptor-a. Elementy zawieszenia przedniego wzięte z Fazera więc części też dostępne łatwo i tanio. Jak ktoś ma ambicję to są dostępne tłoki i cylindry o większej pojemności (np. od Raptor 700). Spalanie przy delikatnej jeździe około 4l/100km. Jeśli go ciśniemy do oporu po mieście że z każdych świateł wystrzelamy pierwsi to uda się dobić do 5,5l/100km. Większego spalania nigdy nie wykręciłem.
Motocykl zadbany, samodzielnie serwisowany (choruje na motocyklizm już prawie 30 lat więc wiem co robię). Dorzucam też service manual w wersji elektronicznej. Około 400 stron krok po kroku jak rozebrać i złożyć + pomiary pozwalające określić czy część jest zużyta czy jeszcze nadaje się do ponownego zamontowania.

Posiadam też do niego kufer GIVI E52 z bagażnikiem na górze, płytę montażową i stelaż których nie obejmuje ta oferta (ostatnie zdjęcie). Mogę odsprzedać za dodatkową opłatą.

Wszystkie wprowadzone zmiany są w pełni odwracalne. Posiadam też wszystkie zdemontowane części i oddam je razem z motocyklem).

PT do 08.2024
OC do 08.2024

Nie plakowany do zdjęć. Umyty i nawet lekko podkurzony gdyż zanim zrobiłem fotki śmignąłem trasę ponad 100km.

Zapraszam do oględzin i na jazdę próbną w Kielcach. Dla mocno zainteresowanych mogę podjechać max 50km na umówione miejsce.

Dwa kluczyki. Czarny normalny i czerwony serwisowy.
ID: 911642827

Skontaktuj się

Michał

Na OLX od wrzesień 2017

Ostatnio online w dniu 28 kwietnia 2024

xxx xxx xxx

Dodane 14 kwietnia 2024

Yamaha MT-03 niski przebieg

11 500 zł

do negocjacji

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon