Prywatne
Rok wydania: 2000
Okładka: Twarda
Stan: Używane
Opis
Wyróżniaj się lub zgiń - Jack Trout, Steve Rivkin
Rok wydania: 2000
Rodzaj okładki: twarda z obwolutą
Wydawnictwo: IFC Press
Wymiar: 16 cm x 24 cm
Ilość stron: 244
Raz przeczytana
Stan: bardzo dobry.
Możliwość odbioru osobistego w centrum Krakowa
Opis wydawcy:
"Wyróżniaj się lub zgiń" to znakomita książka guru marketingu Jacka Trouta, z której dowiesz się jak wyróżnić swój produkt.
Dzięki tej książce poznasz strategie takie, jak:
- Ulepszona U.S.P. (klasyczna teoria "unikatowej propozycji sprzedaży" Ressera Reevesa zaktualizowana pod kątem współczesnego rynku).
- Pozycjonowanie (zrozumienie mechanizmów umysłu ludzkiego w procesie wyróżniania).
- Zawłaszczenie pomysłu (Metody ułatwiające znalezienie pomysłu na wyróżnianie się nadanie mu ekspresji i uczynienie z niego własnego wyróżnika).
- Konkurencja (jak wyróżnić nasze pomysły na tle propozycji konkurentów).
Jack Trout, nie owija niczego w bawełnę. Beszta osoby zajmujące się marketingiem za to, że zbyt często idą na łatwiznę stosując supernowoczesne techniczne gadżety i sztuczki, zamiast skupić się na znalezieniu i wylansowaniu unikalnych, istotnych cech swych produktów. Wyróżniaj się lub zgiń to coś więcej niż zbiór opowieści o marketingowych sukcesach - to dogłębne studium najefektywniejszych współczesnych strategii wyróżniania produktu. Wyjaśnia ono, na czym te strategie polegają, kiedy i gdzie należy je stosować i w jaki sposób mogą pomóc nam ukształtować własny wizerunek na jakże zatłoczonym rynku. W dzisiejszym, ultrakonkurencyjnym świecie przeciętny supermarket ma na swych półkach 40 tys. markowych wyrobów, a nabywcy samochodów mogą przechadzać się po salonach ponad dwudziestu producentów. Dla specjalistów od marketingu wyróżnienie produktu jest wyzwaniem większym niż kiedykolwiek dotąd, lecz niezmiennie stanowi ono sedno skutecznego marketingu. Co ważniejsze, pozostaje też kluczem do przetrwania firmy.
Rok wydania: 2000
Rodzaj okładki: twarda z obwolutą
Wydawnictwo: IFC Press
Wymiar: 16 cm x 24 cm
Ilość stron: 244
Raz przeczytana
Stan: bardzo dobry.
Możliwość odbioru osobistego w centrum Krakowa
Opis wydawcy:
"Wyróżniaj się lub zgiń" to znakomita książka guru marketingu Jacka Trouta, z której dowiesz się jak wyróżnić swój produkt.
Dzięki tej książce poznasz strategie takie, jak:
- Ulepszona U.S.P. (klasyczna teoria "unikatowej propozycji sprzedaży" Ressera Reevesa zaktualizowana pod kątem współczesnego rynku).
- Pozycjonowanie (zrozumienie mechanizmów umysłu ludzkiego w procesie wyróżniania).
- Zawłaszczenie pomysłu (Metody ułatwiające znalezienie pomysłu na wyróżnianie się nadanie mu ekspresji i uczynienie z niego własnego wyróżnika).
- Konkurencja (jak wyróżnić nasze pomysły na tle propozycji konkurentów).
Jack Trout, nie owija niczego w bawełnę. Beszta osoby zajmujące się marketingiem za to, że zbyt często idą na łatwiznę stosując supernowoczesne techniczne gadżety i sztuczki, zamiast skupić się na znalezieniu i wylansowaniu unikalnych, istotnych cech swych produktów. Wyróżniaj się lub zgiń to coś więcej niż zbiór opowieści o marketingowych sukcesach - to dogłębne studium najefektywniejszych współczesnych strategii wyróżniania produktu. Wyjaśnia ono, na czym te strategie polegają, kiedy i gdzie należy je stosować i w jaki sposób mogą pomóc nam ukształtować własny wizerunek na jakże zatłoczonym rynku. W dzisiejszym, ultrakonkurencyjnym świecie przeciętny supermarket ma na swych półkach 40 tys. markowych wyrobów, a nabywcy samochodów mogą przechadzać się po salonach ponad dwudziestu producentów. Dla specjalistów od marketingu wyróżnienie produktu jest wyzwaniem większym niż kiedykolwiek dotąd, lecz niezmiennie stanowi ono sedno skutecznego marketingu. Co ważniejsze, pozostaje też kluczem do przetrwania firmy.
ID: 923373712
xxx xxx xxx
Dodane 10 sierpnia 2025
Wyróżniaj się lub zgiń – Jack Trout, Steve Rivkin unikat
Tylko przedmiot
290 zł
Przedmiot z Pakietem Ochronnym
Lokalizacja
Zwroty
Pakiet Ochronny
Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły