Firmowe
Powierzchnia: 15 m²
Przeznaczenie lokalu: Biurowe
Opis
Przestrzeń do pracy dla 3-4 osób, w której znajdziesz wszystko, co sprzyja produktywności.
Połącz pracę z przyjemnością w świetnej lokalizacji nieopodal zabytków Warszawy, zielonych parków i znakomitych budynków placówek dyplomatycznych. Sheraton Plaza, część ekskluzywnego hotelu Sheraton Grand, zajmuje zaszczytne miejsce w centralnej dzielnicy biznesowej. Dzięki dogodnym połączeniom autobusowym i kolejowym oraz pobliskiej stacji metra można stąd dotrzeć na Lotnisko Chopina w zaledwie 20 minut.
Powitaj gości w charakterystycznym przeszklonym wejściu i zaproś ich do rozmowy o interesach w przestronnej, nowoczesnej przestrzeni do pracy. Następnie wybierz się na pobliski plac Trzech Krzyży, otoczony tętniącymi życiem barami, eleganckimi butikami i godnymi uwagi restauracjami.
Wynajem biura w lokalizacji Regus Sheraton Plaza — idealna opcja dla firm poszukujących prywatnej przestrzeni biurowej o metrażu 15 m², dopasowanej do potrzeb 3-4 pracowników. Nasze średnie biura do wynajęcia są w pełni wyposażone — od nowoczesnych mebli po szybkie, bezpieczne Wi-Fi. Możesz wynająć biuro na jeden dzień lub na dłuższy czas, dostosowując je do specyfiki i wymagań swojej firmy.
Wybierając prywatne biuro Regus, zyskujesz:
• dostęp do naszej globalnej sieci obejmującej tysiące lokalizacji na całym świecie;
• wsparcie ze strony wysoce wykwalifikowanego personelu recepcji i zespołu obsługi;
• bezpieczne łącze Wi-Fi i technologię klasy biznesowej;
• dostęp do drukarek i pomocy administracyjnej;
• usługi w zakresie sprzątania, media i ochronę;
• własne biurko z możliwością rezerwacji na godziny, dni lub miesiące;
• możliwość nawiązywania kontaktów i uczestniczenia w regularnie organizowanych wydarzeniach dla społeczności;
• możliwość dokonywania rezerwacji i zarządzania kontem za pośrednictwem naszej łatwej w obsłudze aplikacji;
• elastyczne plany powierzchni z możliwością personalizacji;
• możliwość skalowania oraz zmiany lokalizacji w zależności od potrzeb;
• wysokiej jakości, ergonomiczne wyposażenie;
• dodatkowy dostęp do 60 m² współdzielonej przestrzeni do pracy;
• możliwość skorzystania z oferty w cenie od 4250zł.
*Wszystkie zdjęcia zawarte w niniejszej ofercie należą do naszych lokalizacji, ale mogą nie przedstawiać określonego obiektu.
Wyślij zapytanie
Połącz pracę z przyjemnością w świetnej lokalizacji nieopodal zabytków Warszawy, zielonych parków i znakomitych budynków placówek dyplomatycznych. Sheraton Plaza, część ekskluzywnego hotelu Sheraton Grand, zajmuje zaszczytne miejsce w centralnej dzielnicy biznesowej. Dzięki dogodnym połączeniom autobusowym i kolejowym oraz pobliskiej stacji metra można stąd dotrzeć na Lotnisko Chopina w zaledwie 20 minut.
Powitaj gości w charakterystycznym przeszklonym wejściu i zaproś ich do rozmowy o interesach w przestronnej, nowoczesnej przestrzeni do pracy. Następnie wybierz się na pobliski plac Trzech Krzyży, otoczony tętniącymi życiem barami, eleganckimi butikami i godnymi uwagi restauracjami.
Wynajem biura w lokalizacji Regus Sheraton Plaza — idealna opcja dla firm poszukujących prywatnej przestrzeni biurowej o metrażu 15 m², dopasowanej do potrzeb 3-4 pracowników. Nasze średnie biura do wynajęcia są w pełni wyposażone — od nowoczesnych mebli po szybkie, bezpieczne Wi-Fi. Możesz wynająć biuro na jeden dzień lub na dłuższy czas, dostosowując je do specyfiki i wymagań swojej firmy.
Wybierając prywatne biuro Regus, zyskujesz:
• dostęp do naszej globalnej sieci obejmującej tysiące lokalizacji na całym świecie;
• wsparcie ze strony wysoce wykwalifikowanego personelu recepcji i zespołu obsługi;
• bezpieczne łącze Wi-Fi i technologię klasy biznesowej;
• dostęp do drukarek i pomocy administracyjnej;
• usługi w zakresie sprzątania, media i ochronę;
• własne biurko z możliwością rezerwacji na godziny, dni lub miesiące;
• możliwość nawiązywania kontaktów i uczestniczenia w regularnie organizowanych wydarzeniach dla społeczności;
• możliwość dokonywania rezerwacji i zarządzania kontem za pośrednictwem naszej łatwej w obsłudze aplikacji;
• elastyczne plany powierzchni z możliwością personalizacji;
• możliwość skalowania oraz zmiany lokalizacji w zależności od potrzeb;
• wysokiej jakości, ergonomiczne wyposażenie;
• dodatkowy dostęp do 60 m² współdzielonej przestrzeni do pracy;
• możliwość skorzystania z oferty w cenie od 4250zł.
*Wszystkie zdjęcia zawarte w niniejszej ofercie należą do naszych lokalizacji, ale mogą nie przedstawiać określonego obiektu.
Wyślij zapytanie
ID: 617837039
xxx xxx xxx