Firmowe
Typ części: Układ paliwowy > Wtryskiwacze
Rodzaj: Układ paliwowy
Stan: Nowe
Numer części: 0 432 217 236
Opis
PROFESJONALNIE ZREGENEROWANY WTRYSKIWACZ STERUJĄCY Z CZUJNIKIEM WZNIOSU IGŁY (NBF) KCA21S76
0 432 217 236
KCA21S76 150 bar
REGENEROWANY=NOWY
WTRYSKIWACZ POSIADA:
NOWĄ PODKŁADKĘ OPOROWĄ,
NOWĄ PODKŁADKĘ USZCZELNIAJĄCĄ KOMORĘ SPALANIA,
ZREGENEROWANY CZUJNIK NBF (CEWKĘ),
NOWY WĘŻYK PRZELEWOWY.
ZASTOSOWANIE WTRYSKIWACZA:
BMW E34 E36 2,5TD/TDS 115/143KM
OPEL OMEGA 2.5TD 130KM
LAND ROVER RANGE ROVER 4x4 P38 2,5 DSE/2,5DT 136KM (silnik BMW TDS)
Zapewniamy 100% sprawności po regeneracji i zadowolenia ze skorzystania z naszej oferty :)
Najlepsza regeneracja wtryskiwacza od przeszło 20lat.
WTRYSKIWACZ PO REGENERACJI ODZYSKUJE 100% SWOJEJ SPRAWNOŚCI, PONIEWAŻ ZREGENEROWANY ZOSTAJE CAŁOŚCIOWO, A NIE TYLKO CZĘŚCIOWO.
WARTOŚĆ KĄTA WTRYSKU WYKONANA, MUSI SIĘ POKRYWAĆ Z ZADANĄ.
KORZYSTAJĄC Z NASZEJ OFERTY REGENERACJI WTRYSKIWACZA, MASZ PEWNOŚĆ, ŻE NIGDY CIĘ NIE ZAWIEDZIE!!!
WTRYSK STERUJĄCY WTRYSKIWACZ BMW E34 525 TD TDS Waga produktu z opakowaniem jednostkowym 1 kg
REGENERACJI PODLEGA:
UZWOJENIE WTRYSKIWACZA W KAŻDYM PRZYPADKU (BRAK REZYSTANCJI)
USZCZELNIENIE WTRYSKIWACZA W PRZYPADKU WYCIEKU Z PLASTIKU
WYMIANA WSZYSTKICH USZKODZONYCH ELEMENTÓW NA NOWE BOSCH.
Proces regeneracji wtryskiwacza:
Rozebranie wtryskiwacza na części pierwsze, dokładne umycie w profesjonalnej myjce ultradźwiękowej.
Weryfikacja wszystkich części. Uszkodzone zostają wymienione na nowe BOSCH.
Korpus cewki uzbrojony zostaje w nowe uzwojenie i zabezpieczony oryginalną masą uszczelniającą.
Proszę zwrócić szczególną uwagę na jakość nawinięcia cewki( u nas jest jak oryginał), ma to bezpośredni wpływ na późniejsze działanie. Zdjęcia przedstawiają naszą pracę.
Wtryskiwacz zostaje złożony i uszczelniony.
Całość poddajemy szczegółowym testom,podczas których sprawdzamy wtryskiwacz mechanicznie, elektronicznie, w samochodzie w każdych warunkach obciążeniowych i temperaturowych silnika oraz czy steruje kątem wtrysku.
KAŻDY NASZ WTRYSKIWACZ POSIADA NOWE UZWOJENIE CEWKI, KTÓRE ZABEZPIECZAMY IDENTYCZNĄ MASĄ JAK PRODUCENT PIERWOTNIE, PRZEZ CO JEST ODPORNY NA UTLENIANIE, WILGOĆ I KOROZJE.
JEST TO SKOMPLIKOWANY PROCES, KTÓRY WYMAGA ODPOWIEDNICH WARUNKÓW ANTYSTATYCZNYCH (ESD) ORAZ SPECJALNIE ZAPROJEKTOWANEJ PRZEZ NAS DO TEGO MASZYNY, KTÓRA IDEALNIE NAWIJA CEWKĘ CO WIDAĆ NA ZAŁĄCZONYM OBRAZKU.
Kontakt:
7.8.7.8.6.9.5.8.3.
6.0.4.4.2.1.6.9.1.
0 432 217 236
KCA21S76 150 bar
REGENEROWANY=NOWY
WTRYSKIWACZ POSIADA:
NOWĄ PODKŁADKĘ OPOROWĄ,
NOWĄ PODKŁADKĘ USZCZELNIAJĄCĄ KOMORĘ SPALANIA,
ZREGENEROWANY CZUJNIK NBF (CEWKĘ),
NOWY WĘŻYK PRZELEWOWY.
ZASTOSOWANIE WTRYSKIWACZA:
BMW E34 E36 2,5TD/TDS 115/143KM
OPEL OMEGA 2.5TD 130KM
LAND ROVER RANGE ROVER 4x4 P38 2,5 DSE/2,5DT 136KM (silnik BMW TDS)
Zapewniamy 100% sprawności po regeneracji i zadowolenia ze skorzystania z naszej oferty :)
Najlepsza regeneracja wtryskiwacza od przeszło 20lat.
WTRYSKIWACZ PO REGENERACJI ODZYSKUJE 100% SWOJEJ SPRAWNOŚCI, PONIEWAŻ ZREGENEROWANY ZOSTAJE CAŁOŚCIOWO, A NIE TYLKO CZĘŚCIOWO.
WARTOŚĆ KĄTA WTRYSKU WYKONANA, MUSI SIĘ POKRYWAĆ Z ZADANĄ.
KORZYSTAJĄC Z NASZEJ OFERTY REGENERACJI WTRYSKIWACZA, MASZ PEWNOŚĆ, ŻE NIGDY CIĘ NIE ZAWIEDZIE!!!
WTRYSK STERUJĄCY WTRYSKIWACZ BMW E34 525 TD TDS Waga produktu z opakowaniem jednostkowym 1 kg
REGENERACJI PODLEGA:
UZWOJENIE WTRYSKIWACZA W KAŻDYM PRZYPADKU (BRAK REZYSTANCJI)
USZCZELNIENIE WTRYSKIWACZA W PRZYPADKU WYCIEKU Z PLASTIKU
WYMIANA WSZYSTKICH USZKODZONYCH ELEMENTÓW NA NOWE BOSCH.
Proces regeneracji wtryskiwacza:
Rozebranie wtryskiwacza na części pierwsze, dokładne umycie w profesjonalnej myjce ultradźwiękowej.
Weryfikacja wszystkich części. Uszkodzone zostają wymienione na nowe BOSCH.
Korpus cewki uzbrojony zostaje w nowe uzwojenie i zabezpieczony oryginalną masą uszczelniającą.
Proszę zwrócić szczególną uwagę na jakość nawinięcia cewki( u nas jest jak oryginał), ma to bezpośredni wpływ na późniejsze działanie. Zdjęcia przedstawiają naszą pracę.
Wtryskiwacz zostaje złożony i uszczelniony.
Całość poddajemy szczegółowym testom,podczas których sprawdzamy wtryskiwacz mechanicznie, elektronicznie, w samochodzie w każdych warunkach obciążeniowych i temperaturowych silnika oraz czy steruje kątem wtrysku.
KAŻDY NASZ WTRYSKIWACZ POSIADA NOWE UZWOJENIE CEWKI, KTÓRE ZABEZPIECZAMY IDENTYCZNĄ MASĄ JAK PRODUCENT PIERWOTNIE, PRZEZ CO JEST ODPORNY NA UTLENIANIE, WILGOĆ I KOROZJE.
JEST TO SKOMPLIKOWANY PROCES, KTÓRY WYMAGA ODPOWIEDNICH WARUNKÓW ANTYSTATYCZNYCH (ESD) ORAZ SPECJALNIE ZAPROJEKTOWANEJ PRZEZ NAS DO TEGO MASZYNY, KTÓRA IDEALNIE NAWIJA CEWKĘ CO WIDAĆ NA ZAŁĄCZONYM OBRAZKU.
Kontakt:
7.8.7.8.6.9.5.8.3.
6.0.4.4.2.1.6.9.1.
ID: 778045247
xxx xxx xxx