Firmowe
Rok wydania: 2014
Stan: Nowe
Opis
W niniejszym opracowaniu odnaleźć można zarówno rozważania o charakterze teoretycznym, propozycje zastosowania metodologii nauk humanistycznych i społecznych w refleksji dotyczącej wartości, jak również studium przypadku oraz analizę konkretnych sposobów przedstawiania wartości w mediach. Temat zapowiedziany w tytule książki choć niejednoznaczny i obciążony wewnętrzną niespójnością pozwala na realizację ważnych celów. Zderzenie w jednej publikacji obrazu wartości uznanych z praktyką wprowadzania wartości aspirujących było szansą na uchwycenie sposobu oddziaływania mediów jako przestrzeni, w której odbiorcy nabywają kompetencje aksjologiczne.
ID: 906827712
Dodane Dzisiaj o 01:43
Współczesne media T.1 Wartości w mediach - Iwona Hofman, Danuta Kępa-
Tylko przedmiot
35,87 zł
Cena z Przesyłką OLX
Użytkownik
Lokalizacja