Prywatne
Marka: Wsk
Poj. silnika: 125 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Rok produkcji: 1967
Kraj pochodzenia: Polska
Opis
Do sprzedania posiadam motocykl WSK 125 M06 roku 1967 - dość rzadki model 64, będący modernizacją modelu podstawowego M06. Główne zmiany dotyczyły zastosowania mniejszych kół (18" zamiast dotychczasowych 19") oraz zmian bębnów hamulcowych na pełnopiastowe ze stopu aluminium.
W przednim zawieszeniu zmieniono teleskopy na wersję z tłumieniem olejowym - ze stosowanych wcześniej teleskopów rodem z WFM-ki, pozostałe modernizacje motocykla WSK typ 64 polegały min. na zmianie mocowania kanapy, pod którą znalazło się miejsce na narzędzia - zrezygnowano wówczas z bocznych puszek i osłony akumulatora, zastosowano nowy reflektor o średnicy zwiększonej do 135 mm, podnóżki pasażera przeniesiono na wahacz. Pojazd zaprezentowano na Międzynarodowych Targach Poznańskich a wciągu niespełna trzech lat produkcji fabrykę opuściło ok. 230 tys szt. motocykla.
Oferowany egzemplarz zachowany jest w oryginalnym stanie, nie był nigdy remontowany - łącznie przejechał ok. 16 tyś. km. Oryginalny jest zarówno lakier, jak i opony. Zmieniłem jedynie pokrycie kanapy bo fabryczne nie nadawało się do niczego.
Około 40 lat temu wueskę odstawiono do piwnicy domu - gdzie stała przez kolejne dekady. Niestety panująca w piwnicy wilgoć niekorzystnie wpłynęła na przednią cześć motocykla naruszając powłoki lakiernicze i galwaniczne.
Motocykl jest na chodzie - silnik uruchamia się bez trudu a biegi przełączają się płynnie .
Jeśli chodzi o stronę "papierową" to, jak to dyplomatycznie się ujmuje - rejestracja tylko "na zabytek".
W razie pytań - proszę zapytać, najlepiej telefonicznie: sześćset osiem, zero dziewięćdziesiąt siedem, dwieście siedemdziesiąt cztery.
W przednim zawieszeniu zmieniono teleskopy na wersję z tłumieniem olejowym - ze stosowanych wcześniej teleskopów rodem z WFM-ki, pozostałe modernizacje motocykla WSK typ 64 polegały min. na zmianie mocowania kanapy, pod którą znalazło się miejsce na narzędzia - zrezygnowano wówczas z bocznych puszek i osłony akumulatora, zastosowano nowy reflektor o średnicy zwiększonej do 135 mm, podnóżki pasażera przeniesiono na wahacz. Pojazd zaprezentowano na Międzynarodowych Targach Poznańskich a wciągu niespełna trzech lat produkcji fabrykę opuściło ok. 230 tys szt. motocykla.
Oferowany egzemplarz zachowany jest w oryginalnym stanie, nie był nigdy remontowany - łącznie przejechał ok. 16 tyś. km. Oryginalny jest zarówno lakier, jak i opony. Zmieniłem jedynie pokrycie kanapy bo fabryczne nie nadawało się do niczego.
Około 40 lat temu wueskę odstawiono do piwnicy domu - gdzie stała przez kolejne dekady. Niestety panująca w piwnicy wilgoć niekorzystnie wpłynęła na przednią cześć motocykla naruszając powłoki lakiernicze i galwaniczne.
Motocykl jest na chodzie - silnik uruchamia się bez trudu a biegi przełączają się płynnie .
Jeśli chodzi o stronę "papierową" to, jak to dyplomatycznie się ujmuje - rejestracja tylko "na zabytek".
W razie pytań - proszę zapytać, najlepiej telefonicznie: sześćset osiem, zero dziewięćdziesiąt siedem, dwieście siedemdziesiąt cztery.
ID: 907843749
xxx xxx xxx
Dodane 28 kwietnia 2024
WSK M06 typ 64 - 1967 rok, zachowany oryginał na chodzie.
4 999 zł
Użytkownik
Lokalizacja