Firmowe
Stan: Nowe
Opis
sprzedaż Tylko Wysyłkowa poprzez bezpieczne przesyłki OLX.
Sprzedajemy tylko Nowe Nieużywane przedmioty
Potrzebujesz kilku przedmiotów z naszych ogłoszeń?
Napisz na Olx jakie a my skompletujemy je wystawimy w jednym ogłoszeniu z jedną przesyłką.
WSIĄŚĆ Do Pociągu: Widmo REBEL
Producent: REBEL
Grupa wiekowa: 6+
Opakowanie: Pudełko
ean: 0824968211359
Cukierek albo psikus!
Witaj w Koszmarkowie - miejscu pełnym strasznych sekretów! Sprawdź, co kryje się w zakurzonych zakamarkach posiadłości na wzgórzu, wybierz się na spacer po przerażającym bagnie, a jeśli masz dość odwagi, sprawdź, czy w ukrytej jaskini naprawdę mieszka wiedźma!
Wsiąść do Pociągu Widmo to łatwa do nauczenia i szybka odsłona popularnej serii gier rodzinnych, doskonała, żeby wprowadzić do niej młodszych graczy. Podczas zabawy dzieci i rodzice będą zbierali specjalne, kolorowe karty platform, które pozwolą im zajmować kolejne odcinki na mapie Koszmarkowa.
Na czym to polega?
Na samym początku gry wszyscy uczestnicy otrzymują po 2 karty biletów. To nasze cele - wskazują miejsca na mapie Koszmarkowa, które będziemy chcieli ze sobą połączyć.
Aby utworzyć połączenie, musimy zagrać zestaw kart platform, który kolorem i liczbą będzie odpowiadał odcinkowi, który chcemy zająć.
W swojej turze możemy zrobić jedną z dwóch rzeczy: dobrać karty lub utworzyć połączenie.
Gdy uda nam się zrealizować cel z karty biletu, odkładamy ją i dobieramy kolejną.
Gra kończy się w momencie, gdy któryś z graczy zrealizuje szósty bilet - to ona zostaje zwycięzcą!
Dlaczego pokochasz tę grę?
w odniesieniu do klasycznych wersji Wsiąść do Pociągu, ta jest dostosowana do potrzeb młodszych graczy: odcinki na planszy są krótsze, wagoniki większe, a poszczególne miejsca na mapie i na kartach biletów reprezentują nie tylko nazwy, ale też obrazki, dzięki czemu dziecko nie musi umieć czytać, by samodzielnie grać.
Uproszczone zostały też niektóre zasady, np. karty platform dobieramy wyłącznie w ciemno, co zmniejsza przewagę dorosłych w budowaniu strategii. Dodatkowo bilety nie mają wartości punktowej, a gra jest wyścigiem o to, kto pierwszy zrealizuje 6 tras.
Wsiąść do Pociągu Widmo to pełnoprawna, alternatywna gra podstawowa o własnym klimacie. Gracze odwiedzają Koszmarkowo, gdzie witają ich uroczo straszne grafiki oraz specjalne, nawiedzone wagoniki!
Zawartość:
mapa Koszmarkowa,
80 nawiedzonych wagoników,
72 karty platform,
33 karty biletów,
4 karty biletów specjalnych,
instrukcja.
[Kod oferty,5*******824968211359,2024-02-17 10:07:20]
Sprzedajemy tylko Nowe Nieużywane przedmioty
Potrzebujesz kilku przedmiotów z naszych ogłoszeń?
Napisz na Olx jakie a my skompletujemy je wystawimy w jednym ogłoszeniu z jedną przesyłką.
WSIĄŚĆ Do Pociągu: Widmo REBEL
Producent: REBEL
Grupa wiekowa: 6+
Opakowanie: Pudełko
ean: 0824968211359
Cukierek albo psikus!
Witaj w Koszmarkowie - miejscu pełnym strasznych sekretów! Sprawdź, co kryje się w zakurzonych zakamarkach posiadłości na wzgórzu, wybierz się na spacer po przerażającym bagnie, a jeśli masz dość odwagi, sprawdź, czy w ukrytej jaskini naprawdę mieszka wiedźma!
Wsiąść do Pociągu Widmo to łatwa do nauczenia i szybka odsłona popularnej serii gier rodzinnych, doskonała, żeby wprowadzić do niej młodszych graczy. Podczas zabawy dzieci i rodzice będą zbierali specjalne, kolorowe karty platform, które pozwolą im zajmować kolejne odcinki na mapie Koszmarkowa.
Na czym to polega?
Na samym początku gry wszyscy uczestnicy otrzymują po 2 karty biletów. To nasze cele - wskazują miejsca na mapie Koszmarkowa, które będziemy chcieli ze sobą połączyć.
Aby utworzyć połączenie, musimy zagrać zestaw kart platform, który kolorem i liczbą będzie odpowiadał odcinkowi, który chcemy zająć.
W swojej turze możemy zrobić jedną z dwóch rzeczy: dobrać karty lub utworzyć połączenie.
Gdy uda nam się zrealizować cel z karty biletu, odkładamy ją i dobieramy kolejną.
Gra kończy się w momencie, gdy któryś z graczy zrealizuje szósty bilet - to ona zostaje zwycięzcą!
Dlaczego pokochasz tę grę?
w odniesieniu do klasycznych wersji Wsiąść do Pociągu, ta jest dostosowana do potrzeb młodszych graczy: odcinki na planszy są krótsze, wagoniki większe, a poszczególne miejsca na mapie i na kartach biletów reprezentują nie tylko nazwy, ale też obrazki, dzięki czemu dziecko nie musi umieć czytać, by samodzielnie grać.
Uproszczone zostały też niektóre zasady, np. karty platform dobieramy wyłącznie w ciemno, co zmniejsza przewagę dorosłych w budowaniu strategii. Dodatkowo bilety nie mają wartości punktowej, a gra jest wyścigiem o to, kto pierwszy zrealizuje 6 tras.
Wsiąść do Pociągu Widmo to pełnoprawna, alternatywna gra podstawowa o własnym klimacie. Gracze odwiedzają Koszmarkowo, gdzie witają ich uroczo straszne grafiki oraz specjalne, nawiedzone wagoniki!
Zawartość:
mapa Koszmarkowa,
80 nawiedzonych wagoników,
72 karty platform,
33 karty biletów,
4 karty biletów specjalnych,
instrukcja.
[Kod oferty,5*******824968211359,2024-02-17 10:07:20]
ID: 910967465