Prywatne
Rok wydania: 2009
Stan: Używane
Opis
Tytuł: Wiedza o reklamie
Podtytuł: Od pomysłu do efektu
Autor: Janiszewska Karolina, Korsak Rafał, Kwarciak Bogusław
Wydawnictwo: Wydawnictwo Szkolne PWN
Seria: PARK EDUKACJA
ISBN: 978*****68251
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 360
Format: 20.0x25.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.73 kg
Stan bardzo dobry, jak na zdjęciach.
Jedyny mankament to adnotacja na pierwszej stronie.
Publikacja składa się z czterech części. Pierwsza to historia reklamy w Polsce i na świecie. Część druga dotyczy teorii reklamy i obejmuje analizę języka i obrazu w reklamie. Przybliża zagadnienia z zakresu psychologii reklamy, próbując odpowiedzieć na pytania: co przyciąga uwagę odbiorców , jak zdobyć zaufanie i wykreować potrzebę na dany produkt. Omówione zostały też zagadnienia z zakresu retoryki reklamy, m.in. schematy argumentacyjne czy tropy i figury wykorzystywane w reklamie. W części trzeciej Czytelnik znajdzie informacje dotyczące aspektów praktycznych reklamy czyli o procesie tworzenia kampanii reklamowych. W książce są wiadomości dotyczące podziału i funkcji agencji reklamowych i domów mediowych, badań marketingowych, elementów strategii kampanii reklamowej oraz planowania mediów. Czytelnik dowie się jak badać skuteczność reklamy oraz zapozna się z prawnymi jej aspektami.„Wiedza o reklamie” to książka dla uczniów i studentów oraz dla wszystkich zainteresowanych reklamą – jej teorią oraz funkcjonowaniem w życiu codziennym.
Podtytuł: Od pomysłu do efektu
Autor: Janiszewska Karolina, Korsak Rafał, Kwarciak Bogusław
Wydawnictwo: Wydawnictwo Szkolne PWN
Seria: PARK EDUKACJA
ISBN: 978*****68251
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 360
Format: 20.0x25.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.73 kg
Stan bardzo dobry, jak na zdjęciach.
Jedyny mankament to adnotacja na pierwszej stronie.
Publikacja składa się z czterech części. Pierwsza to historia reklamy w Polsce i na świecie. Część druga dotyczy teorii reklamy i obejmuje analizę języka i obrazu w reklamie. Przybliża zagadnienia z zakresu psychologii reklamy, próbując odpowiedzieć na pytania: co przyciąga uwagę odbiorców , jak zdobyć zaufanie i wykreować potrzebę na dany produkt. Omówione zostały też zagadnienia z zakresu retoryki reklamy, m.in. schematy argumentacyjne czy tropy i figury wykorzystywane w reklamie. W części trzeciej Czytelnik znajdzie informacje dotyczące aspektów praktycznych reklamy czyli o procesie tworzenia kampanii reklamowych. W książce są wiadomości dotyczące podziału i funkcji agencji reklamowych i domów mediowych, badań marketingowych, elementów strategii kampanii reklamowej oraz planowania mediów. Czytelnik dowie się jak badać skuteczność reklamy oraz zapozna się z prawnymi jej aspektami.„Wiedza o reklamie” to książka dla uczniów i studentów oraz dla wszystkich zainteresowanych reklamą – jej teorią oraz funkcjonowaniem w życiu codziennym.
ID: 584851702
Dodane 07 maja 2024
Wiedza o reklamie od pomysłu do efektu
Tylko przedmiot
59 zł
Cena z Przesyłką OLX
Użytkownik
Lokalizacja