Prywatne
Rok wydania: 2010
Stan: Używane
Gatunek: Biznes, ekonomia, marketing
Opis
Jeśli chcesz kupić kilka książek ode mnie to napisz, zrobię specjalnie dla Ciebie zestaw, żeby nie płacić kilka razy za wysyłkę. No i będzie jakiś rabacik :)
Tytuł oryginału:
Web Analytics 2.0: The Art of Online Accountability and Science of Customer Centricity
Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie witryn internetowych
Ta książka odpowiada na cztery pytania egzystencjalne:
Co?
Ile?
Dlaczego?
Co dalej?
Web Analytics 2.0 całkowicie zmienia dotychczasowy sposób obróbki danych o witrynach internetowych. Pozwala Ci odkryć wpływ i wartość ekonomiczną Twojej witryny na podstawie ścisłych, precyzyjnie zdefiniowanych analiz. Pomaga w podejmowaniu działań zależnych od głosu klienta oraz otwiera na korzystanie z potencjału eksperymentów — to zaś gwarantuje szybsze zmienianie nietrafionych decyzji. Stwarza też możliwość wyjścia poza ramy własnych danych i stosowania metod analizy konkurencyjności jako sposobu odkrywania mocnych oraz słabych punktów konkurentów.
Jeśli chcesz wiedzieć, jak sprawnie mierzyć, trafnie analizować i radzić sobie z błyskawicznie ewoluującymi technologiami oraz trendami — w tym z serwisami społecznościowymi, zapisami wideo, technologiami mobilnymi czy metodami doboru treści pod kątem klienta — lider analityki internetowej poprowadzi Cię przez model nowej generacji, analitykę internetową 2.0!
Pozycja obowiązkowa dla każdego profesjonalisty pracującego w świecie witryn internetowych.
Optymalna strategia doboru narzędzi wspierających analitykę internetową.
Analizy przepływu użytkowników — osiem kluczowych miar witryny internetowej.
Zasady i metody korzystania z danych jakościowych.
Problem wyboru dostawcy rozwiązań w zakresie badań online.
Nowe rozwiązania w zakresie badania odczuć użytkowników.
Szybsze odkrywanie niepowodzeń: uwalnianie potencjału testów i eksperymentów.
Analiza konkurencyjności, ruchu na witrynach internetowych i zachowań użytkowników wyszukiwarek.
Nowe formy analiz: portale społecznościowe, serwisy mobilne i treści wideo.
Optymalne rozwiązania problemu ukrytych pułapek analityki internetowej.
Często porównuję analitykę internetową do Angeliny Jolie — samo to zestawienie pokazuje, jak seksowna, silna i dobra jest analityka internetowa. Jestem pewien, że gdzieś w połowie lektury tej książki zrozumiesz i zaczniesz podzielać moją opinię - Avinash Kaushik
Tytuł oryginału:
Web Analytics 2.0: The Art of Online Accountability and Science of Customer Centricity
Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie witryn internetowych
Ta książka odpowiada na cztery pytania egzystencjalne:
Co?
Ile?
Dlaczego?
Co dalej?
Web Analytics 2.0 całkowicie zmienia dotychczasowy sposób obróbki danych o witrynach internetowych. Pozwala Ci odkryć wpływ i wartość ekonomiczną Twojej witryny na podstawie ścisłych, precyzyjnie zdefiniowanych analiz. Pomaga w podejmowaniu działań zależnych od głosu klienta oraz otwiera na korzystanie z potencjału eksperymentów — to zaś gwarantuje szybsze zmienianie nietrafionych decyzji. Stwarza też możliwość wyjścia poza ramy własnych danych i stosowania metod analizy konkurencyjności jako sposobu odkrywania mocnych oraz słabych punktów konkurentów.
Jeśli chcesz wiedzieć, jak sprawnie mierzyć, trafnie analizować i radzić sobie z błyskawicznie ewoluującymi technologiami oraz trendami — w tym z serwisami społecznościowymi, zapisami wideo, technologiami mobilnymi czy metodami doboru treści pod kątem klienta — lider analityki internetowej poprowadzi Cię przez model nowej generacji, analitykę internetową 2.0!
Pozycja obowiązkowa dla każdego profesjonalisty pracującego w świecie witryn internetowych.
Optymalna strategia doboru narzędzi wspierających analitykę internetową.
Analizy przepływu użytkowników — osiem kluczowych miar witryny internetowej.
Zasady i metody korzystania z danych jakościowych.
Problem wyboru dostawcy rozwiązań w zakresie badań online.
Nowe rozwiązania w zakresie badania odczuć użytkowników.
Szybsze odkrywanie niepowodzeń: uwalnianie potencjału testów i eksperymentów.
Analiza konkurencyjności, ruchu na witrynach internetowych i zachowań użytkowników wyszukiwarek.
Nowe formy analiz: portale społecznościowe, serwisy mobilne i treści wideo.
Optymalne rozwiązania problemu ukrytych pułapek analityki internetowej.
Często porównuję analitykę internetową do Angeliny Jolie — samo to zestawienie pokazuje, jak seksowna, silna i dobra jest analityka internetowa. Jestem pewien, że gdzieś w połowie lektury tej książki zrozumiesz i zaczniesz podzielać moją opinię - Avinash Kaushik
ID: 868339817
xxx xxx xxx
Dodane 30 lipca 2025
Web Analytics 2.0 - Świadome rozwijanie witryn internetowych
Tylko przedmiot
30 zł
Przedmiot z Pakietem Ochronnym
Lokalizacja
Zwroty
Pakiet Ochronny
Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły