Prywatne
Poj. silnika: 2 120 cm³
Moc silnika: 55 KM
Rok produkcji: 1957
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Hatchback
Przebieg: 123 456 km
Kolor: Brązowy – Beżowy
Stan techniczny: Uszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Polska
Kierownica: po lewej
Napęd: Na tylne koła
Opis
Samochód można obejrzeć w okolicy Skarszew, woj. pomorskie, po uzgodnieniu terminu.
Auto w moim posiadaniu od 2000 r. Ok. dwudziestu lat temu wymieniona została cała podłoga ( uwaga dla purystów - bez przetłoczenia w kształcie krzyża pod nogami pasażera ), progi, błotnik wewnętrzny tylny lewy, nadkola tylne wewnętrzne, błotniki, parapety i niektóre drzwi. I tak zostało. Na samym samochodzie należy jeszcze wykonać/obrobić krawędź otworu bagażnika.Auto zarejestrowane na czarnych tablicach z roku 2000. W dowodzie rejestracyjnym wpisany jest rok produkcji 1957 i data pierwszej rejestracji 2000r - auto stało długo wyrejestrowane, a wtedy nie było jeszcze żółtych tablic i tylko tak można to było załatwić. Dobrze, że się w ogóle udało, bo pierwsze słowa pani urzędnik nie dawały żadnej nadziei na zarejestrowanie. Cena jest bazą do negocjacji .
W cenie jest:
- silnik do remontu, kanapy i boczki do niektórych drzwi,
- atrapa - taka jak powinna być w tym roczniku, plus kilka elementów dodatkowych . Pracy wymaga pas przedni do którego jest mocowana,
- felgi nitowane 16” - wypiaskowane i pomalowane podkładem + nowe opony 6.00x16 ale kupione 20 lat temu,
- błotniki przednie są od sedana, więc mają nieprawidłowe mocowanie kierunkowskazów przednich - dorzucam kawałki błotników zdemontowanych z Pobiedy, można wyciąć z nich odpowiednie elementy do mocowania prostokątnych kierunkowskazów,
- klapa tylna - kupujący wybierze sobie najbardziej mu odpowiadającą z tych, które mam,
- kołpaki z literami FSO - z tego co pamiętam do odnowienia.
- nowa głowica
- nowy kolektor ssąco-wydechowy
- nowa prądnica
- kanapy - do wybrania - mam kilka i już nie pamiętam, które są z tej Warszawy
- większość drobiazgów takich jak klamki, korbki czy klamka do tylnej klapy
Zapraszam do negocjacji.
Auto w moim posiadaniu od 2000 r. Ok. dwudziestu lat temu wymieniona została cała podłoga ( uwaga dla purystów - bez przetłoczenia w kształcie krzyża pod nogami pasażera ), progi, błotnik wewnętrzny tylny lewy, nadkola tylne wewnętrzne, błotniki, parapety i niektóre drzwi. I tak zostało. Na samym samochodzie należy jeszcze wykonać/obrobić krawędź otworu bagażnika.Auto zarejestrowane na czarnych tablicach z roku 2000. W dowodzie rejestracyjnym wpisany jest rok produkcji 1957 i data pierwszej rejestracji 2000r - auto stało długo wyrejestrowane, a wtedy nie było jeszcze żółtych tablic i tylko tak można to było załatwić. Dobrze, że się w ogóle udało, bo pierwsze słowa pani urzędnik nie dawały żadnej nadziei na zarejestrowanie. Cena jest bazą do negocjacji .
W cenie jest:
- silnik do remontu, kanapy i boczki do niektórych drzwi,
- atrapa - taka jak powinna być w tym roczniku, plus kilka elementów dodatkowych . Pracy wymaga pas przedni do którego jest mocowana,
- felgi nitowane 16” - wypiaskowane i pomalowane podkładem + nowe opony 6.00x16 ale kupione 20 lat temu,
- błotniki przednie są od sedana, więc mają nieprawidłowe mocowanie kierunkowskazów przednich - dorzucam kawałki błotników zdemontowanych z Pobiedy, można wyciąć z nich odpowiednie elementy do mocowania prostokątnych kierunkowskazów,
- klapa tylna - kupujący wybierze sobie najbardziej mu odpowiadającą z tych, które mam,
- kołpaki z literami FSO - z tego co pamiętam do odnowienia.
- nowa głowica
- nowy kolektor ssąco-wydechowy
- nowa prądnica
- kanapy - do wybrania - mam kilka i już nie pamiętam, które są z tej Warszawy
- większość drobiazgów takich jak klamki, korbki czy klamka do tylnej klapy
Zapraszam do negocjacji.
ID: 822009669
Skontaktuj się
xxx xxx xxx
Dodane 28 kwietnia 2024
Warszawa M20 Projekt do dokończenia
25 000 zł
do negocjacji
Lokalizacja