Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Motoryzacja
  3. Części motocyklowe
  4. Części motocyklowe - Kujawsko-pomorskie
  5. Części motocyklowe - Włocławek
WARIATOR KAWASAKI Brute Force KVF KFX 360, 400, 650, 700, 750
WARIATOR KAWASAKI Brute Force KVF KFX 360, 400, 650, 700, 750
WARIATOR KAWASAKI Brute Force KVF KFX 360, 400, 650, 700, 750
WARIATOR KAWASAKI Brute Force KVF KFX 360, 400, 650, 700, 750
WARIATOR KAWASAKI Brute Force KVF KFX 360, 400, 650, 700, 750
WARIATOR KAWASAKI Brute Force KVF KFX 360, 400, 650, 700, 750
WARIATOR KAWASAKI Brute Force KVF KFX 360, 400, 650, 700, 750
WARIATOR KAWASAKI Brute Force KVF KFX 360, 400, 650, 700, 750
PromujOdśwież
  • Prywatne

  • Rodzaj: Układ napędowy

  • Stan: Nowe

Opis

KONTAKT:  725  -  866  -  634   lub   695  -  041  -  769

Aukcja dotyczy kompletnej, kompleksowej i przede wszystkim profesjonalnej regeneracji sprzęgła kinetyczno-odśrodkowego (wariatora). Regenerujemy wariatory kvf 360 kvf 360 praire kvf 650 kfx 700 kvf 750 Kawasaki Brute Force 750 V-Tvin 750i 4x4. Nasza regeneracja polega na kompletnej wymianie wszystkich 53-elementów wariatora, które ulegają zużyciu w normalnej eksploatacji quada. Nie weryfikujemy które jego części są zużyte, a które nie. Wymieniamy wszystkie na nowe oryginalne Kawasaki kompleksowo odbudowując wariator na kompletnie nowy bez żadnych luzów. Najczęściej wszystkie te elementy są powyrabiane w mniejszym lub większym stopniu, dlatego wymieniamy je wszystkie na nowe, spasowujemy i docieramy tak, aby współpracowały gładko i bez luzu. Dlaczego wszystko i tylko oryginalne, a nie jakieś dorabiane przez pana przysłowiowego Kazia tokarza lub tanie zamienniki z allegro? Głównie dlatego, że bardzo istotna jest tutaj duża dokładność wykonania 000,1mm. Wybitny Pan tokarz na super maszynie może wytworzyć najwyżej 0,1mm i to bez powtarzalności, czyli za każdym obrabianym detalem lekko inaczej, a to tutaj niedopuszczalne, gdyż potem nie da się tego wyważyć, co powoduje nierównomierność nacisków na rolki, odważniki i inne elementy współpracujące (zbyt duże obroty 7000rpm). Jeszcze ważniejszym współczynnikiem jest twardość, odporność na ścieranie materiałów z których są wykonane elementy współpracujące i tutaj w przypadku oryginału jest to od 65 do 80 HRC, co jest nieosiągalne u nas w żadnych warunkach, żeby to dorobić. Dla przykładu niektórym wydaję się, że stal kwasoodporna, tak zwana nierdzewka jest super twarda i to właśnie z niej dorabiają sobie wiele elementów u tokarzy. Nic bardziej mylnego, bo twardość stali kwasoodpornej to 30 do max 40 HRC. Większość czarnej stali narzędziowej też 40HRC do 50, co daje nam dopiero połowę oryginału. A trzeba wziąć pod uwagę to, że i oryginały o twardości 80 HRC poprzez niewłaściwe użytkowanie potrafią także się wydrzeć. Twardość HRC stali to jeszcze nie wszystko, bo jeszcze liczy się jej wysoka przy tym udarność (odporność na gwałtowne uderzenia) i wytrzymałość na pękanie. Przy tak dużej twardości ciężko to uzyskać, dlatego tylko oryginał Kawasaki i tylko JAPAN. Nic innego tu nie wytrzymuje, gdyż wbrew pozorom w wariatorze występują bardzo duże siły, uderzenia i naciski, rzędu nawet 400kg na cm2. Regenerujemy też główną sztycę, ściany boczne, prowadnice ślizgów bocznych, głównych i talerze pasa, które z reguły mają powyżłabiane rowy i mniejsze lub większe garby, co także jest niedopuszczalne jeśli wariator ma sprawnie działać, nie klinować nie wydzierać pasa i przy tym nie zużywać się przez opory stawiane przez pasek działając przez siłę, przepychając pas przez powstały rowek. Po wszystkim wariator jest wyważany i bardzo skrupulatnie sprawdzany w każdym zakresie obrotów i pod każdym kątem obciążeniowym. Końcowe wyważenie jest bardzo ważne, gdyż przy tych obrotach (do 7000 obrotów na minutę, niektóre sprzęty 9000) z kilku gramów robi się kilka kilogramów, co znowu siłą odśrodkową dociska wariator bardzo mocno do sztycy głównej i musi on wtedy działać zamiast swobodnie, co przez bardzo dużą siłę wydzierając panewki główne, odważniki ich panewki i osie oraz rolki i inne elementy prowadzi do szybkiego ponownego zużycia. Dlatego zawsze robimy tylko całość od początku do końca nigdy żadnych półśrodków np. na życzenie klienta (wymieńcie mi tylko rolki bo mi pękła) - pękła bo był tego powód . Ogólne zużycie i działanie przez siłę, czyli dużo większy nacisk odważników na rolki. 20-letnie doświadczenie daje nam tę wiedzę, że tylko całkowita kompleksowa naprawa gwarantuje 100% satysfakcję na lata, daje cichą, całkowicie bezgłośną pracę wariatora, skuteczniejszą jego prace w pełnym zakresie obrotów, równomierne dużo lepsze przyspieszenie i wyższą maksymalną prędkość, wydłużenie czasu eksploatacji paska napędowego, znaczne zmniejszenie wibracji pracy silnika, dużo większą kulturę pracy. Jeśli quad często pływa i nie spuszczamy od razu wody z przekładni pasowej wariator może się skończyć już po tysiącu kilometrów, ku wielkiemu zdziwieniu użytkowników nowych zakupionych w salonie sprzętów, do czego odnosi się prosta sentencja "jak kto dba, tak ma". Zużyty wariator ma różne objawy - szybkie zużywanie paska, szarpanie, wibracje na zimnym lub rozgrzanym silniku, które mogą doprowadzić do uszkodzenia łożyskowania wału korbowego, a co za tym idzie również samego wału, a wtedy to już tylko remont kapitalny silnika. Hałasowanie wariatora może być nawet do tego stopnia duże, że słychać jakby waliły panewki najczęściej na wolnych obrotach na postoju powinno być cicho jak makiem zasiał, a tu z przekładni pasowej są różne odgłosy - puka, stuka, aż czuć pod nogami w podestach, albo dzwoni, brzęczy jak sieczkarnia itd. Może być też cisza, ale quad np. słabo się napędza, leniwie przyspiesza. Brak mocy i pełnej prędkości to przez przycinanie się wariatora, a co za tym idzie źle dobrane przełożenie do prędkości obrotowej silnika, co powoduje nadmierne przeciążenia samego silnika, szybsze zużycie pasa napędowego i innych podzespołów. Objawy są bardzo różne, wszystko w zależności od stopnia zużycia wariatora.

Po regeneracji wariator jest znowu nowy i działa idealne i bezgłośnie. Przez wiele sezonów możemy się cieszyć pełną mocą naszej maszyny. Koszt pełnej wyżej opisanej regeneracji + gwarancja na usługę to jedyne 1100zł za wariator przedni główny lub w komplecie z tylnym kołem zdawczym, czyli regeneracja całej kompletniej przekładni CVT za 1500zł. W skład tego wchodzi wymiana wszystkich elementów na nowe oryginalne w obu sprzęgłach przednim i tylnym, odnowa, szlifowanie i polerowanie obu sztyc głównych i wszystkich czterech talerzy pasowych, po złożeniu kontrola (sprawdzenie obciążeniowe i końcowe wyważenie). Za tą cenę nie da się nawet kupić nawet używanego kompletu CVT wariatora, który i tak wymagałby serwisu.

Komfortowa dla klienta cena jest wynikiem blisko 20-letniego doświadczenia i specjalizacji wyłącznie w regeneracji wariatorów. Mamy bezpośredni dostęp do części Kawasaki OEM z Japonii. Posiadamy park maszynowy, wiedzę i doświadczenie pozwalające na zapewnienie kompleksowej i wysokiej jakości usługi z pełną gwarancją satysfakcji dla klienta. TELEFON KONTAKTOWY : 725 - 866 - 634
ID: 732579344

Skontaktuj się

Bartłomiej

Na OLX od kwiecień 2017

Ostatnio online w dniu 09 kwietnia 2024

xxx xxx xxx

Dodane 15 kwietnia 2024

WARIATOR KAWASAKI Brute Force KVF KFX 360, 400, 650, 700, 750

1 100 zł

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon