Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Muzyka i Edukacja
  3. Książki
  4. Książki naukowe
  5. Książki naukowe - Dolnośląskie
  6. Książki naukowe - Wrocław
  7. Książki naukowe - Fabryczna
Wacław Smid Marketing pod presją globalizacji 2st
PromujOdśwież
  • Prywatne

  • Rok wydania: 2002

  • Stan: Używane

Opis

Witam Zapraszam do zakupu
Opis
Filozofią biznesu będzie globalizacja, ale z zachowaniem specyfiki regionalnej. W regionach trzeba szukać źródeł inwencji, które powinny stanowić główny materiał do przemyśleń w procesie projektowania produktów i usług i nowych potrzeb poprzez np. Zespoły zadaniowe, czy też inne, specjalnie powoływane do tego celu zespoły twórców, kreatorów i ekspertów. Bowiem szeroko pojęta kultura jest dla metamarketingu wręcz niewyczerpalną kopalnią pomysłów, inwencji, skojarzeń i wszystkich tych działań twórczych w marketingu, które prowadzą prostą drogą do sukcesu. Informacje techniczne: Autor: Wacław Smid Stan: nowa, nieczytana Oprawa: twarda Rok wydania: 2002 ISBN: 83-85428-75-5 Stron: 240 wymiary (mm): 150x210

Wrocław dowóz gratis , wysyłka inPost 10pln . polecam. zapraszam
ID: 781140110

Skontaktuj się

andrey.sappkin

Na OLX od wrzesień 2022

Ostatnio online w dniu 10 maja 2024

xxx xxx xxx

Dodane 10 maja 2024

Wacław Smid Marketing pod presją globalizacji 2st

13,99 zł

do negocjacji

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon