Prywatne
Rok wydania: 2002
Stan: Używane
Opis
Witam Zapraszam do zakupu
Opis
Filozofią biznesu będzie globalizacja, ale z zachowaniem specyfiki regionalnej. W regionach trzeba szukać źródeł inwencji, które powinny stanowić główny materiał do przemyśleń w procesie projektowania produktów i usług i nowych potrzeb poprzez np. Zespoły zadaniowe, czy też inne, specjalnie powoływane do tego celu zespoły twórców, kreatorów i ekspertów. Bowiem szeroko pojęta kultura jest dla metamarketingu wręcz niewyczerpalną kopalnią pomysłów, inwencji, skojarzeń i wszystkich tych działań twórczych w marketingu, które prowadzą prostą drogą do sukcesu. Informacje techniczne: Autor: Wacław Smid Stan: nowa, nieczytana Oprawa: twarda Rok wydania: 2002 ISBN: 83-85428-75-5 Stron: 240 wymiary (mm): 150x210
Wrocław dowóz gratis , wysyłka inPost 10pln . polecam. zapraszam
Opis
Filozofią biznesu będzie globalizacja, ale z zachowaniem specyfiki regionalnej. W regionach trzeba szukać źródeł inwencji, które powinny stanowić główny materiał do przemyśleń w procesie projektowania produktów i usług i nowych potrzeb poprzez np. Zespoły zadaniowe, czy też inne, specjalnie powoływane do tego celu zespoły twórców, kreatorów i ekspertów. Bowiem szeroko pojęta kultura jest dla metamarketingu wręcz niewyczerpalną kopalnią pomysłów, inwencji, skojarzeń i wszystkich tych działań twórczych w marketingu, które prowadzą prostą drogą do sukcesu. Informacje techniczne: Autor: Wacław Smid Stan: nowa, nieczytana Oprawa: twarda Rok wydania: 2002 ISBN: 83-85428-75-5 Stron: 240 wymiary (mm): 150x210
Wrocław dowóz gratis , wysyłka inPost 10pln . polecam. zapraszam
ID: 781140110
xxx xxx xxx
Dodane 10 maja 2024
Wacław Smid Marketing pod presją globalizacji 2st
13,99 zł
do negocjacji
Użytkownik
Lokalizacja