Prywatne
Rok wydania: 2006
Stan: Nowe
Opis
Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach
William B. Martin
Przedstawiono metody kształtowania i utrzymania wysokiego poziomu jakości obsługi klientów w przedsiębiorstwach hotelarskich i gastronomicznych. Autor omawia sposoby doskonalenia poszczególnych elementów jakości usług, tak aby odzwierciedlały oczekiwania usługobiorców, oraz prezentuje narzędzia umożliwiające ocenę poziomu obsługi gości.
Z książki czytelnik dowie się:
- co wpływa na jakość świadczonych usług i jakie działania trzeba podjąć w celu jej poprawy,
- jak stworzyć kulturę organizacyjną sprzyjającą doskonaleniu jakości,
- jak uwzględniać zagadnienie jakości w codziennych działaniach przedsiębiorstwa,
- jak mierzyć poziom jakości,
- jak nagradzać najlepszych pracowników obsługi,
- jak utrzymać stały poziom jakości na wszystkich szczeblach organizacji.
W każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia, które ułatwią zastosowanie zdobytej wiedzy w praktyce
William B. Martin
Przedstawiono metody kształtowania i utrzymania wysokiego poziomu jakości obsługi klientów w przedsiębiorstwach hotelarskich i gastronomicznych. Autor omawia sposoby doskonalenia poszczególnych elementów jakości usług, tak aby odzwierciedlały oczekiwania usługobiorców, oraz prezentuje narzędzia umożliwiające ocenę poziomu obsługi gości.
Z książki czytelnik dowie się:
- co wpływa na jakość świadczonych usług i jakie działania trzeba podjąć w celu jej poprawy,
- jak stworzyć kulturę organizacyjną sprzyjającą doskonaleniu jakości,
- jak uwzględniać zagadnienie jakości w codziennych działaniach przedsiębiorstwa,
- jak mierzyć poziom jakości,
- jak nagradzać najlepszych pracowników obsługi,
- jak utrzymać stały poziom jakości na wszystkich szczeblach organizacji.
W każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia, które ułatwią zastosowanie zdobytej wiedzy w praktyce
ID: 669522573
Dodane 19 maja 2024
W.B. Martin Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach
Tylko przedmiot
24 zł
Cena z Przesyłką OLX
Użytkownik
Lokalizacja