Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Muzyka i Edukacja
  3. Książki
  4. Książki naukowe
  5. Książki naukowe - Dolnośląskie
  6. Książki naukowe - Wrocław
  7. Książki naukowe - Fabryczna
W.B. Martin Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach
W.B. Martin Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach
PromujOdśwież
  • Prywatne

  • Rok wydania: 2006

  • Stan: Nowe

Opis

Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach

William B. Martin

Przedstawiono metody kształtowania i utrzymania wysokiego poziomu jakości obsługi klientów w przedsiębiorstwach hotelarskich i gastronomicznych. Autor omawia sposoby doskonalenia poszczególnych elementów jakości usług, tak aby odzwierciedlały oczekiwania usługobiorców, oraz prezentuje narzędzia umożliwiające ocenę poziomu obsługi gości.

Z książki czytelnik dowie się:
- co wpływa na jakość świadczonych usług i jakie działania trzeba podjąć w celu jej poprawy,
- jak stworzyć kulturę organizacyjną sprzyjającą doskonaleniu jakości,
- jak uwzględniać zagadnienie jakości w codziennych działaniach przedsiębiorstwa,
- jak mierzyć poziom jakości,
- jak nagradzać najlepszych pracowników obsługi,
- jak utrzymać stały poziom jakości na wszystkich szczeblach organizacji.

W każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia, które ułatwią zastosowanie zdobytej wiedzy w praktyce
ID: 669522573

Skontaktuj się

Alinas

Na OLX od czerwiec 2017

Ostatnio online w dniu 28 grudnia 2023

Dodane 19 maja 2024

W.B. Martin Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach

Tylko przedmiot

24 zł

Cena z Przesyłką OLX

Safety Badge

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon