Prywatne
Model: Caddy
Poj. silnika: 1 986 cm³
Rok produkcji: 2013
Moc silnika: 170 KM
Paliwo: Diesel
Typ nadwozia: Minivan
Przebieg: 278 000 km
Kolor: Biały
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Automatyczna
Kraj pochodzenia: Niemcy
Kierownica: po lewej
Opis
Sprzedam VW Caddy w bardzo rzadkiej dla tych aut wersji silnikowej 2.0 TDI o fabrycznej mocy 170 KM + skrzynia automatyczna DSG. Jest to najmocniejszy seryjnie produkowany Caddy w historii ;) Auto w wersji przedłużonej, 7-osobowej.
Bardzo dobre wyposażenie, m. in.:
- dwustrefowa klimatyzacja automatyczna (climatronic)
- radio z dużym dotykowym wyświetlaczem ze zmieniarką, bluetooth i możliwością odtwarzania muzyki z pendrive
- wielofunkcyjna, skórzana kierownica
- tapicerka skóra + welur
- fabryczny zestaw głośnomówiący
- lampy przeciwmgielne z doświetlaniem zakrętów
- komputer pokładowy (tzw. duży FIS) pokazujący różne parametry auta i pozwalający na konfigurację wielu funkcji
- fotele z regulacją odcinka lędźwiowego
- asystent parkowania tył
- czujnik opadów i zmierzchu
- światła do jazdy dziennej
- samościemniające się lusterko wsteczne
- czarne wnętrze lamp przednich
Niezwykle praktyczne auto. W przeciwieństwie do minivanów i suv-ów z rozkładanymi w bagażniku fotelami, w trzecim rzędzie możliwe jest wygodne przewożenie dorosłych osób, pozostaje przy tym całkiem spory bagażnik. W konfiguracji 5-cio osobowej, mamy do dyspozycji ogromny bagażnik. Po wyjęciu wszystkich foteli, auto przeistacza się w dostawczaka. Wszystko to przy znacznie mniejszych wymiarach zewnętrznych w porównaniu do typowego busa.
Świetny napęd. Samochód bardzo sprawnie przyspiesza, nie łapie zadyszki podczas wyprzedzania nawet z kompletem pasażerów.
Caddy odkupiłem w 2019 roku od mojego ojca, który użytkował auto w Niemczech i tam też był zarejestrowany. W związku z tym, znam to auto od nowości. Mam wydruk pełnej historii serwisowej samochodu z czasu jego użytkowania w Niemczech. W Polsce samochód systematycznie serwisowany przez znajomego mechanika. Co najważniejsze, regularnie co 50-60 tys. km wymieniany był olej w skrzyni DSG, dzięki czemu nigdy nie sprawiała problemów i pracuje bardzo dobrze.
W ostatnim czasie wymienione sprężyny przedniego zawieszenia. Obecnie, przymierzać należy się do wymiany przednich amortyzatorów. Są już zakupione, niebawem będą zamontowane. Co jakiś czas zapala się kontrolka sygnalizująca awarię zaworu EGR. Mimo to silnik pracuje zupełnie normalnie, nie dymi i rozwija pełną moc. Należałoby się temu przyjrzeć w najbliższym czasie - prawdopodobnie EGR wymagać będzie czyszczenia. Poza wymienionymi rzeczami, samochód technicznie w super stanie.
Do auta dodaje komplet kół z oponami zimowymi oraz trzecią tablicę rejestracyjną na bagażnik rowerowy.
Bardzo dobre wyposażenie, m. in.:
- dwustrefowa klimatyzacja automatyczna (climatronic)
- radio z dużym dotykowym wyświetlaczem ze zmieniarką, bluetooth i możliwością odtwarzania muzyki z pendrive
- wielofunkcyjna, skórzana kierownica
- tapicerka skóra + welur
- fabryczny zestaw głośnomówiący
- lampy przeciwmgielne z doświetlaniem zakrętów
- komputer pokładowy (tzw. duży FIS) pokazujący różne parametry auta i pozwalający na konfigurację wielu funkcji
- fotele z regulacją odcinka lędźwiowego
- asystent parkowania tył
- czujnik opadów i zmierzchu
- światła do jazdy dziennej
- samościemniające się lusterko wsteczne
- czarne wnętrze lamp przednich
Niezwykle praktyczne auto. W przeciwieństwie do minivanów i suv-ów z rozkładanymi w bagażniku fotelami, w trzecim rzędzie możliwe jest wygodne przewożenie dorosłych osób, pozostaje przy tym całkiem spory bagażnik. W konfiguracji 5-cio osobowej, mamy do dyspozycji ogromny bagażnik. Po wyjęciu wszystkich foteli, auto przeistacza się w dostawczaka. Wszystko to przy znacznie mniejszych wymiarach zewnętrznych w porównaniu do typowego busa.
Świetny napęd. Samochód bardzo sprawnie przyspiesza, nie łapie zadyszki podczas wyprzedzania nawet z kompletem pasażerów.
Caddy odkupiłem w 2019 roku od mojego ojca, który użytkował auto w Niemczech i tam też był zarejestrowany. W związku z tym, znam to auto od nowości. Mam wydruk pełnej historii serwisowej samochodu z czasu jego użytkowania w Niemczech. W Polsce samochód systematycznie serwisowany przez znajomego mechanika. Co najważniejsze, regularnie co 50-60 tys. km wymieniany był olej w skrzyni DSG, dzięki czemu nigdy nie sprawiała problemów i pracuje bardzo dobrze.
W ostatnim czasie wymienione sprężyny przedniego zawieszenia. Obecnie, przymierzać należy się do wymiany przednich amortyzatorów. Są już zakupione, niebawem będą zamontowane. Co jakiś czas zapala się kontrolka sygnalizująca awarię zaworu EGR. Mimo to silnik pracuje zupełnie normalnie, nie dymi i rozwija pełną moc. Należałoby się temu przyjrzeć w najbliższym czasie - prawdopodobnie EGR wymagać będzie czyszczenia. Poza wymienionymi rzeczami, samochód technicznie w super stanie.
Do auta dodaje komplet kół z oponami zimowymi oraz trzecią tablicę rejestracyjną na bagażnik rowerowy.
ID: 919993542
xxx xxx xxx
Dodane 21 maja 2024
VW Caddy 7-os, 170 KM, DSG
46 900 zł
do negocjacji
O ogłoszeniodawcy
Lokalizacja