Prywatne
Numer VIN: YV1MW754182397586
Model: V50
Rok produkcji: 2007
Paliwo: Diesel
Typ nadwozia: Kombi
Przebieg: 261 532 km
Kolor: Niebieski
Poj. silnika: 1 998 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Austria
Moc silnika: 136 KM
Napęd: Na przednie koła
Kierownica: po lewej
Opis
Witam,
Do sprzedania mam Volvo V50 z 2007 Roku (rejestracja w 2008).
Kupiłem używany od znajomego mechanika, od tamtego czasu trochę mi posłużył.
Samochód był serwisowany na bieżąco, główne usterki były naprawiane (info na temat większych napraw dalej w opisie).
Na ten moment auto jest świeżo po przeglądzie technicznym, wraz z wymianą oleju silnikowego, filtra oleju, filtra powietrza, oraz filtra kabinowego. Przegląd okresowy również świeżo przypieczętowany ważny do 22.07.2026.
OC/AC opłacone do 06.01.2026.
Autko ma na ten moment 262000 przebiegu, natomiast jeździ bez problemu i z sensowną mocą oraz ekonomicznością. Większe naprawy są w dużej mierze zrobione, wizualnie wewnętrzenie i zewnętrznie świetny stan, zamontowany jest też adapter bluetooth do łączenia z AUXem przez bluetootha, klima w pełni sprawna, światła automatyczne. Oba zestawy kluczyków działają i są w moim posiadaniu.
Pod maską 2 litrowy turbo diesel, farbycznie 136 KM i na ten moment jeździ tak jakby dalej ta ilość tam była.
Fabrycznie bez DPFu.
Co było zrobione (na wszystko mam papier potwierdzający z warsztatu):
Pęknięty pojemnik płynu chłodniczego - pojemnik wymieniony, płyn wymieniony (w tym roku).
Usterka sprzęgła - wymieniona pompa sprzęgła, wymiana płynu hamulcowego, wymiana zestawu sprzęgła z kołem dwumasowym, wymiana oleju w skrzyni biegów (w tym roku).
Okresowa wymiana oleju - wszystko było robione jak w zegarku co roku (nie jeździłem na tyle żeby wyjeździć 10k przed upływem okresowego terminu). Na ten moment ostatni raz wymienione w końcu czerwca 2025, więc na spokojnie 10k kilometrów, albo wymiana w czerwcu 2026.
Stary akumulator - wymieniony na nowy w maju 2025.
Usterka blokady kierownicy - w kolumnach volvo lubi sie zacinać blokada, uniemożliwia to odpalenie samochodu i aktywuje immobilizer. Tutaj zamontowany emulator blokady, który poprawia tą wrażliwość i umożliwia normalne odpalanie.
Podczas przeglądu technicznego zwrócono moją uwage na nadchodzący problem z zawieszeniem tylnym - na przestrzeni kilku miesięcy następnych będzie trzeba wymienić tuleje (wstępna wycena warsztatu to koszt do 2000 pln, koszt na podstawie wyceny uwzględniony z góry w cenie ogłoszenia :) ).
Dwa malutkie mankamenty techniczne:
Klamka bagażnika czasem nie chce działać, trzeba otworzyć wtedy przekręcając pokrętło świateł do pozycji zgaszonych aby zamek odskoczył.
Brak części tylnej wycieraczki - kwestia wybrania sie do sklepu i nabycia nowej za pare złotych.
Wizualnie wewnętrznie oraz zewnętrznie auto jest w świetnym stanie.
Wewnętrznie tapicerka w idealnym stanie, bez przetarć i wyblaknięć. Na kierownicy i drążku od zmiany biegów widoczne ślady użytkowania niestety, taka kolej rzeczy.
Zewnętrznie zero rdzy, nigdzie nie podgryza, lakier w świetnym stanie. Zaczyna sie trochę pojawiać na podwoziu, są to początkowe fazy - bez problemu można zabezpieczyć i sie nie martwić przez długie lata jeszcze.
Na zdjęciach widoczne największe uszczerbki:
Lusterko zaliczyło kolizje, kierunkowskaz oraz obudowa zostały wymienione, kierunkowskaz oraz elektryczna regulacja przechyłu lusterka są w pełni sprawne.
Na przodzie lekkie przetarcie - utarta jedynie zewnętrzna warstaw lakieru, podkład nietknięty. Nie grozi rdzewieniem nawet jeśli nie zostanie poprawione.
Na tyle lekkie włamanie zderzaka oraz odblasku. Oba elementy w 100% plastikowe, również nie grozi rdzą nawet jeśli nie zostanie poprawione.
Zapraszam na oględziny Warszawa - Ursynów, oraz do kontaktu telefonicznego bądź przez otomoto w razie pytań.
Pozdrawiam,
Do sprzedania mam Volvo V50 z 2007 Roku (rejestracja w 2008).
Kupiłem używany od znajomego mechanika, od tamtego czasu trochę mi posłużył.
Samochód był serwisowany na bieżąco, główne usterki były naprawiane (info na temat większych napraw dalej w opisie).
Na ten moment auto jest świeżo po przeglądzie technicznym, wraz z wymianą oleju silnikowego, filtra oleju, filtra powietrza, oraz filtra kabinowego. Przegląd okresowy również świeżo przypieczętowany ważny do 22.07.2026.
OC/AC opłacone do 06.01.2026.
Autko ma na ten moment 262000 przebiegu, natomiast jeździ bez problemu i z sensowną mocą oraz ekonomicznością. Większe naprawy są w dużej mierze zrobione, wizualnie wewnętrzenie i zewnętrznie świetny stan, zamontowany jest też adapter bluetooth do łączenia z AUXem przez bluetootha, klima w pełni sprawna, światła automatyczne. Oba zestawy kluczyków działają i są w moim posiadaniu.
Pod maską 2 litrowy turbo diesel, farbycznie 136 KM i na ten moment jeździ tak jakby dalej ta ilość tam była.
Fabrycznie bez DPFu.
Co było zrobione (na wszystko mam papier potwierdzający z warsztatu):
Pęknięty pojemnik płynu chłodniczego - pojemnik wymieniony, płyn wymieniony (w tym roku).
Usterka sprzęgła - wymieniona pompa sprzęgła, wymiana płynu hamulcowego, wymiana zestawu sprzęgła z kołem dwumasowym, wymiana oleju w skrzyni biegów (w tym roku).
Okresowa wymiana oleju - wszystko było robione jak w zegarku co roku (nie jeździłem na tyle żeby wyjeździć 10k przed upływem okresowego terminu). Na ten moment ostatni raz wymienione w końcu czerwca 2025, więc na spokojnie 10k kilometrów, albo wymiana w czerwcu 2026.
Stary akumulator - wymieniony na nowy w maju 2025.
Usterka blokady kierownicy - w kolumnach volvo lubi sie zacinać blokada, uniemożliwia to odpalenie samochodu i aktywuje immobilizer. Tutaj zamontowany emulator blokady, który poprawia tą wrażliwość i umożliwia normalne odpalanie.
Podczas przeglądu technicznego zwrócono moją uwage na nadchodzący problem z zawieszeniem tylnym - na przestrzeni kilku miesięcy następnych będzie trzeba wymienić tuleje (wstępna wycena warsztatu to koszt do 2000 pln, koszt na podstawie wyceny uwzględniony z góry w cenie ogłoszenia :) ).
Dwa malutkie mankamenty techniczne:
Klamka bagażnika czasem nie chce działać, trzeba otworzyć wtedy przekręcając pokrętło świateł do pozycji zgaszonych aby zamek odskoczył.
Brak części tylnej wycieraczki - kwestia wybrania sie do sklepu i nabycia nowej za pare złotych.
Wizualnie wewnętrznie oraz zewnętrznie auto jest w świetnym stanie.
Wewnętrznie tapicerka w idealnym stanie, bez przetarć i wyblaknięć. Na kierownicy i drążku od zmiany biegów widoczne ślady użytkowania niestety, taka kolej rzeczy.
Zewnętrznie zero rdzy, nigdzie nie podgryza, lakier w świetnym stanie. Zaczyna sie trochę pojawiać na podwoziu, są to początkowe fazy - bez problemu można zabezpieczyć i sie nie martwić przez długie lata jeszcze.
Na zdjęciach widoczne największe uszczerbki:
Lusterko zaliczyło kolizje, kierunkowskaz oraz obudowa zostały wymienione, kierunkowskaz oraz elektryczna regulacja przechyłu lusterka są w pełni sprawne.
Na przodzie lekkie przetarcie - utarta jedynie zewnętrzna warstaw lakieru, podkład nietknięty. Nie grozi rdzewieniem nawet jeśli nie zostanie poprawione.
Na tyle lekkie włamanie zderzaka oraz odblasku. Oba elementy w 100% plastikowe, również nie grozi rdzą nawet jeśli nie zostanie poprawione.
Zapraszam na oględziny Warszawa - Ursynów, oraz do kontaktu telefonicznego bądź przez otomoto w razie pytań.
Pozdrawiam,
ID: 1019139350
xxx xxx xxx
Dodane 11 sierpnia 2025
Volvo V50 2.0D Kombi
14 000 zł
do negocjacji
Lokalizacja