Prywatne
Model: S70
Poj. silnika: 2 319 cm³
Rok produkcji: 1998
Moc silnika: 301 KM
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Sedan
Przebieg: 500 km
Kolor: Srebrny
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kierownica: po lewej
Napęd: Na przednie koła
Opis
Samochód budowałem dla siebie pod starty w SKJS oraz trackdaye. Powodem sprzedaży jest powrót do subaru.
Autem tym po zbudowaniu przejechałem łącznie z około 500km, z czego jedynie 12km OSowych. Wystarczyło to jednak, żeby stwierdzić, że auto świetnie sobie radzi na nawierzchniach asfaltowych. Do tego dźwięk rzędowego 5-cylindrowego silnika jest wspaniały :)
Klatka bezpieczeństwa zgodna z zał. J produkcji VicaRS.
Regulamimowe mocowania foteli produkcji VicaRS.
Fotel kierowcy z uszami z utraconą homologacją.
Pasy bezpieczeństwa kierowcy 6pkt 3-calowe z utraconą homologacją.
Silnik: seria 2.3T po remoncie dołu na panewkach King Racing. Wystrojony na 301KM i 484Nm na sterowniku Ecumaster EMU Classic. Turbosprężarka hybryda, wtryski od R-ki, zmieniony intercooler i układ dolotowy.
Sportowa wkladka filtra powietrza K&N.
Poliuretanowe poduszki silnika przednia i tylna oraz dolna stabilizująca.
Świeżo zalany olejem Motul 300V 15W50
Skrzynia biegów: przełożenie główne 4.5 (seryjnie 3.7) i nowa szperą Quaife torsen.
Świeżo zalana olejem Motul 75W140
Zawieszenie: amortyzatory Koni Street i sprężyny Eibach Pro Kit (przebieg 500km)
Wkładki poliuretanowe poduszek ramy zawieszenia.
Hamulce: przód Brembo 4-tłok od Peugeota 607 3.0 - 310mm, tył seria 2-tłok 295mm
Hydrauliczny ręczny.
W komplecie dodaję 5 zapasowych felg 17" takich jak na aucie, dwie skrzynie biegów z przełożeniem głównym 4.5 , belki tylnego i przedniego zawieszenia.
Samochód bardzo zdrowy blacharsko, nawet jako cywil nie miał żadnych przygód.
Ubezpieczenie do 12.2024
Przegląd ważny do 09.2024
Autem tym po zbudowaniu przejechałem łącznie z około 500km, z czego jedynie 12km OSowych. Wystarczyło to jednak, żeby stwierdzić, że auto świetnie sobie radzi na nawierzchniach asfaltowych. Do tego dźwięk rzędowego 5-cylindrowego silnika jest wspaniały :)
Klatka bezpieczeństwa zgodna z zał. J produkcji VicaRS.
Regulamimowe mocowania foteli produkcji VicaRS.
Fotel kierowcy z uszami z utraconą homologacją.
Pasy bezpieczeństwa kierowcy 6pkt 3-calowe z utraconą homologacją.
Silnik: seria 2.3T po remoncie dołu na panewkach King Racing. Wystrojony na 301KM i 484Nm na sterowniku Ecumaster EMU Classic. Turbosprężarka hybryda, wtryski od R-ki, zmieniony intercooler i układ dolotowy.
Sportowa wkladka filtra powietrza K&N.
Poliuretanowe poduszki silnika przednia i tylna oraz dolna stabilizująca.
Świeżo zalany olejem Motul 300V 15W50
Skrzynia biegów: przełożenie główne 4.5 (seryjnie 3.7) i nowa szperą Quaife torsen.
Świeżo zalana olejem Motul 75W140
Zawieszenie: amortyzatory Koni Street i sprężyny Eibach Pro Kit (przebieg 500km)
Wkładki poliuretanowe poduszek ramy zawieszenia.
Hamulce: przód Brembo 4-tłok od Peugeota 607 3.0 - 310mm, tył seria 2-tłok 295mm
Hydrauliczny ręczny.
W komplecie dodaję 5 zapasowych felg 17" takich jak na aucie, dwie skrzynie biegów z przełożeniem głównym 4.5 , belki tylnego i przedniego zawieszenia.
Samochód bardzo zdrowy blacharsko, nawet jako cywil nie miał żadnych przygód.
Ubezpieczenie do 12.2024
Przegląd ważny do 09.2024
ID: 884223726
xxx xxx xxx
Dodane 09 maja 2024
Volvo S70 T5 300KM 484Nm rajdówka SKJS KJS
25 000 zł
do negocjacji
Użytkownik
Lokalizacja