Prywatne
Model: S60
Poj. silnika: 2 400 cm³
Rok produkcji: 2002
Moc silnika: 163 KM
Paliwo: Diesel
Typ nadwozia: Sedan
Przebieg: 470 000 km
Kolor: Srebrny
Stan techniczny: Uszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Szwecja
Kierownica: po lewej
Napęd: Na przednie koła
Opis
Sprzedam Volvo S60 2002r. jeżdżące i opłacone.
Od 16 lat w jednych rękach. Sprowadzony kiedyś ze Szwecji.
Zalety:
- lekko ponad roczne opony letnie
- jeden właściciel w Polsce od wielu lat
- oryginalny przebieg a nie jakieś naciągane 200-300k
- legendarny i pancerny silnik D5 który z powodzeniem przejedzie drugie tyle przebiegu
- nowa pompa paliwa w baku wymieniana w tamtym roku
Wady:
- Ślizga się w nim sprzęgło ale można jeździć. Poślizg następuje dopiero jak wciśniemy gaz do dechy i gwałtownie przyspieszamy na wyższych biegach. Do zwyczajnego jeżdżenia na co dzień się nadaje, mechanik powiedział że na takim sprzęgle można jeszcze długo jeździć jeżeli nie będziemy ciągle doprowadzać do ślizgania.
- nieszczelna rura od turbiny (albo gdzieś pękła, albo opaska się poluźniła) co powoduje świst turbiny powyżej 2000rpm i dużo czarnego dymu
- klar schodzi na masce, jest trochę rdzy na tylnym lewym błotniku i klapce od wlewu paliwa
- mechanik źle zamontował pompę w baku i wskazówka błędnie pokazuje ilość paliwa
Ogólnie za te pieniądze cudów nie należy się spodziewać, jak ktoś ma talent mechaniczny i kanał, to może sam sobie to ponaprawiać albo sprzedać auto na części.
Od 16 lat w jednych rękach. Sprowadzony kiedyś ze Szwecji.
Zalety:
- lekko ponad roczne opony letnie
- jeden właściciel w Polsce od wielu lat
- oryginalny przebieg a nie jakieś naciągane 200-300k
- legendarny i pancerny silnik D5 który z powodzeniem przejedzie drugie tyle przebiegu
- nowa pompa paliwa w baku wymieniana w tamtym roku
Wady:
- Ślizga się w nim sprzęgło ale można jeździć. Poślizg następuje dopiero jak wciśniemy gaz do dechy i gwałtownie przyspieszamy na wyższych biegach. Do zwyczajnego jeżdżenia na co dzień się nadaje, mechanik powiedział że na takim sprzęgle można jeszcze długo jeździć jeżeli nie będziemy ciągle doprowadzać do ślizgania.
- nieszczelna rura od turbiny (albo gdzieś pękła, albo opaska się poluźniła) co powoduje świst turbiny powyżej 2000rpm i dużo czarnego dymu
- klar schodzi na masce, jest trochę rdzy na tylnym lewym błotniku i klapce od wlewu paliwa
- mechanik źle zamontował pompę w baku i wskazówka błędnie pokazuje ilość paliwa
Ogólnie za te pieniądze cudów nie należy się spodziewać, jak ktoś ma talent mechaniczny i kanał, to może sam sobie to ponaprawiać albo sprzedać auto na części.
ID: 919620592
xxx xxx xxx
Dodane 20 maja 2024
Volvo S60 2.4 D5 jeden właściciel w kraju
3 700 zł
O ogłoszeniodawcy
Lokalizacja