Prywatne
Numer VIN: YV1MS664242012915
Model: S40
Rok produkcji: 2004
Paliwo: LPG
Typ nadwozia: Sedan
Przebieg: 343 000 km
Kolor: Żółty – Złoty
Poj. silnika: 2 400 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Polska
Moc silnika: 140 KM
Napęd: Na przednie koła
Kierownica: po lewej
Opis
Volvo S40
Silnik: 2.4
Rok: 2004
Przebieg: 343 tys. km
OC: do 01.04.2026r.
Przegląd techniczny: do 25.11.2025r.
LPG: ważność butli do 2033 roku
Volvo w moim posiadaniu 4 lata. Sprzedaje, ponieważ kupiłem nowe auto a to jest już mi zbędne. Samochód nie jest w idealnym stanie a największym problemem jest korozja.
Do auta posiadam dwa zestawy alufelg 16 cali zima/lato w bardzo dobrym stanie.
Założona jest instalacja LPG, auto spala około 13 litrów gazu.
*Gratis rejestrator jazdym w lusterku razem z kamerą cofania 70mai.
Podczas mojego użytkowania w aucie wymieniłem:
- amortyzatory przód Sachs + sprężyny Lesjofors + poduszki + odboje,
- amortyzatory tył Sachs + sprężyny Lesjofors + poduszki + odboje,
- regeneracja odbłyśników oraz lakierowanie lamp bezbarwnym dwuskładnikowym,
- regeneracja zacisków tył,
- usunięta blokada kierownicy i wstawiony emulator (blokada zacinała się - brak możliwości odpalenia)
- akumulator 2023 rok,
- nowe tarcze tył + klocki,
- klocki przód,
- czujnik ciśnienia paliwa,
- reduktor LPG,
- świece zapłonowe,
- nowy olej w skrzyni biegów,
- oklejenie podsufitki na czarno,
- zestaw głośników High Performance.
Minusy:
- przede wszystkim korozja, pojawia się na błotnikach, nadkolach tył i klapie bagażnika.
- rozrząd na pewno jest do wymiany nie tylko pod względem czasu, ale widać olej na kołach wałków rozrządu i pasku rozrządu (uszczelniacze),
- świeci się check engine a komputer pokazuje błąd P0171,
- czasami podczas gwałtownego dodania gazu lub zmiany biegu słychać stuk w zawieszeniu,
- zdarza się, że po opaleniu auto jedzie z mniejszą mocą (problem sam znika lub pomaga odpięcie akumulatora),
- czasami zapala się błąd Anti-Skid,
- jeden kluczyk do auta,
- szyby z tyłu się nie odsuwają,
- tuleje na wahaczu pasuje wymienić.
Auto normalnie porusza się na benzynie jak i gazie. Silnik to dobra konstrukcja a Volvo ma już swoje lata. Starałem się wszystko dokładnie opisać, aby każdy był świadomy stanu samochodu i co jest w nim do roboty.
Od grudnia mam nowe auto a Volvo służy mi na krótkie podjazdy do pracy lub jako zastępcze tak żeby ciągle nie stało.
Auto można zobaczyć w miejscowości Niechobrz obok Rzeszowa.
Silnik: 2.4
Rok: 2004
Przebieg: 343 tys. km
OC: do 01.04.2026r.
Przegląd techniczny: do 25.11.2025r.
LPG: ważność butli do 2033 roku
Volvo w moim posiadaniu 4 lata. Sprzedaje, ponieważ kupiłem nowe auto a to jest już mi zbędne. Samochód nie jest w idealnym stanie a największym problemem jest korozja.
Do auta posiadam dwa zestawy alufelg 16 cali zima/lato w bardzo dobrym stanie.
Założona jest instalacja LPG, auto spala około 13 litrów gazu.
*Gratis rejestrator jazdym w lusterku razem z kamerą cofania 70mai.
Podczas mojego użytkowania w aucie wymieniłem:
- amortyzatory przód Sachs + sprężyny Lesjofors + poduszki + odboje,
- amortyzatory tył Sachs + sprężyny Lesjofors + poduszki + odboje,
- regeneracja odbłyśników oraz lakierowanie lamp bezbarwnym dwuskładnikowym,
- regeneracja zacisków tył,
- usunięta blokada kierownicy i wstawiony emulator (blokada zacinała się - brak możliwości odpalenia)
- akumulator 2023 rok,
- nowe tarcze tył + klocki,
- klocki przód,
- czujnik ciśnienia paliwa,
- reduktor LPG,
- świece zapłonowe,
- nowy olej w skrzyni biegów,
- oklejenie podsufitki na czarno,
- zestaw głośników High Performance.
Minusy:
- przede wszystkim korozja, pojawia się na błotnikach, nadkolach tył i klapie bagażnika.
- rozrząd na pewno jest do wymiany nie tylko pod względem czasu, ale widać olej na kołach wałków rozrządu i pasku rozrządu (uszczelniacze),
- świeci się check engine a komputer pokazuje błąd P0171,
- czasami podczas gwałtownego dodania gazu lub zmiany biegu słychać stuk w zawieszeniu,
- zdarza się, że po opaleniu auto jedzie z mniejszą mocą (problem sam znika lub pomaga odpięcie akumulatora),
- czasami zapala się błąd Anti-Skid,
- jeden kluczyk do auta,
- szyby z tyłu się nie odsuwają,
- tuleje na wahaczu pasuje wymienić.
Auto normalnie porusza się na benzynie jak i gazie. Silnik to dobra konstrukcja a Volvo ma już swoje lata. Starałem się wszystko dokładnie opisać, aby każdy był świadomy stanu samochodu i co jest w nim do roboty.
Od grudnia mam nowe auto a Volvo służy mi na krótkie podjazdy do pracy lub jako zastępcze tak żeby ciągle nie stało.
Auto można zobaczyć w miejscowości Niechobrz obok Rzeszowa.
ID: 1000223799
xxx xxx xxx
Dodane 08 października 2025
Volvo S40 II / 2.4 / 2004 rok/ LPG
3 999 zł
Lokalizacja