Prywatne
Model: 740
Poj. silnika: 2 316 cm³
Rok produkcji: 1989
Moc silnika: 165 KM
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Sedan
Przebieg: 254 000 km
Kolor: Szary
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Austria
Kierownica: po lewej
Napęd: Na tylne koła
Opis
Dzień dobry. Sprzedam 740 sedan, przedlift.
Wady:
Kiepska podsufitka (nie chce mi się demolować wnętrza żeby ją zrobić), zagięty lewy tylny róg zderzaka.
Reszta opisu:
Lakier niezły, niemal jednorodny - malowane nadkola przód, wnęki przy kielichach, któryś dół drzwi.
Jest to B230FT z m46 z 1989r. Wszyta elektronika i wiązki LH 2.4 z 940 z 98r i złożony silnik B230FT.
Sterownik ECU i EZK to odpowiedniki 0280000984 i goldboxa (EZK zapisane do fabrycznego wsadu) według mojego pomysłu - ECU to lekki Stage 1 - poprawa fabryki. Wstaje od samego dołu i ma chęć jechać. Wiatrak chłodnicy elektryczny, duża chłodnica cieczy z 940. Zrobione całe hamulce - 3 nowe zaciski, nowe tarcze, klocki, osłony tarcz ATE/TRW, szczęki Bosch, zestaw montażowy szczęk, przewody elastyczne. Zrobione całe zawieszenie przód, amortyzatory Bilstein B4, poduszki amortyzatorów z łożyskami Meyle/Fag, piasty od 940 , tuleje wahaczy pomocniczych Strongflex, magiel po regeneracji, łącznik stabilizatora...
Silnik cały uszczelniony, głowica po pełnej obróbce (planowanie, szczelność, uszczelniacze zaworowe, przylgnie, regulacja zaworów), nowe sprzęgło Sachs, cały nowy tor paliwowy i pływak, nowy rozrząd Conti, nowa pompa cieczy Meyle, termostat oraz wszystkie oleje, zdrowa turbosprężarka, cały nowy układ zapłonowy.
W październiku newralgiczne miejsca zdarłem szczotką do żywego i prysnąłem bezbarwnym sprayem do wglądu dla kupującego, który nie mógł dojechać obejrzeć.
Progi, podłoga, podłużnice całe - jak widać, podnosi się za normalne punkty konstrukcyjne.
Samochód ma opłaconą akcyzę i zrobione tłumaczenia briefów. Trzeba zrobić badania i zarejestrować. Wystawiam fakturę. Nie rezerwuję bez zadatku. Do obejrzenia u mnie w warsztacie (Okęcie) pn - pt 10 - 18 po wcześniejszym ustaleniu terminu. Udostępniam młotek gumowy, podnośnik, latarkę, magnes...
Kontakt do mnie w godzinach pracy pn - pt: pięćset, siedemset czterdzieści, dziewięćset czterdzieści po tym czasie mail.
Wyposażenie, bo dostałem o to zapytanie:
wspomaganie kierownicy, centralny zamek, ogrzewanie tylnej szyby, a z dodatków extra (jak widać) atrapa od turbo i blenda pomiędzy lampami tył.
Na ostatnim zdjęciu wraz z bratem 16V który także niebawem będzie do sprzedania...
Nie interesuje mnie zamiana, tylko sprzedaż. Szanujmy swój czas. Dziękuję za uwagę.
Wady:
Kiepska podsufitka (nie chce mi się demolować wnętrza żeby ją zrobić), zagięty lewy tylny róg zderzaka.
Reszta opisu:
Lakier niezły, niemal jednorodny - malowane nadkola przód, wnęki przy kielichach, któryś dół drzwi.
Jest to B230FT z m46 z 1989r. Wszyta elektronika i wiązki LH 2.4 z 940 z 98r i złożony silnik B230FT.
Sterownik ECU i EZK to odpowiedniki 0280000984 i goldboxa (EZK zapisane do fabrycznego wsadu) według mojego pomysłu - ECU to lekki Stage 1 - poprawa fabryki. Wstaje od samego dołu i ma chęć jechać. Wiatrak chłodnicy elektryczny, duża chłodnica cieczy z 940. Zrobione całe hamulce - 3 nowe zaciski, nowe tarcze, klocki, osłony tarcz ATE/TRW, szczęki Bosch, zestaw montażowy szczęk, przewody elastyczne. Zrobione całe zawieszenie przód, amortyzatory Bilstein B4, poduszki amortyzatorów z łożyskami Meyle/Fag, piasty od 940 , tuleje wahaczy pomocniczych Strongflex, magiel po regeneracji, łącznik stabilizatora...
Silnik cały uszczelniony, głowica po pełnej obróbce (planowanie, szczelność, uszczelniacze zaworowe, przylgnie, regulacja zaworów), nowe sprzęgło Sachs, cały nowy tor paliwowy i pływak, nowy rozrząd Conti, nowa pompa cieczy Meyle, termostat oraz wszystkie oleje, zdrowa turbosprężarka, cały nowy układ zapłonowy.
W październiku newralgiczne miejsca zdarłem szczotką do żywego i prysnąłem bezbarwnym sprayem do wglądu dla kupującego, który nie mógł dojechać obejrzeć.
Progi, podłoga, podłużnice całe - jak widać, podnosi się za normalne punkty konstrukcyjne.
Samochód ma opłaconą akcyzę i zrobione tłumaczenia briefów. Trzeba zrobić badania i zarejestrować. Wystawiam fakturę. Nie rezerwuję bez zadatku. Do obejrzenia u mnie w warsztacie (Okęcie) pn - pt 10 - 18 po wcześniejszym ustaleniu terminu. Udostępniam młotek gumowy, podnośnik, latarkę, magnes...
Kontakt do mnie w godzinach pracy pn - pt: pięćset, siedemset czterdzieści, dziewięćset czterdzieści po tym czasie mail.
Wyposażenie, bo dostałem o to zapytanie:
wspomaganie kierownicy, centralny zamek, ogrzewanie tylnej szyby, a z dodatków extra (jak widać) atrapa od turbo i blenda pomiędzy lampami tył.
Na ostatnim zdjęciu wraz z bratem 16V który także niebawem będzie do sprzedania...
Nie interesuje mnie zamiana, tylko sprzedaż. Szanujmy swój czas. Dziękuję za uwagę.
ID: 899553875
xxx xxx xxx
Dodane 19 kwietnia 2024
Volvo 740 turbo B230FT, manual.
15 000 zł
Użytkownik
Lokalizacja