Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Volkswagen Tiguan I Trend&Fun 2.0TDI 140km 4Motion Klima Hak Tempomat
Volkswagen Tiguan I Trend&Fun 2.0TDI 140km 4Motion Klima Hak Tempomat
Volkswagen Tiguan I Trend&Fun 2.0TDI 140km 4Motion Klima Hak Tempomat
Volkswagen Tiguan I Trend&Fun 2.0TDI 140km 4Motion Klima Hak Tempomat
Volkswagen Tiguan I Trend&Fun 2.0TDI 140km 4Motion Klima Hak Tempomat
Volkswagen Tiguan I Trend&Fun 2.0TDI 140km 4Motion Klima Hak Tempomat
Volkswagen Tiguan I Trend&Fun 2.0TDI 140km 4Motion Klima Hak Tempomat
Volkswagen Tiguan I Trend&Fun 2.0TDI 140km 4Motion Klima Hak Tempomat
PromujOdśwież

Prywatne

Numer VIN: WVGZZZ5NZ9W088444

Model: Tiguan

Rok produkcji: 2009

Paliwo: Diesel

Typ nadwozia: SUV

Przebieg: 203 000 km

Kolor: Srebrny

Poj. silnika: 1 968 cm³

Stan techniczny: Nieuszkodzony

Skrzynia biegów: Automatyczna

Kraj pochodzenia: Niemcy

Moc silnika: 140 KM

Napęd: 4x4 (dołączany automatycznie)

Kierownica: po lewej

Opis

Sprzedam samochód Volkswagen Tiguan I-generacji, rocznik 2009, w wersji Trend & Fun z automatyczną skrzynią biegów Tiptronic (zwykła hydrokinetyczna automatyczna skrzynia biegów bez dwumasy, to nie jest DSG) oraz napędem na cztery koła 4-Motion. Samochód jest zadbany mechanicznie, zawsze wszystko naprawiane było i nigdy z tym nie zwlekałem, a nawet prewencyjnie działałem. Idealne połączenie komfortu jazdy, przestronności oraz bezpieczeństwa (SUV).

Jestem drugim właścicielem tego samochodu w kraju, który wcześniej należał do mojego kuzyna. Auto zostało sprowadzone z Niemiec.

Przegląd i ubezpieczenie OC wraz z AC ważne do maja 2026 roku.

Samochód świetnie sprawdza się zarówno w mieście, jak i na długich trasach. W środku jest dużo miejsca – zarówno dla pasażerów z przodu, jak i z tyłu, więc każdy może podróżować wygodnie.

Ma naprawdę duży bagażnik, więc bez problemu zmieści wszystkie potrzebne rzeczy – czy to na rodzinny wyjazd, czy na zakupy. W razie potrzeby można przesunąć kanapę do przodu. To fajny wybór dla osób, które lubią wyjazdy za miasto albo potrzebują więcej miejsca na co dzień.

Auto ma też napęd 4x4, co znaczy, że dobrze radzi sobie na różnych drogach i w trudnych warunkach, szczególnie zimą. Na śliskiej lub mokrej drodze prowadzi się pewnie, więc nie trzeba się martwić o stabilność.

Dodatkowo, wysoka pozycja za kierownicą i dobra widoczność ułatwiają parkowanie i jazdę po mieście, a jego pancerne zawieszenie dobrze tłumi nierówności na drodze, co sprawia, że jazda jest przyjemna na co dzień.

Szczegóły pojazdu:
• Marka i model: Volkswagen Tiguan;
• VIN: WVGZZZ5NZ9W088444;
• Rok produkcji: 2009;
• Wersja: Trend & Fun;
• Silnik: 2.0 TDI (CBAB);
• Pojemność silnika: 1968 cm³;
• Moc: 140 KM;
• Przebieg: 203 000 km;
• Skrzynia biegów: automatyczna hydrokinetyczna 6-biegowa Tiptronic (brak dwumasy);
• Napęd: 4-Motion (4x4);
• Rodzaj paliwa: Diesel;

Wyposażenie:
• klimatyzacja manualna;
• system multimedialny – Radio RCD210;
• komputer pokładowy;
• blokowanie wszystkich drzwi po ruszeniu;
• tempomat;
• elektryczne sterowane szyby;
• podgrzewane lusterka;
• domykanie i otwieranie wszystkich szyb z pilota kluczyka;
• ABS, ESP, asystent zjazdu ze wzniesienia;
• czujniki parkowania z tyłu samochodu;
• czujnik poziomu płynu do spryskiwaczy szyb;
• dwa kluczyki;
• relingi dachowe z zaślepkami w otworach;
• chowany, oryginalny hak holowniczy do przyczepy;
• lampki LED do czytania z przodu i z tyłu;
• metalowa, spodnia osłona silnika;
• aluminiowe oryginalne felgi VW;
• LED światło wstecznego;
• LED światło w bagażniku;
• gniazdo 12 V w bagażniku;
• dołączany napęd 4-Motion na wszystkie koła (dołączana tylna oś);
• 6-biegowa, hydrokinetyczna automatyczna skrzynia biegów (brak dwumasy);
• klimatyzowany schowek glovebox z regulacją chłodzenia;
• ważna niemiecka naklejka ekologiczna (Umweltplakette) zgodna z numerami tablic rejestracyjnych;

Stan techniczny:

Samochód jest w pełni sprawny (nie pobiera oleju oraz płynu chłodniczego), serwisowany na bieżąco. Silnik Diesel’a o pojemności 2.0 TDI działa bez zarzutu – olej zmieniany był zawsze co maksymalnie 10 000 km, w napędzie 4-Motion olej i filtr zmieniany częściej niż 60 000 km, jak również w obu dyferencjałach jak i automatycznej skrzyni biegów.

Na karoserii drobne rysy i wgniotki, widoczne na zdjęciach (nie powstały w Polsce).

Do auta dodaję:
• olej silnikowy z filtrem;
• duży zapas płynu chłodniczego związany z wymianą nagrzewnicy, termostatu i chłodnicy silnika;
• komplet nowych wycieraczek do szyb Bosch;
• kamero-rejestrator VIOFO A129-G DUO GPS WiFi Dual (kamera: przód i tył) wraz z adapterem zasilania VIOFO HK3;
• ładowarko-transmiter Xiaomi Roidmi 3S z Bluetooth;
• książkę z serii: „Sam naprawiam samochód. Volkswagen Tiguan I”.
• interfejs diagnostyczny VCDS pod gniazdo/port OBD2.
….

Historia:
• bezwypadkowy,
• serwisowany regularnie, pełna dokumentacja (DE i PL).
• użytkowany głównie w trasy (maks. prędkość przelotowa: 120 km/h).

Tuż po sprowadzeniu auta z Niemiec (maj 2022) przy przebiegu około 130 000 km zostało wykonane i wymienione:
• olej i filtr silnikowy;
• filtr kabinowy;
• oryginalne felgi aluminiowe VW 18" cali;
• olej i filtr w automatycznej skrzyni biegów;
• olej w tylnym dyferencjale/moście;
• filtr paliwa i powietrza;
• zakupiono nowe gumowe dywaniki Pro-Line;
• serwis klimatyzacji;
• pasek rozrządu;
• rolki rozrządu;
• napinacz rozrządu;
• pompa płynu chłodzącego;
• pasek alternatora;
• tuleje tylne wraz z obudową na przednim wahaczu (po obu stronach);
• rolka napinacza paska alternatora.

Serwisy przeprowadzone, gdy samochód był w moim posiadaniu:

24.01.2023, przebieg 142 129: wymiana oleju, filtru i oringów w układzie napędowym 4x4 Haldex IV generacji. Czyszczenie pompy i jej gniazda sprzęgła napędu 4x4.

03.02.2023, przebieg 142 823: wymiana filtra i oleju silnikowego. Również w okolicach tego przebiegu przywrócono program sterownika ECU silnika sprzed afery dieselgate, co skutkuje mniej częstym, mniej uciążliwym wypalaniem DPF’a.

15.05.2023, przebieg 151 093, wymiana filtra i oleju silnikowego oraz filtra kabinowego.

26.05.2023, przebieg 151 843, geometria kół (kontrola z regulacją).

22.08.2023, przebieg 161 529, wymiana filtra i oleju silnikowego oraz filtra powietrza.

20.11.2023, przebieg 171 291, wymiana filtra i oleju silnikowego, filtra kabinowego oraz filtra paliwa. Wymiana tylnych sprężyn SACHS.

13.12.2023, przebieg 173 330, wymiana chłodnicy oleju automatycznej skrzyni biegów oraz węży i opasek połączeniowych.

19.12.2023, prewencyjna zmiana baterii w obu kluczykach (baterie ważne do: 09.2033).

28.02.2024, przebieg 179 808, wymiana uszczelniaczy tylnej osi i oleju w tylnym moście, łącznika rury wylotowej, tulei przedniego wahacza oraz tylnych klocków hamulcowych.
Po naprawie została ustawiona zbieżność kół.

7.03.2024, przebieg 180 250, prewencyjna wymiana koła alternatora (stare koło jest dobre i je posiadam). W okolicach tej daty i przebiegu wyłączono programowo sprawny zawór EGR. Pozostał w pozycji zamkniętej. Nie miałem zamiaru czekać na jego awarię związaną z zablokowaniem się pomiędzy stanem otwartym a zamkniętym.

29.03.2024, przebieg 182 287, wymiana filtra i oleju silnikowego. Wymiana oleju silnikowego i modułu pompy oleju silnikowego na dożywotnio zregenerowany. Wymiany dokonano w specjalizującej się w tym firmie na Pomorzu (powszechny problem z napędem pompy poprzez tzw. imbus/ołówek).

04.04.2024, przebieg 183 147, wymiana statyczna oleju i filtra w automatycznej skrzyni biegów.
Serwis klimatyzacji – ozonowanie, odgrzybianie i uzupełnianie czynnika.

02.05.2024, przebieg 186 871: Wymiana wahaczy, tulei i sworzni wahaczy, amortyzatorów wraz z mocowaniami, końcówek drążków kierowniczych, łączników drążka stabilizatora oraz osłony przegubu prawego. Prace dotyczyły przodu samochodu.
Po naprawie została ustawiona zbieżność kół.

18.05.2024, przebieg 187 496: wymiana oleju w przednim dyferencjale/moście (w skrzynce kątowej). Zmiana żarówek świateł wstecznego na LED’y.

27.05.2024, przebieg 189 623: usunięcie niewielkich śladów rdzy przy nadkolach z tyłu samochodu (nadkola, mam zdjęcia do pokazania, w tamtych miejscach rdza zaczyna się od otworów na klipsy).

05.06.2024, przebieg 190 029: wymiana filtra i oleju w układzie Haldex. Czyszczenie pompy (sitko olejowe i komutator). Wymiana obu podkładek gumowych klamki zewnętrznej drzwi kierowcy.

26.06.2024: wymiana szyby czołowej po uderzeniu przez kamień na autostradzie.

31.07.2024, przebieg 193 861: wymiana nagrzewnicy (objaw: brak ogrzewania po stronie pasażera), a przy okazji prewencyjna wymiana termostatu i chłodnicy silnika (chłodnica wymieniona z uwagi na zabrudzenie w nagrzewnicy). Przy okazji wyczyszczono dolot i przepustnicę, którą pobrudził EGR przed wyłączeniem. Zalanie układu płynem, którego zapas przekazuję.

20.09.2024, przebieg 194 895: naprawa ogranicznika nastawnika klap kolektora dolotowego (dołożenie aluminiowego ogranicznika). Skasowanie błędu P2015. Problem z ogranicznikiem zwykle pojawia się po czyszczeniu dolotu.

02.10.2024, przebieg 195 368: wymiana trzeciego światła stopu z uwagi na nieszczelności (wilgoć w klapie).

Samochód posiada nowe całoroczne opony.

Jeżeli jesteś zainteresowany lub chcesz dowiedzieć się więcej, zapraszam do kontaktu.

Zapraszam do oględzin.

Link do galerii ze zdjęciami samochodu poniżej. Trzeba usunąć odstęp po każdym znaku.

h t t p s : / / i b b . c o / a l b u m / z X Q 6 N L
ID: 989183353

Skontaktuj się

Robert

Na OLX od maj 2021

Ostatnio online w dniu 07 lipca 2025

xxx xxx xxx

Dodane 13 czerwca 2025

Volkswagen Tiguan I Trend&Fun 2.0TDI 140km 4Motion Klima Hak Tempomat

32 000 zł

do negocjacji

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon