Prywatne
Numer VIN: WV1ZZZ2EZC6006223
Model: Crafter
Rok produkcji: 2011
Paliwo: Diesel
Typ nadwozia: Minibus
Przebieg: 382 000 km
Kolor: Brązowy – Beżowy
Poj. silnika: 1 968 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Polska
Moc silnika: 136 KM
Napęd: Na tylne koła
Kierownica: po lewej
Opis
Mam do sprzedania wyjątkowego kampera, dzięki któremu zwiedziłem pół Europy, objechał ze mną ok 40.000 km, w tym Transalpinę i Transfogarską w Rumunii, Skandynawię i norweskie fiordy, prawie całe wybrzeże morza śródziemnego.
Wersja kamperowa to trzy miejsca do jazdy i spania, ale ...
Auto jest zarejestrowane na 9 osób, można w ok godzinę przerobić na auto 8-osobowe – oryginalne, indywidualnie regulowane, wygodne fotele w cenie. Wyjęcie stolika, łazienki i zabudowy kuchennej pozwala na montaż drugiego i trzeciego rzędu siedzeń. Łóżka nie trzeba demontować.
Trzecia funkcja to auto transportowe po demontażu łóżka – obsłużyło mi jedną przeprowadzkę.
Sprzedaję, bo potrzebne mi pilnie środki do nowej inwestycji w firmie.
Jeździłem różnymi kamperami, ale tego Craftera prowadzi się najlepiej. Mocy ma wystarczającą ilość a przy tym potrafi być bardzo ekonomiczny.
Spalanie: średnia z 3,5 tyś km po Skandynawii to 8,6l ( Droga Trolli i wiele innych fiordów ) . Przy prędkości ok 120km/h bierze ok 10-10,5l/100km.
Długość -6,98 m pozwala spokojnie zapakować do środka wyposażenie + dwa rowery a pewnie i trzy też.
Samowystarczalny i niezależny – duży zbiornik na wodę – i spory zapas prądu z panelami.
Kolor – kupując bałem się, że będzie się nagrzewał ale nie ma obaw, za to znakomicie maskuje się w naturze.
Wyposażenie kampera:
- Zbiornik czystej wody 160l, zewnętrzny wlew czystej wody – wymieniony rok temu.
- zbiornik brudnej wody 2 x 80 l.
- łazienka z prysznicem i toaletą 100cm x 75cm
- otwierana szyba w kuchni
- dwa szyberdachy
- obrotowe przednie siedzenia
- drewniany - dębowy stolik.
- możliwość zmiany foteli w części mieszkalnej na pojedynczy lub podwójny
- Łóżko bardzo wygodne i duże 195cm x 160 cm
- miękkie jasne, obicia na ścianach
- bardzo duży bagażnik pod łóżkiem
- maty termiczne, szyte indywidualnie pod ten model na przednie szyby ( 5 szt. ) , na przyssawki, pozwalają na zachowanie ciepła w środku w zimne noce jak i przede wszystkim dyskrecję i intymność w środku.
- w części mieszkalnej dwa akumulatory po 120ah –( 2 letnie ). + rozruchowy
- regulator ładowania akumulatorów naprzemiennie - niezwykła rzadkość nawet w oryginalnych kamperach. - z połączeniem bluetooth.
- oryginalne niemieckie ogrzewanie Eberspacher 5Kw (nie żadne chińskie)
- Solary 320W (2x160W oryginalne VOLT POLSKA)
- w razie niepogody alternator w najmocniejszej wersji ładowania 180W
- separator akumulatorów rozruchowego i pokładowych
- Zabezpieczenie przed głębokim rozładowaniem akumulatorów domowych. Jedno zabezpieczenie ogólne, drugie ogrzewania postojowego na osobnym obwodzie.
- przetwornica 230V/ 3000W z miękkim startem, pełen sinus, na pilota.
- zewnętrzne przyłącze 230V
- lodówka - nowa
- meble białe w połysku
- TV z DVD - ( ściągnięte, bo nie potrzebujemy na wyjazdach TV )
- antena zwykła oraz dodatkowa satelitarna
- radio z dużym wyświetlaczem typu tablet: nawigacja, DVD, internet, monitorowanie pracy podzespołów na bieżąco
- sejf
- DMC 3200 kg pusty waży ok 2900kg
- klima
Wady :
- Do odnowienia blacharka, choć stan zewnętrzny ( liczne porysowania ) taki jaki jest ma też swoje zalety i świadomie nie decydowaliśmy się na odnowienie- nie zachęca do włamywania się do niego. A sypialiśmy w 98 procentach na dziko + parkowanie w zwiedzanych miastach.
- do naprawy korkowa okleina łazienki na dole pod fotelem.
Samochód w moim posiadaniu od 4 lat. Kupiony od osoby, która przerobiła go dla siebie. Przewiózł nas po większej połowie Europy.
Kamper jest nadal w ciągłej eksploatacji. Możliwe dosłanie innych zdjęć na maila.
Przebieg obecny 382 tyś km, ( po wymianie silnika 70 tys. ) Silnik znakomicie pracuje i odpala.
Ubezpieczenie do listopada, przegląd do sierpnia.
Wersja kamperowa to trzy miejsca do jazdy i spania, ale ...
Auto jest zarejestrowane na 9 osób, można w ok godzinę przerobić na auto 8-osobowe – oryginalne, indywidualnie regulowane, wygodne fotele w cenie. Wyjęcie stolika, łazienki i zabudowy kuchennej pozwala na montaż drugiego i trzeciego rzędu siedzeń. Łóżka nie trzeba demontować.
Trzecia funkcja to auto transportowe po demontażu łóżka – obsłużyło mi jedną przeprowadzkę.
Sprzedaję, bo potrzebne mi pilnie środki do nowej inwestycji w firmie.
Jeździłem różnymi kamperami, ale tego Craftera prowadzi się najlepiej. Mocy ma wystarczającą ilość a przy tym potrafi być bardzo ekonomiczny.
Spalanie: średnia z 3,5 tyś km po Skandynawii to 8,6l ( Droga Trolli i wiele innych fiordów ) . Przy prędkości ok 120km/h bierze ok 10-10,5l/100km.
Długość -6,98 m pozwala spokojnie zapakować do środka wyposażenie + dwa rowery a pewnie i trzy też.
Samowystarczalny i niezależny – duży zbiornik na wodę – i spory zapas prądu z panelami.
Kolor – kupując bałem się, że będzie się nagrzewał ale nie ma obaw, za to znakomicie maskuje się w naturze.
Wyposażenie kampera:
- Zbiornik czystej wody 160l, zewnętrzny wlew czystej wody – wymieniony rok temu.
- zbiornik brudnej wody 2 x 80 l.
- łazienka z prysznicem i toaletą 100cm x 75cm
- otwierana szyba w kuchni
- dwa szyberdachy
- obrotowe przednie siedzenia
- drewniany - dębowy stolik.
- możliwość zmiany foteli w części mieszkalnej na pojedynczy lub podwójny
- Łóżko bardzo wygodne i duże 195cm x 160 cm
- miękkie jasne, obicia na ścianach
- bardzo duży bagażnik pod łóżkiem
- maty termiczne, szyte indywidualnie pod ten model na przednie szyby ( 5 szt. ) , na przyssawki, pozwalają na zachowanie ciepła w środku w zimne noce jak i przede wszystkim dyskrecję i intymność w środku.
- w części mieszkalnej dwa akumulatory po 120ah –( 2 letnie ). + rozruchowy
- regulator ładowania akumulatorów naprzemiennie - niezwykła rzadkość nawet w oryginalnych kamperach. - z połączeniem bluetooth.
- oryginalne niemieckie ogrzewanie Eberspacher 5Kw (nie żadne chińskie)
- Solary 320W (2x160W oryginalne VOLT POLSKA)
- w razie niepogody alternator w najmocniejszej wersji ładowania 180W
- separator akumulatorów rozruchowego i pokładowych
- Zabezpieczenie przed głębokim rozładowaniem akumulatorów domowych. Jedno zabezpieczenie ogólne, drugie ogrzewania postojowego na osobnym obwodzie.
- przetwornica 230V/ 3000W z miękkim startem, pełen sinus, na pilota.
- zewnętrzne przyłącze 230V
- lodówka - nowa
- meble białe w połysku
- TV z DVD - ( ściągnięte, bo nie potrzebujemy na wyjazdach TV )
- antena zwykła oraz dodatkowa satelitarna
- radio z dużym wyświetlaczem typu tablet: nawigacja, DVD, internet, monitorowanie pracy podzespołów na bieżąco
- sejf
- DMC 3200 kg pusty waży ok 2900kg
- klima
Wady :
- Do odnowienia blacharka, choć stan zewnętrzny ( liczne porysowania ) taki jaki jest ma też swoje zalety i świadomie nie decydowaliśmy się na odnowienie- nie zachęca do włamywania się do niego. A sypialiśmy w 98 procentach na dziko + parkowanie w zwiedzanych miastach.
- do naprawy korkowa okleina łazienki na dole pod fotelem.
Samochód w moim posiadaniu od 4 lat. Kupiony od osoby, która przerobiła go dla siebie. Przewiózł nas po większej połowie Europy.
Kamper jest nadal w ciągłej eksploatacji. Możliwe dosłanie innych zdjęć na maila.
Przebieg obecny 382 tyś km, ( po wymianie silnika 70 tys. ) Silnik znakomicie pracuje i odpala.
Ubezpieczenie do listopada, przegląd do sierpnia.
ID: 1011717353
Dodane 08 lipca 2025
Volkswagen Crafter KAMPER - Crafter 2011, trzy funkcje. Gotowy na wyprawę.
98 000 zł
do negocjacji
Lokalizacja