Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
V70 Classic 2.5 10V
V70 Classic 2.5 10V
V70 Classic 2.5 10V
V70 Classic 2.5 10V
V70 Classic 2.5 10V
V70 Classic 2.5 10V
V70 Classic 2.5 10V
V70 Classic 2.5 10V
PromujOdśwież

Prywatne

Numer VIN: YV1LW5102W2410850

Model: V70

Rok produkcji: 1997

Paliwo: LPG

Typ nadwozia: Kombi

Przebieg: 292 000 km

Kolor: Inny kolor

Poj. silnika: 2 435 cm³

Stan techniczny: Nieuszkodzony

Skrzynia biegów: Manualna

Kraj pochodzenia: Szwecja

Moc silnika: 144 KM

Napęd: Na przednie koła

Kierownica: po lewej

Opis

Cześć,
Sprzedam bardzo solidną cegłę V70 Classic 2.5 10V z ’97 roku z przebiegiem 292.000km w kolorze Midnight blue (604). Auto od roku zostało zastąpione XC70 II, miało być na niedzielę, ale wyjechało może 3 razy w tym roku…

Łoś ściągnięty ze Szwecji w 2017 roku roku od pierwszego właściciela. Odkupiłem go po roku użytkowania w 2018r w Polsce z przebiegiem 180.000km.
Od tego czasu pod moją opieką, do zeszłego roku wożący mnie i moją rodzinę wokół komina i dalekie trasy- dlatego zawsze utrzymywany w jak najlepszym stanie.
Świetny Youngtimer na co dzień, bo jest na tyle wyposażony i cywilizowany, że bez kompleksów można się nim poruszać po mieście i autostradzie, a jednocześnie ma to coś - jest fajnym klasykiem ze zwracającą uwagę piękną linią rysowaną od ekierki...

Volvo miało w Skandynawii robione zabezpieczenie podwozia, dzięki czemu jest ono w nienagannym stanie blacharskim.
Lakier Oryginał: Dach, Tylna klapa, Lewy tylny błotnik, Lewe przednie drzwi, Lewy przedni błotnik, Prawy przedni błotnik, Prawe przednie drzwi.
W Szwecji malowane były LT drzwi. U mnie maska (wymieniona na używkę i pomalowana – bo jakiś cielak ciężarówką cofał na światłach) i przy okazji tej szkody pomalowane zderzaki przód i tył + PT błotnik – była mała szwedka wgniotka i ,o co pamiętam, cieniowanie na prawe tylne drzwi.
Korozji karoserii brak. Może jakieś drobne purchelki pojawiają się w okolicach narożników tylnych drzwi, ale nic strasznego -do podleczenia bądź zostawienia na lata.
Ogólnie auto świetnie trzyma linię i kolor.
Wnętrze jasne, czyste bez żadnych plam i dziur. Plastiki w świetnym stanie włącznie z elementami "gumowanymi" taką cienką warstwą, która zazwyczaj jest mocno sfatygowana.

Wyposażenie ( całe sprawne! ):
- Climatronic 2 strefowy
- Spryskiwacze i wycieraczki reflektorów (działają!)
- Podgrzewane przednie fotele i tylna kanapa
- Tempomat
- ABS / TRAC
- Sekwencja STAG, KME Silver, AC-W03 (nowe), Butla 55l, koło dojazdowe w pokrowcu. Ori w piwnicy. Ustawiony tak, że przez 100km nigdy nie wyrzucił CHECKA. Po 100kkm wymienione, w sumie profilaktycznie, wtryski AC W03 na nowe .
- Alu felgi Columba 6,5x16 – praktycznie jak nowe z oryginalną powłoką. Znalezione 4 sztuki z niejeżdżonych zapasów
- Na zimę stalówki z ori kołpakami lub Alusy 15”.
- Grzane i elektryczne lusterka
- Światła Przeciwmgielne
- Grzałka bloku silnika (nie testowałem – wymaga akcesoryjnego kabla)
- Gniazdko w nogach pasażera pod akcesoryjną „farelkę”
- HAK ori z gniazdem szwedzkim + przejściówka
- Oryginalny wykładzina plastikowa do bagażnika
- Oryginalne beżowe, gumowe dywaniki
Na przestrzeni lat auto przeze mnie doinwestowane. Robione na częściach najlepszych dostępnych lub OE. Jeżdżony u mnie na 10W40 MOBIL + filtr OE zmienianymi co roku przy ~12.000km. Od wymiany do wymiany na dolewki zawsze starczał 1l. Silnik suchy i oprócz rozrządu niedotykany.

Wszystkie bolączki tego modelu naprawiałem na bieżąco, tj.
- Wycieraczki reflektorów (ominięty prawy termik, lewy działa)
- Tylna roleta w świetnym stanie (wstawiony solidny kpl naprawczy mechanizmu zwijania)
- Sterownik ABS – przelutowana płyta. Działa i nie wyrzuca błędów.
- Sprzęgło klimy naprawione „na patencie” ,ale działa kilka lat. Klima chłodzi aż miło i trzyma gaz.
- Wymienione wkłady lusterek – grzeją.
- Wyjęta uszczelka pod tylną szybą żeby nie zaczęło jej chrupać.
- założony kpl naprawczy mocowania tapicerki klapy bagażnika – nic nie odstaje i nie spada na głowę
- Mechanizm wycieraczki tył wyjęty, wyczyszczony, przesmarowany, złożony na nowo z nowym kapturkiem, żeby woda nie lała się i nie utleniała tulejki alu.
Przez te kilka lat z grubszych rzeczy wymienione:
- Wahacze LP i PP TRW
- Drążki i końcówki drążków LEMFORDER
- Łożysko z piastą PP SKF
- Tuleja wahacza – „lizaki” LT i PT
- Tarcze przód i tył TRW(?) i OE, klocki TEXTAR i OE
- Rozrząd + pompa wody + napinacze i paski wielorowkowe IMA
- sprężyny tył Lesjofors HD
- amortyzatory gazowe tył SACHS
- Mcphersony przód wraz z poduszkami (nie pomnę porducenta, ale jeździ to z 80kkm i jest super.
- Tłumik końcowy WALKER
- Nagrzewnica BEHR
- Refllektory przód – dostępne tylko DEPO, ale świecą elegancko (stare przyzwoite, ale nie nowe w pudełkach)
- Siłowniki tylnej klapy. Nie opada w lato i zimę.
- Akumulator VIKING GOLD (odlewana grawitacyjnie kratka)
I rzeczy typu Świece / przewody (OE/NGK/BERU/BOSCH etc.)

Minusy- uczciwie wszystko co wiem:
- Do wymiany osłona stalowa zbiornika paliwa – trochę ją ruda nadgryzła. Może zdążę to wymienić.
- Do wymiany odboje PUR amortyzatorów tył. Może zdążę to wymienić.
- odklejająca się tapicerka boczków na 2? boczkach – standard w tym modelu i trudny temat
- mimo wymiany nagrzewnicy po kilku latach ponownie coś zaczęło się pocić – już kupione oringi- tym razem OE i smar silikonowy. Może zdążę to wymienić.
- wypadało by chyba w 2 drzwiach zająć się mikroswitchami bo nie zawsze gaśnie światło bo zamknięciu drzwi.
- Pilot działa tylko z bliskiej odległości
- Nie za mojej kadencji wymieniona była stacyjka, więc auto ma 2kpl po 2 klucze – inny do stacyjki, inny do drzwi
- Po ostatnim zimowaniu pod pokrowcem lakier mimo, że jest w super stanie wymagał by przelecenia jakimś mleczkiem, żeby odzyskał blask. A jest to zupełnie inna jakość w stosunku do przeszło 10 lat młodszego mojego XC70…
- Na tylnym zderzaku (po jego malowaniu) nakleiłem bezbarwną folię w celu zabezpieczenia lakieru przy załadunkach. Po 8 latach folia wymaga wymiany.
- Konstrukcja haka pod autem wymaga oczyszczenia i zabezpieczenia antykorozyjnego.
Mogę rozważyć zamianę (z dopłatami w tę, czy tę) na auto typu:
- Multivan
- Transit Euroline
Itp. Ale tylko w stanie zbliżonym do Volvo i z klimą.

Cena do rozsądnego uzgodnienia.
Więcej zdjęć mogę podesłać na maila.
ID: 1027120337

Skontaktuj się

Bartłomiej

Na OLX od czerwiec 2013

Ostatnio online w dniu 18 września 2025

xxx xxx xxx

Dodane 18 września 2025

V70 Classic 2.5 10V

16 900 zł

do negocjacji

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon