Prywatne
Numer VIN: YV1LW5102W2410850
Model: V70
Rok produkcji: 1997
Paliwo: LPG
Typ nadwozia: Kombi
Przebieg: 292 000 km
Kolor: Inny kolor
Poj. silnika: 2 435 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Szwecja
Moc silnika: 144 KM
Napęd: Na przednie koła
Kierownica: po lewej
Opis
Cześć,
Sprzedam bardzo solidną cegłę V70 Classic 2.5 10V z ’97 roku z przebiegiem 292.000km w kolorze Midnight blue (604). Auto od roku zostało zastąpione XC70 II, miało być na niedzielę, ale wyjechało może 3 razy w tym roku…
Łoś ściągnięty ze Szwecji w 2017 roku roku od pierwszego właściciela. Odkupiłem go po roku użytkowania w 2018r w Polsce z przebiegiem 180.000km.
Od tego czasu pod moją opieką, do zeszłego roku wożący mnie i moją rodzinę wokół komina i dalekie trasy- dlatego zawsze utrzymywany w jak najlepszym stanie.
Świetny Youngtimer na co dzień, bo jest na tyle wyposażony i cywilizowany, że bez kompleksów można się nim poruszać po mieście i autostradzie, a jednocześnie ma to coś - jest fajnym klasykiem ze zwracającą uwagę piękną linią rysowaną od ekierki...
Volvo miało w Skandynawii robione zabezpieczenie podwozia, dzięki czemu jest ono w nienagannym stanie blacharskim.
Lakier Oryginał: Dach, Tylna klapa, Lewy tylny błotnik, Lewe przednie drzwi, Lewy przedni błotnik, Prawy przedni błotnik, Prawe przednie drzwi.
W Szwecji malowane były LT drzwi. U mnie maska (wymieniona na używkę i pomalowana – bo jakiś cielak ciężarówką cofał na światłach) i przy okazji tej szkody pomalowane zderzaki przód i tył + PT błotnik – była mała szwedka wgniotka i ,o co pamiętam, cieniowanie na prawe tylne drzwi.
Korozji karoserii brak. Może jakieś drobne purchelki pojawiają się w okolicach narożników tylnych drzwi, ale nic strasznego -do podleczenia bądź zostawienia na lata.
Ogólnie auto świetnie trzyma linię i kolor.
Wnętrze jasne, czyste bez żadnych plam i dziur. Plastiki w świetnym stanie włącznie z elementami "gumowanymi" taką cienką warstwą, która zazwyczaj jest mocno sfatygowana.
Wyposażenie ( całe sprawne! ):
- Climatronic 2 strefowy
- Spryskiwacze i wycieraczki reflektorów (działają!)
- Podgrzewane przednie fotele i tylna kanapa
- Tempomat
- ABS / TRAC
- Sekwencja STAG, KME Silver, AC-W03 (nowe), Butla 55l, koło dojazdowe w pokrowcu. Ori w piwnicy. Ustawiony tak, że przez 100km nigdy nie wyrzucił CHECKA. Po 100kkm wymienione, w sumie profilaktycznie, wtryski AC W03 na nowe .
- Alu felgi Columba 6,5x16 – praktycznie jak nowe z oryginalną powłoką. Znalezione 4 sztuki z niejeżdżonych zapasów
- Na zimę stalówki z ori kołpakami lub Alusy 15”.
- Grzane i elektryczne lusterka
- Światła Przeciwmgielne
- Grzałka bloku silnika (nie testowałem – wymaga akcesoryjnego kabla)
- Gniazdko w nogach pasażera pod akcesoryjną „farelkę”
- HAK ori z gniazdem szwedzkim + przejściówka
- Oryginalny wykładzina plastikowa do bagażnika
- Oryginalne beżowe, gumowe dywaniki
Na przestrzeni lat auto przeze mnie doinwestowane. Robione na częściach najlepszych dostępnych lub OE. Jeżdżony u mnie na 10W40 MOBIL + filtr OE zmienianymi co roku przy ~12.000km. Od wymiany do wymiany na dolewki zawsze starczał 1l. Silnik suchy i oprócz rozrządu niedotykany.
Wszystkie bolączki tego modelu naprawiałem na bieżąco, tj.
- Wycieraczki reflektorów (ominięty prawy termik, lewy działa)
- Tylna roleta w świetnym stanie (wstawiony solidny kpl naprawczy mechanizmu zwijania)
- Sterownik ABS – przelutowana płyta. Działa i nie wyrzuca błędów.
- Sprzęgło klimy naprawione „na patencie” ,ale działa kilka lat. Klima chłodzi aż miło i trzyma gaz.
- Wymienione wkłady lusterek – grzeją.
- Wyjęta uszczelka pod tylną szybą żeby nie zaczęło jej chrupać.
- założony kpl naprawczy mocowania tapicerki klapy bagażnika – nic nie odstaje i nie spada na głowę
- Mechanizm wycieraczki tył wyjęty, wyczyszczony, przesmarowany, złożony na nowo z nowym kapturkiem, żeby woda nie lała się i nie utleniała tulejki alu.
Przez te kilka lat z grubszych rzeczy wymienione:
- Wahacze LP i PP TRW
- Drążki i końcówki drążków LEMFORDER
- Łożysko z piastą PP SKF
- Tuleja wahacza – „lizaki” LT i PT
- Tarcze przód i tył TRW(?) i OE, klocki TEXTAR i OE
- Rozrząd + pompa wody + napinacze i paski wielorowkowe IMA
- sprężyny tył Lesjofors HD
- amortyzatory gazowe tył SACHS
- Mcphersony przód wraz z poduszkami (nie pomnę porducenta, ale jeździ to z 80kkm i jest super.
- Tłumik końcowy WALKER
- Nagrzewnica BEHR
- Refllektory przód – dostępne tylko DEPO, ale świecą elegancko (stare przyzwoite, ale nie nowe w pudełkach)
- Siłowniki tylnej klapy. Nie opada w lato i zimę.
- Akumulator VIKING GOLD (odlewana grawitacyjnie kratka)
I rzeczy typu Świece / przewody (OE/NGK/BERU/BOSCH etc.)
Minusy- uczciwie wszystko co wiem:
- Do wymiany osłona stalowa zbiornika paliwa – trochę ją ruda nadgryzła. Może zdążę to wymienić.
- Do wymiany odboje PUR amortyzatorów tył. Może zdążę to wymienić.
- odklejająca się tapicerka boczków na 2? boczkach – standard w tym modelu i trudny temat
- mimo wymiany nagrzewnicy po kilku latach ponownie coś zaczęło się pocić – już kupione oringi- tym razem OE i smar silikonowy. Może zdążę to wymienić.
- wypadało by chyba w 2 drzwiach zająć się mikroswitchami bo nie zawsze gaśnie światło bo zamknięciu drzwi.
- Pilot działa tylko z bliskiej odległości
- Nie za mojej kadencji wymieniona była stacyjka, więc auto ma 2kpl po 2 klucze – inny do stacyjki, inny do drzwi
- Po ostatnim zimowaniu pod pokrowcem lakier mimo, że jest w super stanie wymagał by przelecenia jakimś mleczkiem, żeby odzyskał blask. A jest to zupełnie inna jakość w stosunku do przeszło 10 lat młodszego mojego XC70…
- Na tylnym zderzaku (po jego malowaniu) nakleiłem bezbarwną folię w celu zabezpieczenia lakieru przy załadunkach. Po 8 latach folia wymaga wymiany.
- Konstrukcja haka pod autem wymaga oczyszczenia i zabezpieczenia antykorozyjnego.
Mogę rozważyć zamianę (z dopłatami w tę, czy tę) na auto typu:
- Multivan
- Transit Euroline
Itp. Ale tylko w stanie zbliżonym do Volvo i z klimą.
Cena do rozsądnego uzgodnienia.
Więcej zdjęć mogę podesłać na maila.
Sprzedam bardzo solidną cegłę V70 Classic 2.5 10V z ’97 roku z przebiegiem 292.000km w kolorze Midnight blue (604). Auto od roku zostało zastąpione XC70 II, miało być na niedzielę, ale wyjechało może 3 razy w tym roku…
Łoś ściągnięty ze Szwecji w 2017 roku roku od pierwszego właściciela. Odkupiłem go po roku użytkowania w 2018r w Polsce z przebiegiem 180.000km.
Od tego czasu pod moją opieką, do zeszłego roku wożący mnie i moją rodzinę wokół komina i dalekie trasy- dlatego zawsze utrzymywany w jak najlepszym stanie.
Świetny Youngtimer na co dzień, bo jest na tyle wyposażony i cywilizowany, że bez kompleksów można się nim poruszać po mieście i autostradzie, a jednocześnie ma to coś - jest fajnym klasykiem ze zwracającą uwagę piękną linią rysowaną od ekierki...
Volvo miało w Skandynawii robione zabezpieczenie podwozia, dzięki czemu jest ono w nienagannym stanie blacharskim.
Lakier Oryginał: Dach, Tylna klapa, Lewy tylny błotnik, Lewe przednie drzwi, Lewy przedni błotnik, Prawy przedni błotnik, Prawe przednie drzwi.
W Szwecji malowane były LT drzwi. U mnie maska (wymieniona na używkę i pomalowana – bo jakiś cielak ciężarówką cofał na światłach) i przy okazji tej szkody pomalowane zderzaki przód i tył + PT błotnik – była mała szwedka wgniotka i ,o co pamiętam, cieniowanie na prawe tylne drzwi.
Korozji karoserii brak. Może jakieś drobne purchelki pojawiają się w okolicach narożników tylnych drzwi, ale nic strasznego -do podleczenia bądź zostawienia na lata.
Ogólnie auto świetnie trzyma linię i kolor.
Wnętrze jasne, czyste bez żadnych plam i dziur. Plastiki w świetnym stanie włącznie z elementami "gumowanymi" taką cienką warstwą, która zazwyczaj jest mocno sfatygowana.
Wyposażenie ( całe sprawne! ):
- Climatronic 2 strefowy
- Spryskiwacze i wycieraczki reflektorów (działają!)
- Podgrzewane przednie fotele i tylna kanapa
- Tempomat
- ABS / TRAC
- Sekwencja STAG, KME Silver, AC-W03 (nowe), Butla 55l, koło dojazdowe w pokrowcu. Ori w piwnicy. Ustawiony tak, że przez 100km nigdy nie wyrzucił CHECKA. Po 100kkm wymienione, w sumie profilaktycznie, wtryski AC W03 na nowe .
- Alu felgi Columba 6,5x16 – praktycznie jak nowe z oryginalną powłoką. Znalezione 4 sztuki z niejeżdżonych zapasów
- Na zimę stalówki z ori kołpakami lub Alusy 15”.
- Grzane i elektryczne lusterka
- Światła Przeciwmgielne
- Grzałka bloku silnika (nie testowałem – wymaga akcesoryjnego kabla)
- Gniazdko w nogach pasażera pod akcesoryjną „farelkę”
- HAK ori z gniazdem szwedzkim + przejściówka
- Oryginalny wykładzina plastikowa do bagażnika
- Oryginalne beżowe, gumowe dywaniki
Na przestrzeni lat auto przeze mnie doinwestowane. Robione na częściach najlepszych dostępnych lub OE. Jeżdżony u mnie na 10W40 MOBIL + filtr OE zmienianymi co roku przy ~12.000km. Od wymiany do wymiany na dolewki zawsze starczał 1l. Silnik suchy i oprócz rozrządu niedotykany.
Wszystkie bolączki tego modelu naprawiałem na bieżąco, tj.
- Wycieraczki reflektorów (ominięty prawy termik, lewy działa)
- Tylna roleta w świetnym stanie (wstawiony solidny kpl naprawczy mechanizmu zwijania)
- Sterownik ABS – przelutowana płyta. Działa i nie wyrzuca błędów.
- Sprzęgło klimy naprawione „na patencie” ,ale działa kilka lat. Klima chłodzi aż miło i trzyma gaz.
- Wymienione wkłady lusterek – grzeją.
- Wyjęta uszczelka pod tylną szybą żeby nie zaczęło jej chrupać.
- założony kpl naprawczy mocowania tapicerki klapy bagażnika – nic nie odstaje i nie spada na głowę
- Mechanizm wycieraczki tył wyjęty, wyczyszczony, przesmarowany, złożony na nowo z nowym kapturkiem, żeby woda nie lała się i nie utleniała tulejki alu.
Przez te kilka lat z grubszych rzeczy wymienione:
- Wahacze LP i PP TRW
- Drążki i końcówki drążków LEMFORDER
- Łożysko z piastą PP SKF
- Tuleja wahacza – „lizaki” LT i PT
- Tarcze przód i tył TRW(?) i OE, klocki TEXTAR i OE
- Rozrząd + pompa wody + napinacze i paski wielorowkowe IMA
- sprężyny tył Lesjofors HD
- amortyzatory gazowe tył SACHS
- Mcphersony przód wraz z poduszkami (nie pomnę porducenta, ale jeździ to z 80kkm i jest super.
- Tłumik końcowy WALKER
- Nagrzewnica BEHR
- Refllektory przód – dostępne tylko DEPO, ale świecą elegancko (stare przyzwoite, ale nie nowe w pudełkach)
- Siłowniki tylnej klapy. Nie opada w lato i zimę.
- Akumulator VIKING GOLD (odlewana grawitacyjnie kratka)
I rzeczy typu Świece / przewody (OE/NGK/BERU/BOSCH etc.)
Minusy- uczciwie wszystko co wiem:
- Do wymiany osłona stalowa zbiornika paliwa – trochę ją ruda nadgryzła. Może zdążę to wymienić.
- Do wymiany odboje PUR amortyzatorów tył. Może zdążę to wymienić.
- odklejająca się tapicerka boczków na 2? boczkach – standard w tym modelu i trudny temat
- mimo wymiany nagrzewnicy po kilku latach ponownie coś zaczęło się pocić – już kupione oringi- tym razem OE i smar silikonowy. Może zdążę to wymienić.
- wypadało by chyba w 2 drzwiach zająć się mikroswitchami bo nie zawsze gaśnie światło bo zamknięciu drzwi.
- Pilot działa tylko z bliskiej odległości
- Nie za mojej kadencji wymieniona była stacyjka, więc auto ma 2kpl po 2 klucze – inny do stacyjki, inny do drzwi
- Po ostatnim zimowaniu pod pokrowcem lakier mimo, że jest w super stanie wymagał by przelecenia jakimś mleczkiem, żeby odzyskał blask. A jest to zupełnie inna jakość w stosunku do przeszło 10 lat młodszego mojego XC70…
- Na tylnym zderzaku (po jego malowaniu) nakleiłem bezbarwną folię w celu zabezpieczenia lakieru przy załadunkach. Po 8 latach folia wymaga wymiany.
- Konstrukcja haka pod autem wymaga oczyszczenia i zabezpieczenia antykorozyjnego.
Mogę rozważyć zamianę (z dopłatami w tę, czy tę) na auto typu:
- Multivan
- Transit Euroline
Itp. Ale tylko w stanie zbliżonym do Volvo i z klimą.
Cena do rozsądnego uzgodnienia.
Więcej zdjęć mogę podesłać na maila.
ID: 1027120337
xxx xxx xxx
Dodane 18 września 2025
V70 Classic 2.5 10V
16 900 zł
do negocjacji
Lokalizacja