Firmowe
Stan: Nowe
Opis
Sprzedaż Tylko Wysyłkowa przez bezpieczne przesyłki OLX
Sprzedajemy tylko Nowe przedmioty które zawierają już swoje Maksymalne Rabaty cena nie podlega negocjacji
NIE Ma możliwości Odbioru OSOBISTEGO
Potrzebujesz kilka przedmiotów z naszych ogłoszeń? NAPISZ!
skompletujemy je i wyślemy w jednej przesyłce
lub dokonaj zakupu kilku przedmiotów na naszej stronie
www.taniepodreczniki.com.pl
Strony: 360, Format: 15,8x23,5 cmPołączenie platformy Unity i języka C# zapewnia doskonałe środowisko do tworzenia i rozwijania różnego rodzaju gier komputerowych. To sprawia, że tandem ten jest niezwykle popularny wśród game developerów pragnących szybko i wydajnie osiągać profesjonalne efekty. Jednak sama znajomość narzędzi nie wystarczy, aby sprostać niełatwemu zadaniu zaprojektowania i zaprogramowania prawdziwej gry - by przekuć pomysł i umiejętności w prawdziwy produkt, trzeba czegoś więcej.
Niezbędne doświadczenie możesz zdobyć tylko w praktyce i na realnych przykładach. Takie warunki zapewni Ci właśnie ta książka! Pozbawiona zbędnej teorii, oparta na prawdziwym przypadku i do bólu praktyczna, pozwoli Ci szybko poznać zaawansowane techniki tworzenia gier komputerowych oraz wdrożyć się w proces opracowywania projektu przy użyciu metodyki zwinnej. Krok po kroku, iteracja za iteracją będziesz towarzyszyć autorowi w pracy nad komercyjnym produktem - przejdziesz wszystkie fazy jego rozwoju: od programowania, poprzez usuwanie błędów, po publikację gotowej gry.
Rok wydania: 2020, oprawa: broszurowa
Jacek Ross
Helion
978*****65865
Sprzedajemy tylko Nowe przedmioty które zawierają już swoje Maksymalne Rabaty cena nie podlega negocjacji
NIE Ma możliwości Odbioru OSOBISTEGO
Potrzebujesz kilka przedmiotów z naszych ogłoszeń? NAPISZ!
skompletujemy je i wyślemy w jednej przesyłce
lub dokonaj zakupu kilku przedmiotów na naszej stronie
www.taniepodreczniki.com.pl
Strony: 360, Format: 15,8x23,5 cmPołączenie platformy Unity i języka C# zapewnia doskonałe środowisko do tworzenia i rozwijania różnego rodzaju gier komputerowych. To sprawia, że tandem ten jest niezwykle popularny wśród game developerów pragnących szybko i wydajnie osiągać profesjonalne efekty. Jednak sama znajomość narzędzi nie wystarczy, aby sprostać niełatwemu zadaniu zaprojektowania i zaprogramowania prawdziwej gry - by przekuć pomysł i umiejętności w prawdziwy produkt, trzeba czegoś więcej.
Niezbędne doświadczenie możesz zdobyć tylko w praktyce i na realnych przykładach. Takie warunki zapewni Ci właśnie ta książka! Pozbawiona zbędnej teorii, oparta na prawdziwym przypadku i do bólu praktyczna, pozwoli Ci szybko poznać zaawansowane techniki tworzenia gier komputerowych oraz wdrożyć się w proces opracowywania projektu przy użyciu metodyki zwinnej. Krok po kroku, iteracja za iteracją będziesz towarzyszyć autorowi w pracy nad komercyjnym produktem - przejdziesz wszystkie fazy jego rozwoju: od programowania, poprzez usuwanie błędów, po publikację gotowej gry.
Rok wydania: 2020, oprawa: broszurowa
Jacek Ross
Helion
978*****65865
ID: 996535588
Skontaktuj się
www taniepodreczniki com pl
Na OLX od marzec 2024
Jest teraz online!
Wszystkie oceny są weryfikowane. Mogą je wystawiać tylko osoby, które kupiły przedmiot z Przesyłką OLX.
Dodane 23 maja 2025
Unity i C#. Praktyka programowania gier Helion Jacek Ross Rok wydania:
Tylko przedmiot
76,12 zł
Przedmiot z Pakietem Ochronnym

www taniepodreczniki com pl
Na OLX od marzec 2024
Jest teraz online!
Wszystkie oceny są weryfikowane. Mogą je wystawiać tylko osoby, które kupiły przedmiot z Przesyłką OLX.
Lokalizacja
Zwroty
Pakiet OchronnyZakup od przedsiębiorcy
Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły
Zwróć przedmiot do 14 dni od jego otrzymania przy zakupie od przedsiębiorcy. Skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedającym, żeby zorganizować zwrot przedmiotu. Szczegóły