Prywatne
Stan: Nowe
Opis
TUS skrojony na miarę. Jak planować i realizować Trening Umiejętności Społecznych dostosowany do potrzeb każdej grupy
Autor: Karolina Pudło Aleksandra Pęcak
oprawa: Miękka ze skrzydełkami
format: 208x140x8mm
język: polski
liczba stron: 160
rok wydania: 2025
Trening Umiejętności Społecznych w pierwotnych założeniach miał mieć formę zajęć dla dzieci z dużymi deficytami społecznymi, wynikającymi najczęściej z zaburzeń rozwojowych. Obecnie bywa stosowany jako forma oddziaływania wspierającego procesy terapeutyczne, a w TUS-ach coraz częściej uczestniczą dzieci w normie rozwojowej. Ta książka pokazuje, że TUS może być traktowany jako niezależne oddziaływanie terapeutyczne. Autorki chcą zaszczepić w Czytelniku myślenie o TUS-ie jako o elastycznym narzędziu oddziaływania, które powinno bazować na korygującym doświadczeniu społecznym. Właśnie w duchu takiego podejścia do Treningu Umiejętności Społecznych powstała ta pozycja. W założeniu ma ona być podręcznikiem dla psychologów, pedagogów i wszystkich tych, którzy chcieliby prowadzić TUS. Poparta wieloletnim doświadczeniem, opiera się na autorskim spojrzeniu na metody pracy, zgodnie z którym program zajęć jest dopasowany do potrzeb grup i uczestników. W książce między innymi: * Czym jest TUS i jakie założenia mu przyświecają * Jak poprawnie kwalifikować uczestników do grup * Jak pracować z różnymi grupami wiekowymi i jak nawiązywać współpracę z rodzicami * W jaki sposób zaplanować zajęcia dostosowane do potrzeb uczestników * Na czym polegają autorskie metody motywacyjne, jakie mają zalety i wady * Jak pracować z grupami dzieci neuroatypowych W środku znajdziesz propozycje aktywności, a także karty kwalifikacji i obserwacji dostosowane do grup wiekowych.
Autor: Karolina Pudło Aleksandra Pęcak
oprawa: Miękka ze skrzydełkami
format: 208x140x8mm
język: polski
liczba stron: 160
rok wydania: 2025
Trening Umiejętności Społecznych w pierwotnych założeniach miał mieć formę zajęć dla dzieci z dużymi deficytami społecznymi, wynikającymi najczęściej z zaburzeń rozwojowych. Obecnie bywa stosowany jako forma oddziaływania wspierającego procesy terapeutyczne, a w TUS-ach coraz częściej uczestniczą dzieci w normie rozwojowej. Ta książka pokazuje, że TUS może być traktowany jako niezależne oddziaływanie terapeutyczne. Autorki chcą zaszczepić w Czytelniku myślenie o TUS-ie jako o elastycznym narzędziu oddziaływania, które powinno bazować na korygującym doświadczeniu społecznym. Właśnie w duchu takiego podejścia do Treningu Umiejętności Społecznych powstała ta pozycja. W założeniu ma ona być podręcznikiem dla psychologów, pedagogów i wszystkich tych, którzy chcieliby prowadzić TUS. Poparta wieloletnim doświadczeniem, opiera się na autorskim spojrzeniu na metody pracy, zgodnie z którym program zajęć jest dopasowany do potrzeb grup i uczestników. W książce między innymi: * Czym jest TUS i jakie założenia mu przyświecają * Jak poprawnie kwalifikować uczestników do grup * Jak pracować z różnymi grupami wiekowymi i jak nawiązywać współpracę z rodzicami * W jaki sposób zaplanować zajęcia dostosowane do potrzeb uczestników * Na czym polegają autorskie metody motywacyjne, jakie mają zalety i wady * Jak pracować z grupami dzieci neuroatypowych W środku znajdziesz propozycje aktywności, a także karty kwalifikacji i obserwacji dostosowane do grup wiekowych.
ID: 1016000376
Dodane 25 lipca 2025
TUS skrojony na miarę. Jak planować i realizować Trening Umiejętności
48 zł
Lokalizacja