Firmowe
Typ części: Silniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
Rodzaj: Silniki
Stan: Nowe
Numer części: 5435 988 0033, 5435 970 0033, 5435 988 0011, 5435 970 0011, 54359880033 54359700033 54359880011 54359700011, K9K 740, K9K 714, K9K 768, K9K 792, K9K 800, K9K 840
Okres gwarancji (w miesiącach): 24
Opis
Oferowana turbosprężarka jest po kompleksowej regeneracji na nowych i oryginalnych częściach.
Dacia Logan 1.5 DCi,
Renault Clio II 1.5 DCi,
Renault Kangoo 1.5 DCi,
Renault Modus 1.5 DCi,
Renault Twingo 1.5 DCi,
Renault Thalia 1.5 DCi,
Nissan Note 1.5 DCi,
Moc silnika:
47 kW / 64 KM,
48 kW / 65 KM,
50 kW / 68 KM
1461 ccm / 1.5 L
Pasujące kody silnika: K9K 740, K9K 714, K9K 768, K9K 792, K9K 800, K9K 840
Nr części:
5435 988 0033
5435 970 0033
5435 988 0011
5435 970 0011
54359880033
54359700033
54359880011
54359700011
Nr referencyjny:
7711368562
144114521R
7701476040
7701476891
8200507852
8200315504
8200882916
FIRMA TURBO-DPF BOSS ZAJMUJE SIĘ KOMPLEKSOWĄ REGENERACJĄ TURBOSPRĘŻAREK WEDŁUG STANDARDÓW OKREŚLONYCH PRZEZ PRODUCENTA.
NAPRAWIAMY TURBINY KAŻDEGO TYPU DO SAMOCHODÓW OSOBOWYCH, DOSTAWCZYCH.
REGENERUJEMY RÓWNIEŻ WSZYSTKIE TYPY WTRYSKIWACZY, ORAZ POMPOWTRYSKIWACZY, POMPY PALIWOWE I POMPY VACUM.
ZAPRASZAMY RÓWNIEŻ PO TURBOSPRĘŻARKI HYBRYDOWE !!!
Etapy regeneracji turbosprężarki
1. Przygotowanie do regeneracji.
Wizualne oględziny - kontrola pod kątem uszkodzeń mechanicznych oraz obecności oleju silnikowego w obudowach sprężarki oraz turbiny.
Demontaż na poszczególne części składowe.
Określenie przyczyny uszkodzenia.
Przeprowadzenie dokładnego czyszczenia zewnętrznego w myjce kabinowej pod wysokim ciśnieniem
Pozbycie się wszelkich wewnętrznych zanieczyszczeń przy użyciu myjki ultradźwiękowej,
Przeprowadzenie procesu szkiełkowania
2. Regeneracja.
Wymieniana wszystkich niezbędnych części na nowe: wysokiej klasy kompletny zestaw naprawczy, talerzyk, blaszka termiczna, wirnik z wałkiem, koło kompresji, czyli cały środek - rdzeń jest nowy
Montaż rdzenia turbosprężarki.
Kontrola szczelności (olej 0W20, ciśnienie 4,5 bara, temp 85 °).
Doważenie części wirujących na maszynie wysokoobrotowej SCHENCK.
Montaż doważonego rdzenia turbosprężarki z obudową.
Kalibracja mechanizmu zmiennej geometrii oraz siłownika.
3. Testy i kontrola.
Przeprowadzamy serię specjalistycznych testów przy wykorzystaniu technologicznie zaawansowanych urządzeń. Dzięki temu możemy zagwarantować i potwierdzić protokołami, że turbosprężarka odzyskała parametry produktu fabrycznie nowego.
Dział kontroli czuwa nad każdym etapem regeneracji oraz przeprowadzania testów w oparciu o normę zarządzania jakością ISO 9001.
Kaucja bez zwrotu starej turbosprężarki 200 zł
Dacia Logan 1.5 DCi,
Renault Clio II 1.5 DCi,
Renault Kangoo 1.5 DCi,
Renault Modus 1.5 DCi,
Renault Twingo 1.5 DCi,
Renault Thalia 1.5 DCi,
Nissan Note 1.5 DCi,
Moc silnika:
47 kW / 64 KM,
48 kW / 65 KM,
50 kW / 68 KM
1461 ccm / 1.5 L
Pasujące kody silnika: K9K 740, K9K 714, K9K 768, K9K 792, K9K 800, K9K 840
Nr części:
5435 988 0033
5435 970 0033
5435 988 0011
5435 970 0011
54359880033
54359700033
54359880011
54359700011
Nr referencyjny:
7711368562
144114521R
7701476040
7701476891
8200507852
8200315504
8200882916
FIRMA TURBO-DPF BOSS ZAJMUJE SIĘ KOMPLEKSOWĄ REGENERACJĄ TURBOSPRĘŻAREK WEDŁUG STANDARDÓW OKREŚLONYCH PRZEZ PRODUCENTA.
NAPRAWIAMY TURBINY KAŻDEGO TYPU DO SAMOCHODÓW OSOBOWYCH, DOSTAWCZYCH.
REGENERUJEMY RÓWNIEŻ WSZYSTKIE TYPY WTRYSKIWACZY, ORAZ POMPOWTRYSKIWACZY, POMPY PALIWOWE I POMPY VACUM.
ZAPRASZAMY RÓWNIEŻ PO TURBOSPRĘŻARKI HYBRYDOWE !!!
Etapy regeneracji turbosprężarki
1. Przygotowanie do regeneracji.
Wizualne oględziny - kontrola pod kątem uszkodzeń mechanicznych oraz obecności oleju silnikowego w obudowach sprężarki oraz turbiny.
Demontaż na poszczególne części składowe.
Określenie przyczyny uszkodzenia.
Przeprowadzenie dokładnego czyszczenia zewnętrznego w myjce kabinowej pod wysokim ciśnieniem
Pozbycie się wszelkich wewnętrznych zanieczyszczeń przy użyciu myjki ultradźwiękowej,
Przeprowadzenie procesu szkiełkowania
2. Regeneracja.
Wymieniana wszystkich niezbędnych części na nowe: wysokiej klasy kompletny zestaw naprawczy, talerzyk, blaszka termiczna, wirnik z wałkiem, koło kompresji, czyli cały środek - rdzeń jest nowy
Montaż rdzenia turbosprężarki.
Kontrola szczelności (olej 0W20, ciśnienie 4,5 bara, temp 85 °).
Doważenie części wirujących na maszynie wysokoobrotowej SCHENCK.
Montaż doważonego rdzenia turbosprężarki z obudową.
Kalibracja mechanizmu zmiennej geometrii oraz siłownika.
3. Testy i kontrola.
Przeprowadzamy serię specjalistycznych testów przy wykorzystaniu technologicznie zaawansowanych urządzeń. Dzięki temu możemy zagwarantować i potwierdzić protokołami, że turbosprężarka odzyskała parametry produktu fabrycznie nowego.
Dział kontroli czuwa nad każdym etapem regeneracji oraz przeprowadzania testów w oparciu o normę zarządzania jakością ISO 9001.
Kaucja bez zwrotu starej turbosprężarki 200 zł
ID: 654339954
xxx xxx xxx