Wiadomości
  1. Strona główna
  2. Motoryzacja
  3. Części samochodowe
  4. Osobowe
  5. Osobowe - Mazowieckie
  6. Osobowe - Warszawa
  7. Osobowe - Ursus
Turbosprężarka 2.0. hdi 136km 140km 407 607 C5 508 C4 307 Warszawa
Turbosprężarka 2.0. hdi 136km 140km 407 607 C5 508 C4 307 Warszawa
Turbosprężarka 2.0. hdi 136km 140km 407 607 C5 508 C4 307 Warszawa
Turbosprężarka 2.0. hdi 136km 140km 407 607 C5 508 C4 307 Warszawa
Dodane 16 maja 2022

Turbosprężarka 2.0. hdi 136km 140km 407 607 C5 508 C4 307 Warszawa

799

PromujOdśwież
  • Firmowe

  • Rodzaj: Silniki

  • Stan: Nowe

  • Numer części: 753556-0002 753556-0006 753556-2 753556-5002S 753556-5006S 753556-6

Opis

Turbosprężarka po kompletnej regeneracji z gwarancją 12 mc.

APM

UL: KOŚCIUSZKI 25

05-816 MICHAŁOWICE K/WARSZAWY

Poniedziałek - Piątek 8:00 - 16:00

www.apm-auto.pl

TEL: 0 53*******80

Garrett - 753******02 753******06 753556-2 753******02S 753******06S 753*******56047-0002 7560******* 7560******* 7560*******6047-4 7560*******6047-5002S 756047-5004S 756047-5005S 756047-9005S 7560******* 756047-0006S

OE - 0375J1 0375K9 0375K8 9658673******82778******63201280 9654919580 0375K1 9645****** 966*****80

Lista pojazdów do których pasuje turbosprężarka:
Citroen

C4 Grand Picasso I (UA_) 2.0 HDi 138

Pojemność: 1997
Moc (KM): 136
Moc (kW): 100
Produkowany: 2006-10-01 - do teraz
Kod silnika: RHJ (DW10BTED4), RHR (DW10BTED4)

C4 I (LC_) 2.0 HDi

Pojemność: 1997
Moc (KM): 136
Moc (kW): 100
Produkowany: 2004-11-01 - 2011-07-01
Kod silnika: RHR (DW10BTED4)

C4 I (LC_) 2.0 HDi

Pojemność: 1997
Moc (KM): 140
Moc (kW): 103
Produkowany: 2008-07-01 - 2011-07-01
Kod silnika: RHF (DW10BTED4)

C4 Picasso I (UD_) 2.0 HDi 138

Pojemność: 1997
Moc (KM): 136
Moc (kW): 100
Produkowany: 2006-10-01 - 2013-08-01
Kod silnika: RHJ (DW10BTED4), RHR (DW10BTED4)

C4 coupe (LA_) 2.0 HDi

Pojemność: 1997
Moc (KM): 140
Moc (kW): 103
Produkowany: 2008-07-01 - 2011-07-01
Kod silnika: RHF (DW10BTED4)

C4 coupe (LA_) 2.0 HDi

Pojemność: 1997
Moc (KM): 136
Moc (kW): 100
Produkowany: 2004-11-01 - 2010-12-01
Kod silnika: RHR (DW10BTED4)

C5 II (RC_) 2.0 HDi (RCRHRH)

Pojemność: 1997
Moc (KM): 136
Moc (kW): 100
Produkowany: 2004-09-01 - do teraz
Kod silnika: RHR (DW10BTED4)

C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH)

Pojemność: 1997
Moc (KM): 136
Moc (kW): 100
Produkowany: 2004-09-01 - do teraz
Kod silnika: RHR (DW10BTED4)

C5 III (RD_) 2.0 HDi

Pojemność: 1997
Moc (KM): 136
Moc (kW): 100
Produkowany: 2008-02-01 - do teraz
Kod silnika: RHR (DW10BTED4), RHF (DW10BTED4)

C5 III (RD_) 2.0 HDi 140

Pojemność: 1997
Moc (KM): 140
Moc (kW): 103
Produkowany: 2009-04-01 - do teraz
Kod silnika: RHF (DW10BTED4)

C5 III Break (TD_) 2.0 HDi

Pojemność: 1997
Moc (KM): 136
Moc (kW): 100
Produkowany: 2008-02-01 - do teraz
Kod silnika: RHR (DW10BTED4)

C5 III Break (TD_) 2.0 HDi 140

Pojemność: 1997
Moc (KM): 140
Moc (kW): 103
Produkowany: 2009-04-01 - do teraz
Kod silnika: RHR (DW10BTED4)

Peugeot

307 (3A/C) 2.0 HDi 135

Pojemność: 1997
Moc (KM): 136
Moc (kW): 100
Produkowany: 2003-10-01 - do teraz
Kod silnika: RHR (DW10BTED4)

307 Break (3E) 2.0 HDi 135

Pojemność: 1997
Moc (KM): 136
Moc (kW): 100
Produkowany: 2004-02-01 - do teraz
Kod silnika: RHR (DW10BTED4)

307 CC (3B) 2.0 HDi 135

Pojemność: 1997
Moc (KM): 136
Moc (kW): 100
Produkowany: 2005-06-01 - do teraz
Kod silnika: RHR (DW10BTED4)

307 SW (3H) 2.0 HDi 135

Pojemność: 1997
Moc (KM): 136
Moc (kW): 100
Produkowany: 2004-02-01 - do teraz
Kod silnika: RHR (DW10BTED4)

308 (4A_, 4C_) 2.0 HDi

Pojemność: 1997
Moc (KM): 136
Moc (kW): 100
Produkowany: 2007-09-01 - do teraz
Kod silnika: RHR (DW10BTED4)

308 (4A_, 4C_) 2.0 HDi

Pojemność: 1997
Moc (KM): 140
Moc (kW): 103
Produkowany: 2010-07-01 - do teraz
Kod silnika: RHR (DW10BTED4)

308 CC 2.0 HDi

Pojemność: 1997
Moc (KM): 140
Moc (kW): 103
Produkowany: 2009-04-01 - do teraz
Kod silnika: RHF (DW10BTED4)

308 CC 2.0 HDi

Pojemność: 1997
Moc (KM): 136
Moc (kW): 100
Produkowany: 2009-04-01 - do teraz
Kod silnika: RHF (DW10BTED4)

308 SW 2.0 HDi

Pojemność: 1997
Moc (KM): 140
Moc (kW): 103
Produkowany: 2007-09-01 - do teraz
Kod silnika: RHR (DW10BTED4)

308 SW 2.0 HDi

Pojemność: 1997
Moc (KM): 136
Moc (kW): 10
Produkowany: 2007-09-01 - do teraz
Kod silnika: RHR (DW10BTED4)

407 (6D_) 2.0 HDi

Pojemność: 1997
Moc (KM): 140
Moc (kW): 103
Produkowany: 2008-08-01 - do teraz
Kod silnika: RHF (DW10BTED4)

407 (6D_) 2.0 HDi

Pojemność: 1997
Moc (KM): 136
Moc (kW): 100
Produkowany: 2004-05-01 - do teraz
Kod silnika: RHF (DW10BTED4)

407 SW (6E_) 2.0 HDi

Pojemność: 1997
Moc (KM): 140
Moc (kW): 103
Produkowany: 2008-08-01 - do teraz
Kod silnika: RHR (DW10BTED4)

407 SW (6E_) 2.0 HDi 135

Pojemność: 1997
Moc (KM): 136
Moc (kW): 100
Produkowany: 2004-05-01 - do teraz
Kod silnika: RHR (DW10BTED4)

407 coupe (6C_) 2.0 HDi

Pojemność: 1997
Moc (KM): 136
Moc (kW): 100
Produkowany: 2005-10-01 - do teraz
Kod silnika: RHR (DW10BTED4)

508 2.0 HDi

Pojemność: 1997
Moc (KM): 136
Moc (kW): 100
Produkowany: 2010-11-01 - do teraz
Kod silnika: RHR (DW10BTED4)

508 2.0 HDi

Pojemność: 1997
Moc (KM): 140
Moc (kW): 103
Produkowany: 2010-11-01 - do teraz
Kod silnika: RHR (DW10BTED4)

508 SW 2.0 HDi

Pojemność: 1997
Moc (KM): 136
Moc (kW): 100
Produkowany: 2010-11-01 - do teraz
Kod silnika: RHR (DW10BTED4)

508 SW 2.0 HDi

Pojemność: 1997
Moc (KM): 140
Moc (kW): 103
Produkowany: 2010-11-01 - do teraz
Kod silnika: RHR (DW10BTED4)

607 (9D, 9U) 2.0 HDI

Pojemność: 1997
Moc (KM): 136
Moc (kW): 100
Produkowany: 2005-09-01 - do teraz
Kod silnika: RHR (DW10BTED4)
ID: 584399192
APM-auto

Użytkownik

Lokalizacja

O firmie

Jesteśmy przedsiębiorstwem zajmującym się naprawą i serwisem wszystkich typów przekładni kierowniczych, turbosprężarek oraz pomp wspomagania Według statystyk ADAC około 80% podzespołów współczesnych samochodów nadaje się do powtórnego użycia po ich zregenerowaniu. Oferujemy nasze usługi serwisom i warsztatom samochodowym, a od niedawna również klientom indywidualnym. W trosce o środowisko i w szczególności własne portfele korzystamy z możliwości ich naprawy. Często spotykają się Państwo z opinią, iż część nowa jest zdecydowanie lepsza, niż taka ''po regeneracji''. Jest ona prawdziwa jedynie w przypadku podzespołów zakupionych w serwisach autoryzowanych. Wiąże się to jednak ze znacznymi kosztami. Natomiast przestrzegamy przed pojawiającymi się na rynku częściami pochodzącymi z Azji. Jakość użytych w nich materiałów pozostawia wiele do życzenia, a co najważniejsze nie nadają się one do regeneracji. Zdecydowanie lepiej jest naprawić część pochodzącą z własnego auta, bądź też zakupić ją u nas. W stałej ofercie posiadamy bogatą gamę przekładni kierowniczych i turbosprężarek do najpopularniejszych marek samochodów osobowych i dostawczych. Zajmujemy się również skupem rdzeni, czyli używanych przekładni, turbosprężarek i pomp wspomagania. Mając na uwadze czas i goniące terminy, mogą Państwo zamienić swoją część (która oczywiście musi nadawać się do naprawy) na taką samą pochodzącą z naszego stanu magazynowego. Każda część, która opuszcza nasz zakład i trafia do klienta jest sprawdzona z wykorzystaniem aparatury diagnostycznej. Czas wykonania usługi wynosi standardowo 24 godziny. Na naprawiane u nas podzespoły udzielamy 12 miesięcznej gwarancji Nasza firma znajduje się w dogodnym dla Państwa położeniu, mieścimy się bowiem w Michałowicach koło W-wy, w bezpośredniej bliskości dróg krajowych: E-7 (trasy krakowskiej), E-8 (trasy katowickiej), S-8 (południowej obwodnicy Warszawy), E-2 (trasy poznańskiej) oraz autostrady A-2 łączącej Warszawę z przejściem granicznym w Świecku a także najbardziej uczęszczanych Alejach Jerozolimskich na wysokości Warszawy Ursus.

Darmowa aplikacja na Twój telefon