Prywatne
Rodzaj: Akcesoria
Stan: Nowe
Opis
Witam ,przedmiotem ogłoszenia są kolektory ssące i wydechowe pod silniki m104 i m111 robione na zamówienie
Podana cena obejmuje kolektor wydechowy m111 pod gt28 lub gt30
Do wyboru :
Kolektor wydechowy m104-t3 gt30 gt35
Kolektor ssący inox porting m104 3.2 2.8
Kolektor wydechowy m111-t2 gt28
Kolektor wydechowy m111-t3
Kolektor wydechowy m111-a45amg
Kolektor ssący porting inox m111
Kolektory ssące są robione pod porting ,dodaje przymiar z wyciętej blachy dokąd należy wykonać porting , przyrządy mam zrobione pod większe kanały i tylko tego się będę trzymał wg mnie ma sensu robić kolektora pod standardowy kanał, ew można zrobic fazy tj załagodzić przejście i nie ruszać całego kanału też da to więcej niż seryjna średnica runnera , kolektory są pod elektroniczne przepustnice mercedesa 74mm , Uszczelnienia łączące do silnika na przekladce teflonowej po planowaniu maszynowym idealnie uszczelnia i do tego nie nagrzewa kolektora ssacego od głowicy , duża wytrzymałość i niecodzienny wygląd dzięki wykonaniu z kwasu względem aluminium
Kolektory wydechowe są wykonane z stali kotłowej,na życzenie mogę wykonać z kwasu jednak poza zdjęciem na instagram kolektor z kwasu wg mnie jest gorszy od stalowego i napewno sporo droższy , kolektory mają planowane obie flansze maszynowo , flansze turbin mają gwinty i są grube na 16mm dzięki czemu nic ich nie skrzywi podczas pracy
Niestety nie mam już możliwości przez brak czasu kompletowania kompletnego turbo kitu ani montować go na aucie ale zapewniam pomoc i wskazówki oraz ciagly kontakt do ukończenia projektu , posiadam też listę wraz z wymiarami reszty elementów
YouTube oraz Instagram : Marcin_m111turbo
Podana cena obejmuje kolektor wydechowy m111 pod gt28 lub gt30
Do wyboru :
Kolektor wydechowy m104-t3 gt30 gt35
Kolektor ssący inox porting m104 3.2 2.8
Kolektor wydechowy m111-t2 gt28
Kolektor wydechowy m111-t3
Kolektor wydechowy m111-a45amg
Kolektor ssący porting inox m111
Kolektory ssące są robione pod porting ,dodaje przymiar z wyciętej blachy dokąd należy wykonać porting , przyrządy mam zrobione pod większe kanały i tylko tego się będę trzymał wg mnie ma sensu robić kolektora pod standardowy kanał, ew można zrobic fazy tj załagodzić przejście i nie ruszać całego kanału też da to więcej niż seryjna średnica runnera , kolektory są pod elektroniczne przepustnice mercedesa 74mm , Uszczelnienia łączące do silnika na przekladce teflonowej po planowaniu maszynowym idealnie uszczelnia i do tego nie nagrzewa kolektora ssacego od głowicy , duża wytrzymałość i niecodzienny wygląd dzięki wykonaniu z kwasu względem aluminium
Kolektory wydechowe są wykonane z stali kotłowej,na życzenie mogę wykonać z kwasu jednak poza zdjęciem na instagram kolektor z kwasu wg mnie jest gorszy od stalowego i napewno sporo droższy , kolektory mają planowane obie flansze maszynowo , flansze turbin mają gwinty i są grube na 16mm dzięki czemu nic ich nie skrzywi podczas pracy
Niestety nie mam już możliwości przez brak czasu kompletowania kompletnego turbo kitu ani montować go na aucie ale zapewniam pomoc i wskazówki oraz ciagly kontakt do ukończenia projektu , posiadam też listę wraz z wymiarami reszty elementów
YouTube oraz Instagram : Marcin_m111turbo
ID: 572264001
xxx xxx xxx
Dodane 18 maja 2024
TurboKit kolektory Mercedes M104 M111 W203 W208 W202 W210 SLK CLK
1 800 zł
do negocjacji
O ogłoszeniodawcy
Lokalizacja