Firmowe
Typ części: Silniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
Rodzaj: Silniki
Stan: Nowe
Numer części: 767835-5001S, 755042-5003S, 755042-9003S, 755042-5002S, 755373-0001, 752814-0001, 740080-0002 Z19DT
Okres gwarancji (w miesiącach): 24
Opis
Oferowana turbosprężarka jest po kompleksowej regeneracji na nowych i oryginalnych częściach.
Turbosprężarka pasuję do:
Fiat Stilo 1.9 JTD,
Fiat Croma II 1.9 JTD,
Opel Signum 1.9 CDTI,
Opel Vectra C 1.9 CDTI,
Opel Astra H 1.9 CDTI
Moc silnika:
74KW / 100KM
88KW / 120KM
1910ccm / 1.9 CDTI, 1.9 JTD
Pasujące kody silnika: Z19DT
Nr części:
767835-5001S,
755042-5003S,
755042-9003S,
755042-5002S,
755373-0001,
752814-0001,
740080-0002
Nr referencyjny
55196858,
55193105,
55205179,
93192073,
93183681,
5860031,
860074,
55195787
FIRMA TURBO-DPF BOSS ZAJMUJE SIĘ KOMPLEKSOWĄ REGENERACJĄ TURBOSPRĘŻAREK WEDŁUG STANDARDÓW OKREŚLONYCH PRZEZ PRODUCENTA.
NAPRAWIAMY TURBINY KAŻDEGO TYPU DO SAMOCHODÓW OSOBOWYCH, DOSTAWCZYCH.
REGENERUJEMY RÓWNIEŻ WSZYSTKIE TYPY WTRYSKIWACZY, ORAZ POMPOWTRYSKIWACZY, POMPY PALIWOWE I POMPY VACUM.
ZAPRASZAMY RÓWNIEŻ PO TURBOSPRĘŻARKI HYBRYDOWE !!!
NA NASZE USŁUGI UDZIELAMY PISMNEJ GWARANCJI NA 2 LATA BEZ LIMITÓW KILOMETRÓW !!!
Etapy regeneracji turbosprężarki
1. Przygotowanie do regeneracji.
Wizualne oględziny - kontrola pod kątem uszkodzeń mechanicznych oraz obecności oleju silnikowego w obudowach sprężarki oraz turbiny.
Demontaż na poszczególne części składowe.
Określenie przyczyny uszkodzenia.
Przeprowadzenie dokładnego czyszczenia zewnętrznego w myjce kabinowej pod wysokim ciśnieniem
Pozbycie się wszelkich wewnętrznych zanieczyszczeń przy użyciu myjki ultradźwiękowej,
Przeprowadzenie procesu szkiełkowania
2. Regeneracja.
Wymieniana wszystkich niezbędnych części na nowe: wysokiej klasy kompletny zestaw naprawczy, talerzyk, blaszka termiczna, wirnik z wałkiem, koło kompresji, czyli cały środek - rdzeń jest nowy
Montaż rdzenia turbosprężarki.
Kontrola szczelności (olej 0W20, ciśnienie 4,5 bara, temp 85 °).
Doważenie części wirujących na maszynie wysokoobrotowej SCHENCK.
Montaż doważonego rdzenia turbosprężarki z obudową.
Kalibracja mechanizmu zmiennej geometrii oraz siłownika.
3. Testy i kontrola.
Przeprowadzamy serię specjalistycznych testów przy wykorzystaniu technologicznie zaawansowanych urządzeń. Dzięki temu możemy zagwarantować i potwierdzić protokołami, że turbosprężarka odzyskała parametry produktu fabrycznie nowego.
Dział kontroli czuwa nad każdym etapem regeneracji oraz przeprowadzania testów w oparciu o normę zarządzania jakością ISO 9001.
Kaucja bez zwrotu starej turbosprężarki 200 zł
Turbosprężarka pasuję do:
Fiat Stilo 1.9 JTD,
Fiat Croma II 1.9 JTD,
Opel Signum 1.9 CDTI,
Opel Vectra C 1.9 CDTI,
Opel Astra H 1.9 CDTI
Moc silnika:
74KW / 100KM
88KW / 120KM
1910ccm / 1.9 CDTI, 1.9 JTD
Pasujące kody silnika: Z19DT
Nr części:
767835-5001S,
755042-5003S,
755042-9003S,
755042-5002S,
755373-0001,
752814-0001,
740080-0002
Nr referencyjny
55196858,
55193105,
55205179,
93192073,
93183681,
5860031,
860074,
55195787
FIRMA TURBO-DPF BOSS ZAJMUJE SIĘ KOMPLEKSOWĄ REGENERACJĄ TURBOSPRĘŻAREK WEDŁUG STANDARDÓW OKREŚLONYCH PRZEZ PRODUCENTA.
NAPRAWIAMY TURBINY KAŻDEGO TYPU DO SAMOCHODÓW OSOBOWYCH, DOSTAWCZYCH.
REGENERUJEMY RÓWNIEŻ WSZYSTKIE TYPY WTRYSKIWACZY, ORAZ POMPOWTRYSKIWACZY, POMPY PALIWOWE I POMPY VACUM.
ZAPRASZAMY RÓWNIEŻ PO TURBOSPRĘŻARKI HYBRYDOWE !!!
NA NASZE USŁUGI UDZIELAMY PISMNEJ GWARANCJI NA 2 LATA BEZ LIMITÓW KILOMETRÓW !!!
Etapy regeneracji turbosprężarki
1. Przygotowanie do regeneracji.
Wizualne oględziny - kontrola pod kątem uszkodzeń mechanicznych oraz obecności oleju silnikowego w obudowach sprężarki oraz turbiny.
Demontaż na poszczególne części składowe.
Określenie przyczyny uszkodzenia.
Przeprowadzenie dokładnego czyszczenia zewnętrznego w myjce kabinowej pod wysokim ciśnieniem
Pozbycie się wszelkich wewnętrznych zanieczyszczeń przy użyciu myjki ultradźwiękowej,
Przeprowadzenie procesu szkiełkowania
2. Regeneracja.
Wymieniana wszystkich niezbędnych części na nowe: wysokiej klasy kompletny zestaw naprawczy, talerzyk, blaszka termiczna, wirnik z wałkiem, koło kompresji, czyli cały środek - rdzeń jest nowy
Montaż rdzenia turbosprężarki.
Kontrola szczelności (olej 0W20, ciśnienie 4,5 bara, temp 85 °).
Doważenie części wirujących na maszynie wysokoobrotowej SCHENCK.
Montaż doważonego rdzenia turbosprężarki z obudową.
Kalibracja mechanizmu zmiennej geometrii oraz siłownika.
3. Testy i kontrola.
Przeprowadzamy serię specjalistycznych testów przy wykorzystaniu technologicznie zaawansowanych urządzeń. Dzięki temu możemy zagwarantować i potwierdzić protokołami, że turbosprężarka odzyskała parametry produktu fabrycznie nowego.
Dział kontroli czuwa nad każdym etapem regeneracji oraz przeprowadzania testów w oparciu o normę zarządzania jakością ISO 9001.
Kaucja bez zwrotu starej turbosprężarki 200 zł
ID: 654503425
xxx xxx xxx