1. Strona główna
  2. Motoryzacja
  3. Części samochodowe
  4. Dostawcze i Ciężarowe
  5. Dostawcze i Ciężarowe - Dolnośląskie
  6. Dostawcze i Ciężarowe - Borowa

Ogłoszenie nieaktualne

Dodane 05 grudnia 2020

Turbina Turbosprężarka Citroen Jumper III 2.2 HDI 150 (798128 )

900

  • Firmowe

  • Rodzaj: Silniki

  • Stan: Nowe

  • Numer części: 798128

Opis

Opis
Oryginalna turbosprężarka GARRETT na nowym środku + Sterownik Turbosprężarki Regenerowany 100% sprawny . Sterownik posiada Nową elektronikę zaprogramowaną pod dany model Nową przekładnie ślimakową oraz silnik .

Numer z tabliczki:

79******006S
79******004S
79******002S
79******004
79******002

TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU:

Jumper III 2.2 HDI 150 Silnik: 4H03 Pojemność: 2198 ccm Moc: 150 KM Rok produkcji: od 10.2011

Jumper III 2.2 HDI 110 Silnik: 4H03 Pojemność: 2198 ccm Moc: 110 KM Rok produkcji: od 10.2011

Jumper III 2.2 HDI 130 Silnik: 4H03 Pojemność: 2198 ccm Moc: 130 KM Rok produkcji: od 10.2011

Ducato III 2.2 HDi Silnik: 4H03 Pojemność: 2198 ccm Moc: 150 KM Rok produkcji: od 10.2011

Ducato III 2.2 HDi Silnik: 4H03 Pojemność: 2198 ccm Moc: 110 KM Rok produkcji: od 10.2011

Ducato III 2.2 HDi Silnik: 4H03 Pojemność: 2198 ccm Moc: 130 KM Rok produkcji: od 10.2011

Boxer III 2.2 HDI 150 Silnik: 4H03 Pojemność: 2198 ccm Moc: 150 KM Rok produkcji: od 10.2011

Boxer III 2.2 HDI 110 Silnik: 4H03 Pojemność: 2198 ccm Moc: 110 KM Rok produkcji: od 10.2011

Boxer III 2.2 HDI 130 Silnik: 4H03 Pojemność: 2198 ccm Moc: 130 KM Rok produkcji: od 10.2011

WARUNKIEM SPRZEDAŻY JEST ZWROT USZKODZONEJ TURBINY.
MASZ DO WYBORU 3 OPCJE:
1 (wymiana)-Kurier dowozi nową turbinę, zabiera uszkodzoną. Opcja najszybsza oraz bez kaucji.
2 (kaucja)- Nie oddajesz od razu uszkodzonej turbiny. Odsyłasz ją na nasz adres po zamontowaniu nowej. Do ceny wówczas doliczana jest kaucja zwrotna .Po otrzymaniu starej turbiny zwrócimy ci całą kwotę kaucji.
3 (naprawa)-Kurier odbiera zepsutą turbosprężarkę, naprawiamy turbinę w ciągu 24 godzin i odsyłamy pod twój adres.

Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek?

Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek?
Rozebranie turbosprężarki

Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania.
Mycie wszystkich elementów

Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa.
Wymiana elementów

Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia.
Dynamiczne wyważanie

Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności.
Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii

Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.
ID: 509976701Zgłoś

Użytkownik

Łukasz Reszka

Na OLX od luty 2016
Ostatnio online w dniu 28 grudnia 2020

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon