Firmowe
SPECYFIKACJA
- Stan
Używane
- Rodzaj
Silniki
Opis
Oferujemy usługę tulejowania cylindrów 2T o pojemności 125ccm (średnica cylindra do 56mm)
Zajmujemy się naprawą cylindrów oraz głowic do motocykli, quadów, skuterów wodnych, śnieżnych oraz silników zaburtowych.
CZAS REALIZACJI USTALANY JEST INDYWIDUALNIE (ZALEŻNY OD ILOŚCI ZAMÓWIEŃ).
Procedura:
Jeśli klient zdecyduje się na tulejowanie powinien wysłać nam cylinder ze zdemontowanym osprzętem takim jak zawór wydechowy szpilki, głowica, kolektor dolotowy oraz inne elementy rozbieralne. Nie ponosimy odpowiedzialności za dodatkowe elementy nie przesłane w celu regeneracji.
Cylinder powinien być wstępnie umyty (bez grubego nagaru, zanieczyszczeń smarem, błotem lub olejem itp.) Czyszczenie nieprzygotowanego cylindra – 50 zł.
Tuleje są wykonane z wytrzymałego niemieckiego materiału. Okna wycięte sa bardzo precyzyjnie w systemie 3d
Grubość tulei jest dokładnie przeliczona do każdego modelu motocykla (względem twardości, ścieralności, rozszerzalności materiałowej i prędkości przekazania energi cieplnej na cylinder) jest to bardzo istotne, aby były żywotne i wydały odpowiednią ilość szlifów, a jednocześnie nie dochodziło do przegrzania silnika i zbyt szybkiego zużycia tłoka.
Materiał wykorzystany do tulei ma bardzo wysoką odporność na ścieranie i przegrzanie.
Tulejowanie jest ponad połowę tańszą alternatywą naprawy uszkodzonego lub zatartego cylindra niż powłoka nicasilowa.
Użytkownik nie odczuje spadku mocy oraz pogorszenia osiągów silnika!
W razie zatarcia nie trzeba wykonywać nowej powłoki tak jak w przypadku nicasilu. Wystarczy wykonać szlif i założyć tłok nadwymiarowy.
W razie potrzeby wykonujemy tez: płaszczyzny, pomiary szczelności, spawanie, naprawy głowic
Zajmujemy się naprawą cylindrów oraz głowic do motocykli, quadów, skuterów wodnych, śnieżnych oraz silników zaburtowych.
CZAS REALIZACJI USTALANY JEST INDYWIDUALNIE (ZALEŻNY OD ILOŚCI ZAMÓWIEŃ).
Procedura:
Jeśli klient zdecyduje się na tulejowanie powinien wysłać nam cylinder ze zdemontowanym osprzętem takim jak zawór wydechowy szpilki, głowica, kolektor dolotowy oraz inne elementy rozbieralne. Nie ponosimy odpowiedzialności za dodatkowe elementy nie przesłane w celu regeneracji.
Cylinder powinien być wstępnie umyty (bez grubego nagaru, zanieczyszczeń smarem, błotem lub olejem itp.) Czyszczenie nieprzygotowanego cylindra – 50 zł.
Tuleje są wykonane z wytrzymałego niemieckiego materiału. Okna wycięte sa bardzo precyzyjnie w systemie 3d
Grubość tulei jest dokładnie przeliczona do każdego modelu motocykla (względem twardości, ścieralności, rozszerzalności materiałowej i prędkości przekazania energi cieplnej na cylinder) jest to bardzo istotne, aby były żywotne i wydały odpowiednią ilość szlifów, a jednocześnie nie dochodziło do przegrzania silnika i zbyt szybkiego zużycia tłoka.
Materiał wykorzystany do tulei ma bardzo wysoką odporność na ścieranie i przegrzanie.
Tulejowanie jest ponad połowę tańszą alternatywą naprawy uszkodzonego lub zatartego cylindra niż powłoka nicasilowa.
Użytkownik nie odczuje spadku mocy oraz pogorszenia osiągów silnika!
W razie zatarcia nie trzeba wykonywać nowej powłoki tak jak w przypadku nicasilu. Wystarczy wykonać szlif i założyć tłok nadwymiarowy.
W razie potrzeby wykonujemy tez: płaszczyzny, pomiary szczelności, spawanie, naprawy głowic
ID: 1003813684
xxx xxx xxx