Prywatne
Stan: Używane
Marka: Trek
Kolor: Czerwony
Amortyzacja: Przód i tył
Rodzaj przerzutki: Zewnętrzna
Typ hamulca: Tarczowe hydrauliczne
Materiał ramy: Aluminium
Rozmiar koła: 27.5"
Opis
Dzień dobry.
Na sprzedaż leci mój Trek Remedy 7 z 2022 w rozmiarze M/L.
Rower kupiłem w grudniu 2024 w serwisie Blackbird (Bielsko-Biała) i to był jedyny dzień kiedy pojeździłem nim w górach. Miał być wielki powrót do enduro, skończyło się na ciąganiu przyczepki z synem po mieście.
Stan techniczny roweru oceniam jako bardzo dobry. Wszystkie śruby zawsze dokręcane dynamometrem zgodnie z momentami podawanymi przez producenta.
Napęd ledwo dotarty, łańcuch niewyciągnięty, świeżo wyczyszczony i nasmarowany Finishlinem Wet.
Przedni amor od serwisu 200h przejechał może 50 km po mieście, więc pracuje jak nowy. Rebound i blokada działają, trzyma powietrze książkowo. Żadnych rys na górnych goleniach.
Damper również w 100% sprawny. Za mojej kadencji nie przechodził serwisu - powietrze trzyma prawidłowo. Brak rys.
Mykmyk 100% sprawny, bez problemu szybko się podnosi i opuszcza. Co najważniejesze nie ma saga.
Opony - tylna do wymiany, przód 80% bieżnika. Zalane mlekiem przez poprzedniego właściciela, miesiąc temu dolałem po 100 ml Trezado.
Koła - bez luzów, szumów. Tylna piasta cyka tak głośno, że ludzie w słuchawkach z ANC głowami kręcą.
Hamulce niezapowietrzone, klocków 80%. Tarcze proste ledwo dotarte z klockami.
Stery bez luzów, Knock Bloc spełnia swoje zadanie.
Kierownica skrócona do 740mm.
Korba 0 luzów, nie szumi, nie strzela, nie skrzypi.
Łożyska ramy - brak luzów.
Stan wizualny oceniam jako dobry+
Największy odprysk na górnej rurze (foto) powstał w trakcie przechowywania.
Poza tym klasyczne ryski i odpryski powstałe w trakcie jazdy po górach (min. od łańcucha)
Delikatnie porysowane klamki. Przednia część sidełka owinięta izolatką.
Sprzedaż na umowę K-S.
Podana cena do rozsądnej negocjacji po oględzinach na miejscu. Pragnę jednak zaznaczyć, że uwzględnia wymienione w ogłoszeniu mankamenty.
Interesuje mnie tylko sprzedaż, nie wymieniam się za nic innego.
Na jazdę próbną zapraszam tylko z dokumentem tożsamości.
Rower do obejrzenia na tyłach CH Klif w Warszawie (Muranów, Wola).
Bikecheck:
Damper: Rockshox deluxe select+, sprężyna debonair, tłumienie select+ rl, 230 x 57,5 mm
Widelec: Rockshox 35 gold rl, sprężyna debonair, tłumienie motion control, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, boost110, oś 15 mm maxle stealth, 160 mm skoku
Suport: Sram dub, 92 mm, pressfit
Korba: Sram nx eagle, dub, stalowa zębatka 32t, boost
Manetka: Sram nx eagle, 12-biegowa
Przerzutka: Sram nx eagle
Kaseta: Sram pg-1230 eagle, 11-50, 12-rzędowa
Hamulce: Hydrauliczny hamulec tarczowy sram guide t, tarcza avid g2 cleansweep
Obręcze: Bontrager line comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego tubeless ready, przód: boost110, oś przelotowa 15 mm | tył: bębenek shimano 8/9/10, boost148, oś przelotowa 12 mm
Opona przód: Maxiss High Roller II, bezdętka 27.5 x 2.60
Opona tył: Bontrager xr5 team issue, bezdętka 27.5 x 2,60
Wspornik kierownicy: Bontrager rhythm comp, 31,8 mm, knock block, 0 stopni, 50 mm długości
Kierownica: Bontrager comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 740 mm
Gripy: ESI Extra Chuncky
Mykmyk: Tranzx jd-ysp18, 150 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm
Siodło: Bontrager arvada, szyny stalowe, szerokość 138 mm
Na sprzedaż leci mój Trek Remedy 7 z 2022 w rozmiarze M/L.
Rower kupiłem w grudniu 2024 w serwisie Blackbird (Bielsko-Biała) i to był jedyny dzień kiedy pojeździłem nim w górach. Miał być wielki powrót do enduro, skończyło się na ciąganiu przyczepki z synem po mieście.
Stan techniczny roweru oceniam jako bardzo dobry. Wszystkie śruby zawsze dokręcane dynamometrem zgodnie z momentami podawanymi przez producenta.
Napęd ledwo dotarty, łańcuch niewyciągnięty, świeżo wyczyszczony i nasmarowany Finishlinem Wet.
Przedni amor od serwisu 200h przejechał może 50 km po mieście, więc pracuje jak nowy. Rebound i blokada działają, trzyma powietrze książkowo. Żadnych rys na górnych goleniach.
Damper również w 100% sprawny. Za mojej kadencji nie przechodził serwisu - powietrze trzyma prawidłowo. Brak rys.
Mykmyk 100% sprawny, bez problemu szybko się podnosi i opuszcza. Co najważniejesze nie ma saga.
Opony - tylna do wymiany, przód 80% bieżnika. Zalane mlekiem przez poprzedniego właściciela, miesiąc temu dolałem po 100 ml Trezado.
Koła - bez luzów, szumów. Tylna piasta cyka tak głośno, że ludzie w słuchawkach z ANC głowami kręcą.
Hamulce niezapowietrzone, klocków 80%. Tarcze proste ledwo dotarte z klockami.
Stery bez luzów, Knock Bloc spełnia swoje zadanie.
Kierownica skrócona do 740mm.
Korba 0 luzów, nie szumi, nie strzela, nie skrzypi.
Łożyska ramy - brak luzów.
Stan wizualny oceniam jako dobry+
Największy odprysk na górnej rurze (foto) powstał w trakcie przechowywania.
Poza tym klasyczne ryski i odpryski powstałe w trakcie jazdy po górach (min. od łańcucha)
Delikatnie porysowane klamki. Przednia część sidełka owinięta izolatką.
Sprzedaż na umowę K-S.
Podana cena do rozsądnej negocjacji po oględzinach na miejscu. Pragnę jednak zaznaczyć, że uwzględnia wymienione w ogłoszeniu mankamenty.
Interesuje mnie tylko sprzedaż, nie wymieniam się za nic innego.
Na jazdę próbną zapraszam tylko z dokumentem tożsamości.
Rower do obejrzenia na tyłach CH Klif w Warszawie (Muranów, Wola).
Bikecheck:
Damper: Rockshox deluxe select+, sprężyna debonair, tłumienie select+ rl, 230 x 57,5 mm
Widelec: Rockshox 35 gold rl, sprężyna debonair, tłumienie motion control, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, boost110, oś 15 mm maxle stealth, 160 mm skoku
Suport: Sram dub, 92 mm, pressfit
Korba: Sram nx eagle, dub, stalowa zębatka 32t, boost
Manetka: Sram nx eagle, 12-biegowa
Przerzutka: Sram nx eagle
Kaseta: Sram pg-1230 eagle, 11-50, 12-rzędowa
Hamulce: Hydrauliczny hamulec tarczowy sram guide t, tarcza avid g2 cleansweep
Obręcze: Bontrager line comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego tubeless ready, przód: boost110, oś przelotowa 15 mm | tył: bębenek shimano 8/9/10, boost148, oś przelotowa 12 mm
Opona przód: Maxiss High Roller II, bezdętka 27.5 x 2.60
Opona tył: Bontrager xr5 team issue, bezdętka 27.5 x 2,60
Wspornik kierownicy: Bontrager rhythm comp, 31,8 mm, knock block, 0 stopni, 50 mm długości
Kierownica: Bontrager comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 740 mm
Gripy: ESI Extra Chuncky
Mykmyk: Tranzx jd-ysp18, 150 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm
Siodło: Bontrager arvada, szyny stalowe, szerokość 138 mm
ID: 1020545024
xxx xxx xxx
Dodane 17 sierpnia 2025
Trek Remedy 7 2022 M/L
6 599 zł
do negocjacji
Lokalizacja