Firmowe
Stan: Nowe
Opis
Cena 39365,34 PLN + VAT
-
Stan prawny i bezpieczeństwo
• Konstrukcja zaprojektowana według normy EN 1090-2
• Konstrukcja zaprojektowana przez Architekta z aktualnymi uprawnieniami
• System transportowy romer TR nie wymaga dozoru Urzędu Dozoru Technicznego (UDT)
• System transportowy romer TR jest przedmiotem patentu europejskiego
-
Założenia projektowe
• Rozpiętość przesuwu bocznego: 7600 mm
• Wysokość od posadzki do górnej krawędzi szyny: 2080 mm
• Maksymalna długość transportowanego elementu: 2900 mm
• Szerokość prześwitu między słupami kratownic: 3000–500 mm
• Maksymalna waga na pojedynczym haku/zawiesiu: 200 kg/mb
• Wykończenie kratownic, słupów: Lakierowanie proszkowe
• Wykończenie szyn jezdnych: Cynkowanie
• Montaż w Polsce w cenie: Tak
-
Informacje dodatkowe
• Słupy wymagają kotwienia do posadzki: głębokość zakotwienia 180 mm, wypełnienie żywicą epoksydową.
• System w pełni modułowy, z możliwością rozbudowy.
• Węże pneumatyczne odporne na wysokie temperatury: do 250°C.
• System sprężynowy automatycznych zwijaków węży pneumatycznych zasilających wózki, zapobiegający ich uszkodzeniu.
• Przekrój szyn jezdnych: 70 × 70 × 4 mm
• Ilość poprzecznych torowisk: 2 sztuki
-
Dane elektryczne i energetyczne
• Wym. Przyłącze sprężonego powietrza: min. 6 bar, max. 8 bar, 1/4"
• Szacowane zużycie sprężonego powietrza: ~100 Nl/h
-
Wózek przesuwu bocznego - 1 sztuka
• Szerokość wózka transportowego: 1300 mm
• Ilość szyn na każdym z wózków poprzecznych: 3 sztuki
• Odstęp między osiami szyn na każdym z wózków poprzecznych: 433 mm
• Długość szyny na wózku jezdnym: 2900 mm
• Pozycjonowanie szyn na wózkach poprzecznych: Jednostronnie
• Pozycjonowanie szyn na stanowiskach: Pneumatycznie
• Sterowanie siłownikami pozycjonującymi: Joystick pneumatyczny
• Blokada przed wypadaniem belki przy przejeździe: Tak, grawitacyjna
• Maksymalne obciążenie wózka: 560 kg
• Maksymalne obciążenie wózka może być rozłożone na wiele szyn lub pojedynczą szynę, nie przekraczając wagi podwieszenia na pojedynczym haku.
-
Listwy transportowe jezdne - 3 sztuki
• Długość listwy transportowej: 2800 mm
• Ilość wózków na jednej listwie: 3 sztuki
• Maksymalne obciążenie listwy: 560 kg na całkowitą długość
• Maksymalne obciążenie listwy: 200 kg na metr bieżący
• Wózki: bezsmarowe, ze specjalnej stali, utwardzane
• Łożyska: odporne na wysokie temperatury
• Materiał listwy: stal czarna utwardzana
-
Łącznik z piecem (Piec nr 1)
• Ilość szyn przed piecem: 3 sztuki
• Odległość między osiami szyn: 433 mm
• Długość dodatkowej szyny przed piecem: 700 mm
• Szerokość prześwitu od (frontu) strony wózka przesuwu bocznego: 1900 mm
• System wspomagający ryglowanie wózka i wypadanie listew przed piecem: Zainstalowany
• Kompensatory szyn przed piecem: Zainstalowane, 3 sztuki
Łącznik z kabiną (Kabina nr 1)
• Ilość szyn przed kabiną: 1 sztuka
• Długość dodatkowej szyny za kabiną: 3000 mm
• Ilość bramek/kratownic za kabiną: 1 sztuka
• Szerokość bramki/kratownicy za kabiną: 1100 mm
Parking trawersu (typ P1) - 1 sztuka
• Typ parkingu: Parking na bramkach
• Długość szyn: 3340 mm
• Ilość szyn: 3 sztuki
• Szerokość prześwitu od (frontu) strony wózka przesuwu bocznego: 2200 mm
• Parking przelotowy: Nie
• Maksymalne obciążenie parkingu: 668 kg
• Prześwit od (boku) strony kratownicy/bramki: 2800 mm
Wózek trawersu TR3 - dowolny
Z trawersem jest możliwość skompletowania pieca do polimeryzacji farby proszkowej i kabiny proszkowej dwustanowiskowej. Kabina i piec znajdują się w osobnych ogłoszeniach.
-
Stan prawny i bezpieczeństwo
• Konstrukcja zaprojektowana według normy EN 1090-2
• Konstrukcja zaprojektowana przez Architekta z aktualnymi uprawnieniami
• System transportowy romer TR nie wymaga dozoru Urzędu Dozoru Technicznego (UDT)
• System transportowy romer TR jest przedmiotem patentu europejskiego
-
Założenia projektowe
• Rozpiętość przesuwu bocznego: 7600 mm
• Wysokość od posadzki do górnej krawędzi szyny: 2080 mm
• Maksymalna długość transportowanego elementu: 2900 mm
• Szerokość prześwitu między słupami kratownic: 3000–500 mm
• Maksymalna waga na pojedynczym haku/zawiesiu: 200 kg/mb
• Wykończenie kratownic, słupów: Lakierowanie proszkowe
• Wykończenie szyn jezdnych: Cynkowanie
• Montaż w Polsce w cenie: Tak
-
Informacje dodatkowe
• Słupy wymagają kotwienia do posadzki: głębokość zakotwienia 180 mm, wypełnienie żywicą epoksydową.
• System w pełni modułowy, z możliwością rozbudowy.
• Węże pneumatyczne odporne na wysokie temperatury: do 250°C.
• System sprężynowy automatycznych zwijaków węży pneumatycznych zasilających wózki, zapobiegający ich uszkodzeniu.
• Przekrój szyn jezdnych: 70 × 70 × 4 mm
• Ilość poprzecznych torowisk: 2 sztuki
-
Dane elektryczne i energetyczne
• Wym. Przyłącze sprężonego powietrza: min. 6 bar, max. 8 bar, 1/4"
• Szacowane zużycie sprężonego powietrza: ~100 Nl/h
-
Wózek przesuwu bocznego - 1 sztuka
• Szerokość wózka transportowego: 1300 mm
• Ilość szyn na każdym z wózków poprzecznych: 3 sztuki
• Odstęp między osiami szyn na każdym z wózków poprzecznych: 433 mm
• Długość szyny na wózku jezdnym: 2900 mm
• Pozycjonowanie szyn na wózkach poprzecznych: Jednostronnie
• Pozycjonowanie szyn na stanowiskach: Pneumatycznie
• Sterowanie siłownikami pozycjonującymi: Joystick pneumatyczny
• Blokada przed wypadaniem belki przy przejeździe: Tak, grawitacyjna
• Maksymalne obciążenie wózka: 560 kg
• Maksymalne obciążenie wózka może być rozłożone na wiele szyn lub pojedynczą szynę, nie przekraczając wagi podwieszenia na pojedynczym haku.
-
Listwy transportowe jezdne - 3 sztuki
• Długość listwy transportowej: 2800 mm
• Ilość wózków na jednej listwie: 3 sztuki
• Maksymalne obciążenie listwy: 560 kg na całkowitą długość
• Maksymalne obciążenie listwy: 200 kg na metr bieżący
• Wózki: bezsmarowe, ze specjalnej stali, utwardzane
• Łożyska: odporne na wysokie temperatury
• Materiał listwy: stal czarna utwardzana
-
Łącznik z piecem (Piec nr 1)
• Ilość szyn przed piecem: 3 sztuki
• Odległość między osiami szyn: 433 mm
• Długość dodatkowej szyny przed piecem: 700 mm
• Szerokość prześwitu od (frontu) strony wózka przesuwu bocznego: 1900 mm
• System wspomagający ryglowanie wózka i wypadanie listew przed piecem: Zainstalowany
• Kompensatory szyn przed piecem: Zainstalowane, 3 sztuki
Łącznik z kabiną (Kabina nr 1)
• Ilość szyn przed kabiną: 1 sztuka
• Długość dodatkowej szyny za kabiną: 3000 mm
• Ilość bramek/kratownic za kabiną: 1 sztuka
• Szerokość bramki/kratownicy za kabiną: 1100 mm
Parking trawersu (typ P1) - 1 sztuka
• Typ parkingu: Parking na bramkach
• Długość szyn: 3340 mm
• Ilość szyn: 3 sztuki
• Szerokość prześwitu od (frontu) strony wózka przesuwu bocznego: 2200 mm
• Parking przelotowy: Nie
• Maksymalne obciążenie parkingu: 668 kg
• Prześwit od (boku) strony kratownicy/bramki: 2800 mm
Wózek trawersu TR3 - dowolny
Z trawersem jest możliwość skompletowania pieca do polimeryzacji farby proszkowej i kabiny proszkowej dwustanowiskowej. Kabina i piec znajdują się w osobnych ogłoszeniach.
ID: 963703127
Skontaktuj się
xxx xxx xxx