Prywatne
Model: Hilux
Rok produkcji: 2011
Paliwo: Diesel
Typ nadwozia: Pickup
Przebieg: 271 000 km
Kolor: Żółty – Złoty
Poj. silnika: 3 000 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Automatyczna
Kraj pochodzenia: Polska
Moc silnika: 171 KM
Napęd: 4x4 (dołączany ręcznie)
Kierownica: po lewej
Opis
Samochód w 100% bezwypadkowy (sprawdzałem osobiście przed zakupem). Zakupiony jako nowy w polskim salonie Toyoty - jestem jego drugim właścicielem od nowości. Serwisowany na bieżąco. W ostatnim czasie z serwisów wykonano:
- wymiana rozrządu
- serwis olejowy, w tym oleje w silniku, skrzyni biegów, mostach
- wymiana wtryskiwaczy na nowe (cały komplet 4 sztuk)
- regeneracja alternatora i rozrusznika
- nowe akumulatory rozruchowe
- maglownica
- serwis hamulców
- wymiana amortyzatorów tył
Samochód przygotowany do dalekich wypraw. Wykonana kompletna zabudowa wyprawowa. Samochód wyposażony w bardzo solidne bagażniki dachowe (na przodzie zamontowany panel solarny 190W spięty z dodatkowym akumulatorem pokładowym w zabudowie AGM 160ah, na tyle namiot dachowy Dutch Mountains Fold 4). Na skrzyni zabudowa aluminiowa na konstrukcji z profili stalowych, pomalowana farbą poliuretanową. W niej system szufladowy na prowadnicach heavy duty. W środku również zbiornik na wodę o pojemności około 50 litrów, akumulator AGM 160ah, butla gazowa 5kg spięta z kuchenką dwupalnikową). Na klapie zamontowane trapy błotne do wyjeżdżania z piasku i innych opresji.
Samochód w standardzie wyposażony w w napęd 4x4 zapinany ręcznie, wraz z możliwością dopięcia reduktora. W tej konfiguracji oraz z niezniszczalnym silnikiem 3.0 D4D oraz automatem jest to najlepszy pojazd w swojej klasie.
Bazy do budowy tej wyprawówki szukałem bardzo długo - trudno znaleźć Hiluxa, który nie jest zmęczony jazdą w terenie czy też mocno wyeksploatowany. Jeżeli ktoś szuka, to wie co mam na myśli.
Samochód służył głównie do dalszych wakacyjnych wypraw w stylu RTO. Zwiedził z nami Gruzję, Turcję, Grecję, Rumunię, Bułgarię i nigdy nas nie zawiódł. Poza wakacjami używany głównie w weekendy - wyjazdy na działkę oraz wyprawy wędkarskie.
Świetna propozycja dla osób aktywnych fizycznie, lubiących przygodę i ceniących sobie bliskość natury. Samochód w pełni autonomiczny, mający olbrzymią przewagę nad kamperami - duże możliwości terenowe.
Toyota wyjechała z salony z wysokim pakietem wyposażeniowym, tj. m.in.:
- automatyczna skrzynia biegów
- napęd 4x4 zapinany ręcznie
- reduktor
- klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
- skórzana tapicerka (obecnie założone wykonane na zamówienie pokrowce welurowe - w gorącym klimacie sprawdzają się lepiej niż skóra)
- elektryczne szyby przód i tył
- elektrycznie sterowane lusterka (składane)
- podgrzewane fotele
- kolorowy wyświetlacz z nawigacją i kamerą cofania
- wielofunkcyjna kierownica
- funkcja dogrzewania silnika
- fabryczne felgi aluminiowe
- hak fabryczny
dodatkowo:
- osłony metalowe pod silnik
- opony AT Cooper Discoverer
- podniesione zawieszenie o 2 cale
- wzmocnione tylne zawieszenie z uwagi na zabudowę
- namiot dachowy Dutch Mountains Fold 4 (koszt zakupu nowego wyniósł 11.000zł). Świetna sprawa na wyprawach. Olbrzymia przewaga nad zwykłymi namiotami - bardzo bezpiecznie i nic nie wpełznie do namiotu.
- zbiornik na wodę około 50 litrów z pompką elektryczną
- prysznic spięty z pompką elektryczną
- system elektryki (panel + akumulator spięte topowym regulatorem napięcia MPPT od Victrona)
Samochód mogę z czystym sumieniem polecić każdemu. Jest bardzo uniwersalny i niezawodny. Nie ma zbędnych i awaryjnych dodatków ekologicznych - bez Adblue.
Zapraszam do oględzin i zakupu.
ps lodówka samochodowa nie jest w zestawie
Na potrzeby ogłoszenia: konkurencja dla Nissan Navara, Mitsubishi L200, VW Amarok, Isuzu D-MAX, Ford Ranger
Kontakt pod numerem telefonu 5.1.9.6.5.6.4.9.1
- wymiana rozrządu
- serwis olejowy, w tym oleje w silniku, skrzyni biegów, mostach
- wymiana wtryskiwaczy na nowe (cały komplet 4 sztuk)
- regeneracja alternatora i rozrusznika
- nowe akumulatory rozruchowe
- maglownica
- serwis hamulców
- wymiana amortyzatorów tył
Samochód przygotowany do dalekich wypraw. Wykonana kompletna zabudowa wyprawowa. Samochód wyposażony w bardzo solidne bagażniki dachowe (na przodzie zamontowany panel solarny 190W spięty z dodatkowym akumulatorem pokładowym w zabudowie AGM 160ah, na tyle namiot dachowy Dutch Mountains Fold 4). Na skrzyni zabudowa aluminiowa na konstrukcji z profili stalowych, pomalowana farbą poliuretanową. W niej system szufladowy na prowadnicach heavy duty. W środku również zbiornik na wodę o pojemności około 50 litrów, akumulator AGM 160ah, butla gazowa 5kg spięta z kuchenką dwupalnikową). Na klapie zamontowane trapy błotne do wyjeżdżania z piasku i innych opresji.
Samochód w standardzie wyposażony w w napęd 4x4 zapinany ręcznie, wraz z możliwością dopięcia reduktora. W tej konfiguracji oraz z niezniszczalnym silnikiem 3.0 D4D oraz automatem jest to najlepszy pojazd w swojej klasie.
Bazy do budowy tej wyprawówki szukałem bardzo długo - trudno znaleźć Hiluxa, który nie jest zmęczony jazdą w terenie czy też mocno wyeksploatowany. Jeżeli ktoś szuka, to wie co mam na myśli.
Samochód służył głównie do dalszych wakacyjnych wypraw w stylu RTO. Zwiedził z nami Gruzję, Turcję, Grecję, Rumunię, Bułgarię i nigdy nas nie zawiódł. Poza wakacjami używany głównie w weekendy - wyjazdy na działkę oraz wyprawy wędkarskie.
Świetna propozycja dla osób aktywnych fizycznie, lubiących przygodę i ceniących sobie bliskość natury. Samochód w pełni autonomiczny, mający olbrzymią przewagę nad kamperami - duże możliwości terenowe.
Toyota wyjechała z salony z wysokim pakietem wyposażeniowym, tj. m.in.:
- automatyczna skrzynia biegów
- napęd 4x4 zapinany ręcznie
- reduktor
- klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
- skórzana tapicerka (obecnie założone wykonane na zamówienie pokrowce welurowe - w gorącym klimacie sprawdzają się lepiej niż skóra)
- elektryczne szyby przód i tył
- elektrycznie sterowane lusterka (składane)
- podgrzewane fotele
- kolorowy wyświetlacz z nawigacją i kamerą cofania
- wielofunkcyjna kierownica
- funkcja dogrzewania silnika
- fabryczne felgi aluminiowe
- hak fabryczny
dodatkowo:
- osłony metalowe pod silnik
- opony AT Cooper Discoverer
- podniesione zawieszenie o 2 cale
- wzmocnione tylne zawieszenie z uwagi na zabudowę
- namiot dachowy Dutch Mountains Fold 4 (koszt zakupu nowego wyniósł 11.000zł). Świetna sprawa na wyprawach. Olbrzymia przewaga nad zwykłymi namiotami - bardzo bezpiecznie i nic nie wpełznie do namiotu.
- zbiornik na wodę około 50 litrów z pompką elektryczną
- prysznic spięty z pompką elektryczną
- system elektryki (panel + akumulator spięte topowym regulatorem napięcia MPPT od Victrona)
Samochód mogę z czystym sumieniem polecić każdemu. Jest bardzo uniwersalny i niezawodny. Nie ma zbędnych i awaryjnych dodatków ekologicznych - bez Adblue.
Zapraszam do oględzin i zakupu.
ps lodówka samochodowa nie jest w zestawie
Na potrzeby ogłoszenia: konkurencja dla Nissan Navara, Mitsubishi L200, VW Amarok, Isuzu D-MAX, Ford Ranger
Kontakt pod numerem telefonu 5.1.9.6.5.6.4.9.1
ID: 969006267
xxx xxx xxx
Dodane Dzisiaj o 08:49
Toyota Hilux 3.0D 171KM automat 4x4-Salon PL-reduktor-bezwypadkowy
98 000 zł
do negocjacji
Lokalizacja