Prywatne
Model: 4-Runner
Poj. silnika: 3 000 cm³
Rok produkcji: 1991
Moc silnika: 143 KM
Paliwo: LPG
Typ nadwozia: Terenowy
Przebieg: 268 850 km
Kolor: Inny kolor
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kierownica: po lewej
Napęd: 4x4 (dołączany ręcznie)
Opis
Do sprzedaży samochód jak w tytule. Pojazd posiada klimatyzację, sprawne napędy, zbiornik gazu (duży, ok. 68 l gazu) ze spodu w miejscu koła zapasowego, hak holowniczy. Hak i LPG oczywiście w dowodzie rejestracyjnym.
Poprzedni właściciel wymieniał m.in. sprężyny, amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, układ wydechowy, remontował karoserię. My również przez okres kilku lat posiadania pojazdu dołożyliśmy do niego sporo pracy, pieniędzy i serca. Wszystkie wydatki były skrupulatnie zapisywane. Najpoważniejszym problemem z jakim musieliśmy się ostatnio uporać to stan ramy. Na dzień dzisiejszy pojazd jest po jej remoncie zakończonym konserwacją. Przy okazji zostały wymienione: przeguby, sworznie zwrotnic, łączniki stabilizatora tylnego, wysprzęglik, wymieniłem również filtry gazu. Całość kosztowała nas prawie 11 tys. zł. Nieco wcześniej wymieniliśmy również większość przewodów hamulcowych które wydawały się podejrzane, na miedziane (ponad 900 zł), akumulator + ostatnio: (7.10.23) wymieniona zastała pompa paliwa + regeneracja alternatora z wymianą regulatora napięcia (24.11.23).
Samochód był przez nas, głównie męża, używany uniwersalnie. Na codzienny dojazd do pracy, zakupy i na zwykłe, turystyczne wyjazdy. M.in. we wrześniu 2020 roku bezproblemowo pokonał trasę do Słowenii i Chorwacji.
Przed oddaniem go do mechanika w celu zajęcia się ramą, samochód nie był używany przez ponad rok. W związku z tym ma pewne "wady" z tym związane. Pokazała się korozja u dołu drzwi głównie po prawej stronie. Po odebraniu samochodu od mechanika przez jakiś czas był problem z hamulcami. Te jednak w miarę się rozchodziły i ustabilizowały, choć pewnie trzeba będzie się nimi w przyszłości zająć.
Na pewno trzeba będzie się zająć klimatyzacją. Jakiś czas temu pod pojazdem pokazała się niewielka zielona plama. Okazało się, że w aluminiowym przewodzie klimatyzacji pojawiła się nieszczelność. Klimatyzacja jeszcze się włącza, natomiast ponieważ wycieka z niej olej, konieczna jest naprawa tegoż przewodu + nabicie.
Chyba ostatni problem to uszczelki pod pokrywami zaworów. Po prostu mają już swoje lata i wycieka gdzieś spod nich olej niestety. Tragedii nie ma, niemniej jednak czasem pojawi się plamka pod samochodem.
Usterki będą przez nas likwidowane w miarę możliwości związanych z wolnym czasem, ale będzie się to pewnie również wiązało ze zmianą proponowanej ceny.
W chwili obecnej Toyota jest wyposażona w widoczny bagażnik na dachu, zamocowany na nim podnośnik typu hi-lift + specjalne mocowanie na koła do niego. Koło zapasowe na bagażniku to "dojazdówka" z którą samochód zakupiliśmy (żelazne, nie od kompletu). Pojazd stoi na aluminiowych kołach z oponami kostkowymi typu MT, widocznymi na zdjęciach. Do samochodu dołączamy również dodatkowy komplet aluminiowych kół z oponami zimowymi (choć opony te już raczej swoje wysłużyły), plus dystanse 5 cm. do nich (ponad 500 zł.). W takim zestawieniu 4Runner jest do sprzedaży w proponowanej kwocie.
Przebieg samochodu - 268 850 km
Ubezpieczenie OC do dnia 30.05.24 r.
Zbiornik LPG do 2026 r.
Przegląd 30.06.24 r.
Samochód z ciężkim sercem, jednak postanowiliśmy sprzedać, w związku ze zmianą planów, natomiast - to ważne - wcale nie zależy nam na szybkiej sprzedaży.
W powyższym opisie staraliśmy się zawrzeć wszystkie istotne informacje. Dlatego prosimy o kontakt tylko osoby naprawdę zainteresowane ewentualnym zakupem, zdające sobie sprawę z faktu, że pojazd ma ponad 30 lat.
PS
Od jakiegoś czasu samochód jest znowuż używany codziennie, więc przebieg będzie większy.
KONTAKT - NR TEL: 60*******69, lub: 60*******53
Poprzedni właściciel wymieniał m.in. sprężyny, amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, układ wydechowy, remontował karoserię. My również przez okres kilku lat posiadania pojazdu dołożyliśmy do niego sporo pracy, pieniędzy i serca. Wszystkie wydatki były skrupulatnie zapisywane. Najpoważniejszym problemem z jakim musieliśmy się ostatnio uporać to stan ramy. Na dzień dzisiejszy pojazd jest po jej remoncie zakończonym konserwacją. Przy okazji zostały wymienione: przeguby, sworznie zwrotnic, łączniki stabilizatora tylnego, wysprzęglik, wymieniłem również filtry gazu. Całość kosztowała nas prawie 11 tys. zł. Nieco wcześniej wymieniliśmy również większość przewodów hamulcowych które wydawały się podejrzane, na miedziane (ponad 900 zł), akumulator + ostatnio: (7.10.23) wymieniona zastała pompa paliwa + regeneracja alternatora z wymianą regulatora napięcia (24.11.23).
Samochód był przez nas, głównie męża, używany uniwersalnie. Na codzienny dojazd do pracy, zakupy i na zwykłe, turystyczne wyjazdy. M.in. we wrześniu 2020 roku bezproblemowo pokonał trasę do Słowenii i Chorwacji.
Przed oddaniem go do mechanika w celu zajęcia się ramą, samochód nie był używany przez ponad rok. W związku z tym ma pewne "wady" z tym związane. Pokazała się korozja u dołu drzwi głównie po prawej stronie. Po odebraniu samochodu od mechanika przez jakiś czas był problem z hamulcami. Te jednak w miarę się rozchodziły i ustabilizowały, choć pewnie trzeba będzie się nimi w przyszłości zająć.
Na pewno trzeba będzie się zająć klimatyzacją. Jakiś czas temu pod pojazdem pokazała się niewielka zielona plama. Okazało się, że w aluminiowym przewodzie klimatyzacji pojawiła się nieszczelność. Klimatyzacja jeszcze się włącza, natomiast ponieważ wycieka z niej olej, konieczna jest naprawa tegoż przewodu + nabicie.
Chyba ostatni problem to uszczelki pod pokrywami zaworów. Po prostu mają już swoje lata i wycieka gdzieś spod nich olej niestety. Tragedii nie ma, niemniej jednak czasem pojawi się plamka pod samochodem.
Usterki będą przez nas likwidowane w miarę możliwości związanych z wolnym czasem, ale będzie się to pewnie również wiązało ze zmianą proponowanej ceny.
W chwili obecnej Toyota jest wyposażona w widoczny bagażnik na dachu, zamocowany na nim podnośnik typu hi-lift + specjalne mocowanie na koła do niego. Koło zapasowe na bagażniku to "dojazdówka" z którą samochód zakupiliśmy (żelazne, nie od kompletu). Pojazd stoi na aluminiowych kołach z oponami kostkowymi typu MT, widocznymi na zdjęciach. Do samochodu dołączamy również dodatkowy komplet aluminiowych kół z oponami zimowymi (choć opony te już raczej swoje wysłużyły), plus dystanse 5 cm. do nich (ponad 500 zł.). W takim zestawieniu 4Runner jest do sprzedaży w proponowanej kwocie.
Przebieg samochodu - 268 850 km
Ubezpieczenie OC do dnia 30.05.24 r.
Zbiornik LPG do 2026 r.
Przegląd 30.06.24 r.
Samochód z ciężkim sercem, jednak postanowiliśmy sprzedać, w związku ze zmianą planów, natomiast - to ważne - wcale nie zależy nam na szybkiej sprzedaży.
W powyższym opisie staraliśmy się zawrzeć wszystkie istotne informacje. Dlatego prosimy o kontakt tylko osoby naprawdę zainteresowane ewentualnym zakupem, zdające sobie sprawę z faktu, że pojazd ma ponad 30 lat.
PS
Od jakiegoś czasu samochód jest znowuż używany codziennie, więc przebieg będzie większy.
KONTAKT - NR TEL: 60*******69, lub: 60*******53
ID: 852919787
xxx xxx xxx
Dodane 17 kwietnia 2024
TOYOTA 4Runner 3.0 v6 4x4 LPG 1991r.
37 000 zł
Użytkownik
Lokalizacja