Prywatne
Numer VIN: JTA11VNJ5W0203915
Model: 4-Runner
Rok produkcji: 1998
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: SUV
Przebieg: 202 650 km
Kolor: Inny kolor
Poj. silnika: 3 969 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Polska
Moc silnika: 294 KM
Opis
Sprzedam mojego 4Runnera 3gen 4.0 V8 którego posiadam od 2019 od tamtego czasu przeszedł szereg zabiegów wizualnych i mechanicznych.
-Rok produkcji 1998 jest to wersja na Amerykę południową Hilux SW4 (modelowo 99), rama stan bardzo dobry, w samochodzie wszystko działa od klimatyzacji poprzez wszystkie szyby, szyberdach cała elektronika.
- Buda była w stanie bardzo dobrym przed rozbiórką nie wymagała napraw ale została rozebrana do zera, wygłuszona całkowicie matami STP Gold + pianka STP (wygłuszone: całkowicie podłoga, sufit, 4 x drzwi, cały bagażnik, wszystkie nadkola. W aucie jest cisza przy 140km/h i bardzo dobry komfort termiczny w lecie się tak nie nagrzewa, a zimą trzyma ciepło.
- Samochód lakierowany na kolor z palety Lamborgini - Grigio Telesto.
- Silnik swap z 3.4V6 na 4.0V8 1uzfe VVTi z Lexusa LS400 z 1999r połączonego ze skrzynią manualną 5 biegową R150 z 4Runnera 3gen, elektronika ma ori ECU przerobionym przez Phoenix Engine Managment. Przebieg budy 202 000km, silnika 188 000km silnik cały po regeneracji nowe uszczelki, na cały silnik, nowy rozrząd. Całość części nowych w silniku to kwota ponad 16tys wszystko OEM Toyota, a koszt całego swapu z robocizna i częściami, silnikiem i skrzynią to ok. 55 000zł
- Wydech cały nowy z kwasówki z aktywnym cat-backiem
- Zawieszenie całe nowe przód górne wahacze JBA, dolne sworznie OEM Toyota, amortyzatory Bilstein 5100 + sprężyny OME 881 przód OME 891 tył, body lift 40mm. Nowe dystanse GitCar po 25mm na stronę.
- Hamulce przód z Tundry duże zaciski i tarcze wszystko nowe kupowane OEM Toyota, Hamulce tył nowe szczęki, i uszczelnienia mostu, nowe krzyżaki
- Koła: felgi OEM Toyota 5szt malowane proszkowo na czarny połysk, nowe opony Nokian AT 285/75R16 (33cale)
- Zderzak tył stalowy własnego pomysłu, progi stalowe, bagażnik dachowy
- Środek cały czarny oraz komfortowe fotele z przodu pochodzące z BMW e90,
- nowe car audio o wartości ponad 10 000zł, Radio 2Din JVC z tylna kamera JVC CMOS230, głośniki STEG, wzmacniacz 4kanałowy STEG, subwofer ARCAudio 10” okablowanie Hollywood
- Sterowanie AuxBeam dodatkowymi odbiornikami
- Dodatkowo pełno jakiś pierdółek typu: lampy przód soczewka i tył Led, nowy grill, Ledbar przód i tył, CB radio, rejestrator 70MAI 810A, nowy akumulator Yuasa i dużo innych gadżetów
- Zamontowany zbiornik na LPG, akurat ja planuję go przerobić jako dodatkowy zbiornik na Pb
Pozostało zrobić zabudowę bagażnika i ewentualnie okleić PPFką przed wjazdem w krzaki
Powód sprzedaży zakup nowego LC250.
Sprzedaż na umowę K-S
Jazda próbna na fotelu kierowcy po wpłacie całości kwoty.
-Rok produkcji 1998 jest to wersja na Amerykę południową Hilux SW4 (modelowo 99), rama stan bardzo dobry, w samochodzie wszystko działa od klimatyzacji poprzez wszystkie szyby, szyberdach cała elektronika.
- Buda była w stanie bardzo dobrym przed rozbiórką nie wymagała napraw ale została rozebrana do zera, wygłuszona całkowicie matami STP Gold + pianka STP (wygłuszone: całkowicie podłoga, sufit, 4 x drzwi, cały bagażnik, wszystkie nadkola. W aucie jest cisza przy 140km/h i bardzo dobry komfort termiczny w lecie się tak nie nagrzewa, a zimą trzyma ciepło.
- Samochód lakierowany na kolor z palety Lamborgini - Grigio Telesto.
- Silnik swap z 3.4V6 na 4.0V8 1uzfe VVTi z Lexusa LS400 z 1999r połączonego ze skrzynią manualną 5 biegową R150 z 4Runnera 3gen, elektronika ma ori ECU przerobionym przez Phoenix Engine Managment. Przebieg budy 202 000km, silnika 188 000km silnik cały po regeneracji nowe uszczelki, na cały silnik, nowy rozrząd. Całość części nowych w silniku to kwota ponad 16tys wszystko OEM Toyota, a koszt całego swapu z robocizna i częściami, silnikiem i skrzynią to ok. 55 000zł
- Wydech cały nowy z kwasówki z aktywnym cat-backiem
- Zawieszenie całe nowe przód górne wahacze JBA, dolne sworznie OEM Toyota, amortyzatory Bilstein 5100 + sprężyny OME 881 przód OME 891 tył, body lift 40mm. Nowe dystanse GitCar po 25mm na stronę.
- Hamulce przód z Tundry duże zaciski i tarcze wszystko nowe kupowane OEM Toyota, Hamulce tył nowe szczęki, i uszczelnienia mostu, nowe krzyżaki
- Koła: felgi OEM Toyota 5szt malowane proszkowo na czarny połysk, nowe opony Nokian AT 285/75R16 (33cale)
- Zderzak tył stalowy własnego pomysłu, progi stalowe, bagażnik dachowy
- Środek cały czarny oraz komfortowe fotele z przodu pochodzące z BMW e90,
- nowe car audio o wartości ponad 10 000zł, Radio 2Din JVC z tylna kamera JVC CMOS230, głośniki STEG, wzmacniacz 4kanałowy STEG, subwofer ARCAudio 10” okablowanie Hollywood
- Sterowanie AuxBeam dodatkowymi odbiornikami
- Dodatkowo pełno jakiś pierdółek typu: lampy przód soczewka i tył Led, nowy grill, Ledbar przód i tył, CB radio, rejestrator 70MAI 810A, nowy akumulator Yuasa i dużo innych gadżetów
- Zamontowany zbiornik na LPG, akurat ja planuję go przerobić jako dodatkowy zbiornik na Pb
Pozostało zrobić zabudowę bagażnika i ewentualnie okleić PPFką przed wjazdem w krzaki
Powód sprzedaży zakup nowego LC250.
Sprzedaż na umowę K-S
Jazda próbna na fotelu kierowcy po wpłacie całości kwoty.
ID: 1017342360
Dodane 31 lipca 2025
Toyota 4-Runner 3Gen 4.0 V8 1UZ-FE VVTI Manual bliźniak Land Cruiser 95
95 000 zł
Lokalizacja