Prywatne
Stan: Używane
Opis
Sprzedam Kompletny zestaw:
Opis:
Carrera Panamericana” – legenda lat 50-tych.
Zorganizowana po raz pierwszy przez księcia Alfonso von Hohenlohe – założyciela słynnego klubu Marbella w Hiszpanii – „Carrera Panamericana” w Meksyku była narodzinami wielu istniejących dziś „marek Carrera”, takich jak Porsche Carrera, okulary Carrera, Carrera Dżinsy, tory wyścigowe Carrera, maszynki do golenia Carrera i wiele innych.
Carrera pochodzi z języka hiszpańskiego i oznacza „wyścig”.
Dotyczy to niewątpliwie wyścigu „Carrera Panamericana”:
przy dystansie 3130 km, tropikalnych temperaturach, ekstremalnych wysokościach i wiejskich drogach, które nie odpowiadały nazwie, był to najcięższy wyścig na świecie.
W 1952 roku zespoły Karl Kling i Hans Klenk (w Mercedesie 300 SL nr 4) oraz Hermann Lang i Erwin Grupp (w Mercedesie 300 SL nr 3) podjęły to wyzwanie.
Kierowcy wykazali się odwagą, by umrzeć: w czołowym zderzeniu Mercedesa SL jadącego z prędkością 220 km/h z sępem pasażer Hans Klenk został poważnie ranny, gdy pękła przednia szyba, ale poddawanie się nie było mowy.
Podczas następnego pit stopu przed przednimi szybami dwóch Mercedesów 300 SL zamontowano masywne stalowe rozpórki, aby zabezpieczyć je przed dalszymi uszkodzeniami.
Mimo wszystkich przeciwności trasę udało się pokonać w rekordowym czasie: po niecałych 19 godzinach i zapierającej dech w piersiach średniej prędkości 165 km/h mercedes 300 SL z numerem startowym 4 minął metę. Zaledwie 35 minut później dojechał Mercedes z numerem startowym 3.
Przeżyj „Carrera Panamericana” w nowy sposób – z cartronic ® 124
Kompletny zestaw Cartronic Panamericana
Skala 1:24
Długość toru 7,14 m
Wymiary konstrukcyjne: 1,76 mx 3,14 m
Szyny kompatybilne z innymi systemami w skali 1:24, takimi jak Carrera Evolution czy Carrera Exclusive
Zawartość:
1 Mercedes-Benz 300 SL nr. 3 z silnikiem 18 V
1 Mercedes-Benz 300 SL nr. 4 z silnikiem 18 V
5 super prostych linii (69 cm)
1 prosto
1 szyna łącząca
12 płaskich łuków o wyjątkowo szerokim promieniu wewnętrznym wynoszącym 25 cm
12 zewnętrznych listew krawędziowych z 6 końcówkami
2 regulatory prędkości
1 transformator z dwiema oddzielnymi cewkami zapewnia bezproblemowe, spójne zasilanie obu torów.
8 podpór drogowych, płynna regulacja wysokości
4 zapasowe kile prowadzące i pantografy
14 zacisków połączeniowych
instrukcja obsługi
Innowacje cartronic ® 124 zapewniające maksymalną przyjemność z jazdy :
Innowacja 1: Super prosta, 69 cm
Super prosta gwarantuje łatwiejszy montaż i większy komfort jazdy. Możliwości podłączenia kabla na spodzie wzmacniają zasilanie za pomocą kabla, który należy wlutować osobno.
Innowacja 2: Kompatybilność
Innowacyjny system łączenia utrzymuje się bez irytujących dodatkowych klipsów dzięki nowo opracowanemu systemowi blokowania. Sworznie łączące łączą ze sobą szyny torowe i są kompatybilne z innymi szynami wyczynowymi, takimi jak Carrera Evolution.
Innowacja 3: Rewolucyjny kolektor prądu
Odbierak prądu wykonany ze specjalnego stopu miedzi i brązu z czterema punktami styku zapewnia nieprzerwany kontakt - nie ma potrzeby ponownej regulacji, jak to jest konieczne w przypadku odbieraków z plecionymi żyłami.
Opis:
Carrera Panamericana” – legenda lat 50-tych.
Zorganizowana po raz pierwszy przez księcia Alfonso von Hohenlohe – założyciela słynnego klubu Marbella w Hiszpanii – „Carrera Panamericana” w Meksyku była narodzinami wielu istniejących dziś „marek Carrera”, takich jak Porsche Carrera, okulary Carrera, Carrera Dżinsy, tory wyścigowe Carrera, maszynki do golenia Carrera i wiele innych.
Carrera pochodzi z języka hiszpańskiego i oznacza „wyścig”.
Dotyczy to niewątpliwie wyścigu „Carrera Panamericana”:
przy dystansie 3130 km, tropikalnych temperaturach, ekstremalnych wysokościach i wiejskich drogach, które nie odpowiadały nazwie, był to najcięższy wyścig na świecie.
W 1952 roku zespoły Karl Kling i Hans Klenk (w Mercedesie 300 SL nr 4) oraz Hermann Lang i Erwin Grupp (w Mercedesie 300 SL nr 3) podjęły to wyzwanie.
Kierowcy wykazali się odwagą, by umrzeć: w czołowym zderzeniu Mercedesa SL jadącego z prędkością 220 km/h z sępem pasażer Hans Klenk został poważnie ranny, gdy pękła przednia szyba, ale poddawanie się nie było mowy.
Podczas następnego pit stopu przed przednimi szybami dwóch Mercedesów 300 SL zamontowano masywne stalowe rozpórki, aby zabezpieczyć je przed dalszymi uszkodzeniami.
Mimo wszystkich przeciwności trasę udało się pokonać w rekordowym czasie: po niecałych 19 godzinach i zapierającej dech w piersiach średniej prędkości 165 km/h mercedes 300 SL z numerem startowym 4 minął metę. Zaledwie 35 minut później dojechał Mercedes z numerem startowym 3.
Przeżyj „Carrera Panamericana” w nowy sposób – z cartronic ® 124
Kompletny zestaw Cartronic Panamericana
Skala 1:24
Długość toru 7,14 m
Wymiary konstrukcyjne: 1,76 mx 3,14 m
Szyny kompatybilne z innymi systemami w skali 1:24, takimi jak Carrera Evolution czy Carrera Exclusive
Zawartość:
1 Mercedes-Benz 300 SL nr. 3 z silnikiem 18 V
1 Mercedes-Benz 300 SL nr. 4 z silnikiem 18 V
5 super prostych linii (69 cm)
1 prosto
1 szyna łącząca
12 płaskich łuków o wyjątkowo szerokim promieniu wewnętrznym wynoszącym 25 cm
12 zewnętrznych listew krawędziowych z 6 końcówkami
2 regulatory prędkości
1 transformator z dwiema oddzielnymi cewkami zapewnia bezproblemowe, spójne zasilanie obu torów.
8 podpór drogowych, płynna regulacja wysokości
4 zapasowe kile prowadzące i pantografy
14 zacisków połączeniowych
instrukcja obsługi
Innowacje cartronic ® 124 zapewniające maksymalną przyjemność z jazdy :
Innowacja 1: Super prosta, 69 cm
Super prosta gwarantuje łatwiejszy montaż i większy komfort jazdy. Możliwości podłączenia kabla na spodzie wzmacniają zasilanie za pomocą kabla, który należy wlutować osobno.
Innowacja 2: Kompatybilność
Innowacyjny system łączenia utrzymuje się bez irytujących dodatkowych klipsów dzięki nowo opracowanemu systemowi blokowania. Sworznie łączące łączą ze sobą szyny torowe i są kompatybilne z innymi szynami wyczynowymi, takimi jak Carrera Evolution.
Innowacja 3: Rewolucyjny kolektor prądu
Odbierak prądu wykonany ze specjalnego stopu miedzi i brązu z czterema punktami styku zapewnia nieprzerwany kontakt - nie ma potrzeby ponownej regulacji, jak to jest konieczne w przypadku odbieraków z plecionymi żyłami.
ID: 874028512
xxx xxx xxx
Dodane 05 kwietnia 2024
Tor samochodowy Panamericana 30001 Mercedes
Tylko przedmiot
250 zł
do negocjacji
Cena z Przesyłką OLX
Użytkownik
Lokalizacja