Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
TM en 125 fi es nowość kat b
TM en 125 fi es nowość kat b
TM en 125 fi es nowość kat b
TM en 125 fi es nowość kat b
PromujOdśwież

Prywatne

Marka: Inna

Poj. silnika: 124 cm³

Stan techniczny: Nieuszkodzony

Rok produkcji: 2025

Kraj pochodzenia: Włochy

Opis

Tm en 125 fi es z rozrusznikiem i wtryskiem paliwa
,nowa konstrukcja silnika ,nowy system zaworu wydechowego z 3 klapami,
System TMEES z napędem bezpośrednim zapewnia lepszą reakcję i wzrost mocy/momentu obrotowego w dolnym zakresie, Parametry techniczne:

Typ: Dwusuwowy, jednocylindrowy, chłodzony cieczą - wyścigowy 2T Tm

Pojemność skokowa: 124,8 cm3

Średnica x skok: 54 x 54,5 mm

Rozrusznik: rozrusznik elektryczny

Wtrysk: wtrysk w przepustnicy, membrana V-Force

Zapłon: Kokusan CDI, 2 mapy zapłonowe można zmieniać podczas jazdy

Sprzęgło: uruchamiane hydraulicznie w kąpieli olejowej

Skrzynia biegów: 6-biegowa

Chłodzenie: Płyn chłodzący z pompą

Rama: aluminium

Widelec przedni: Kayaba USD 48 mm (skok 310 mm)

Amortyzator tylny: TM Racing (skok 300 mm, opcja Ohlins TTX FLOW)

Opona przednia: 90 / 90 x 21 [1,60"]

Opona tylna: 120 / 90 x 18 [1,85"]

Hamulec przedni: Brembo, tarcza 270 mm, pompa Brembo

Hamulec tylny: Nissin, tarcza 245 mm, pompa Nissin

Wydech: Scalvini

Zbiornik: 8,5 l tworzywo sztuczne (opcjonalnie 12 l tworzywo sztuczne )

Paliwo: benzyna bezołowiowa - Automatyczne oddzielne smarowanie dozownik oleju

Motocykl dostępny w wersji gaźnikowej

Waga: 93 kg (bez paliwa)

Wysokość siedziska: 99 cm

Kąt główki ramy: 63°

Mozliwosc doposazenia motocykla w czesci tuningowe

Ręcznie wykańczane skrzynie korbowe z chłodzeniem wodnym okolic wału korbowego. Lekka i wytrzymała odlewana ciśnieniowo obudowa sprzęgła,łatwa inspekcja sprzęgła, pompa wody i osłony zapłonu. Aluminiowy wirnik pompy wodnej. Obrabiane maszynowo wały korbowe na łożyskach wałeczkowych z zaawansowanymi technologicznie uszczelkami korbowodowymi. Wykończone maszynowo korbowody. Tłoki z powłoką zmniejszającą tarcie. Wysokowydajne i trwałe sprzęgła. Kosze sprzęgła „Cush-drive”. Końcówki widełek wybieraka skrzyni biegów z twardą powłoką redukującą tarcie. Hartowane / poddane obróbce części wału przekładni (zmieniony wał główny), 6-biegowe skrzynie biegów z różnymi przełożeniami dolnymi / górnymi dla modeli MX / EN. Membrana V-Force. Hydrauliczne uruchamianie sprzęgła. Elektroniczne sterowanie zaworami wydechowymi TMEES. Wysokowydajne układy wydechowe. Gaźniki Keihin Cyfrowy zapłon Kokusan o zmiennym wyprzedzeniu zapłonu / zapłon sterowany przez Emoticon ECU (do tankowania) w modelach Fi i ES.Legendarne 2-suwowe silniki TM Racing o pojemności 125 cm3 i 144 cm3 są synonimem osiągów, w połączeniu z niesamowitymi innowacjami technicznymi, najnowsza ewolucja silników została zaprojektowana i zbudowana z najlepszych materiałów i zawiera jedne z najlepszych komponentów pomocniczych dostępnych jako standardowe wyposażenie. Najnowsza generacja tego całkowicie nowego silnika o małej pojemności posiada teraz elektryczny rozruch wraz z opcją wtrysku paliwa w modelach 125. TM Racing stworzył silniki o małej pojemności o wyjątkowej charakterystyce mocy, większej niż sugerowałaby ich rzeczywista pojemność, wraz z doskonałą niezawodnością, aby zapewnić wiodące w swojej klasie osiągi od samego początku. Elektronicznie sterowany zawór wydechowy TMEES z bezpośrednim napędem pozostaje sprawdzonym i niezawodnym systemem, który był mile widzianą aktualizacją tych silników o małej pojemności. System TMEES z napędem bezpośrednim zapewnia lepszą reakcję i wzrost mocy/momentu obrotowego w dolnym zakresie, jednocześnie wzmacniając osiągi silnika w średnim i górnym zakresie obrotów. Elektronika systemu TMEES została wyprofilowana tak, aby płynnie współpracować z elektroniką silnika, zapewniając moc, moment obrotowy i szybkość reakcji zawsze na najwyższym poziomie dla każdej dyscypliny. Warianty 144 cm3 otrzymały niewielkie, ale znaczące zmiany w nowym roku modelowym pod względem konfiguracji silnika. Te nowe zmiany współgrają ze zaktualizowanym programowaniem elektronicznym zaprojektowanym w celu maksymalizacji osiągów silnika we wszystkich wersjach.

Motocykl ma aluminiową ramę obwodową i, podobnie jak cała gama silników 2-suwowych, ma automatyczne oddzielne smarowanie dozownikiem oleju



Więcej motocykli na naszej stronie
tm-racing.pl
ID: 999339824

Skontaktuj się

Maksymilian

Na OLX od grudzień 2015

Ostatnio online w dniu 01 sierpnia 2025

xxx xxx xxx

Dodane 16 lipca 2025

TM en 125 fi es nowość kat b

39 800 zł

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon