Prywatne
Marka: Inna
Poj. silnika: 124 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Rok produkcji: 2025
Kraj pochodzenia: Włochy
Opis
Tm en 125 fi es z rozrusznikiem i wtryskiem paliwa
,nowa konstrukcja silnika ,nowy system zaworu wydechowego z 3 klapami,
System TMEES z napędem bezpośrednim zapewnia lepszą reakcję i wzrost mocy/momentu obrotowego w dolnym zakresie, Parametry techniczne:
Typ: Dwusuwowy, jednocylindrowy, chłodzony cieczą - wyścigowy 2T Tm
Pojemność skokowa: 124,8 cm3
Średnica x skok: 54 x 54,5 mm
Rozrusznik: rozrusznik elektryczny
Wtrysk: wtrysk w przepustnicy, membrana V-Force
Zapłon: Kokusan CDI, 2 mapy zapłonowe można zmieniać podczas jazdy
Sprzęgło: uruchamiane hydraulicznie w kąpieli olejowej
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Chłodzenie: Płyn chłodzący z pompą
Rama: aluminium
Widelec przedni: Kayaba USD 48 mm (skok 310 mm)
Amortyzator tylny: TM Racing (skok 300 mm, opcja Ohlins TTX FLOW)
Opona przednia: 90 / 90 x 21 [1,60"]
Opona tylna: 120 / 90 x 18 [1,85"]
Hamulec przedni: Brembo, tarcza 270 mm, pompa Brembo
Hamulec tylny: Nissin, tarcza 245 mm, pompa Nissin
Wydech: Scalvini
Zbiornik: 8,5 l tworzywo sztuczne (opcjonalnie 12 l tworzywo sztuczne )
Paliwo: benzyna bezołowiowa - Automatyczne oddzielne smarowanie dozownik oleju
Motocykl dostępny w wersji gaźnikowej
Waga: 93 kg (bez paliwa)
Wysokość siedziska: 99 cm
Kąt główki ramy: 63°
Mozliwosc doposazenia motocykla w czesci tuningowe
Ręcznie wykańczane skrzynie korbowe z chłodzeniem wodnym okolic wału korbowego. Lekka i wytrzymała odlewana ciśnieniowo obudowa sprzęgła,łatwa inspekcja sprzęgła, pompa wody i osłony zapłonu. Aluminiowy wirnik pompy wodnej. Obrabiane maszynowo wały korbowe na łożyskach wałeczkowych z zaawansowanymi technologicznie uszczelkami korbowodowymi. Wykończone maszynowo korbowody. Tłoki z powłoką zmniejszającą tarcie. Wysokowydajne i trwałe sprzęgła. Kosze sprzęgła „Cush-drive”. Końcówki widełek wybieraka skrzyni biegów z twardą powłoką redukującą tarcie. Hartowane / poddane obróbce części wału przekładni (zmieniony wał główny), 6-biegowe skrzynie biegów z różnymi przełożeniami dolnymi / górnymi dla modeli MX / EN. Membrana V-Force. Hydrauliczne uruchamianie sprzęgła. Elektroniczne sterowanie zaworami wydechowymi TMEES. Wysokowydajne układy wydechowe. Gaźniki Keihin Cyfrowy zapłon Kokusan o zmiennym wyprzedzeniu zapłonu / zapłon sterowany przez Emoticon ECU (do tankowania) w modelach Fi i ES.Legendarne 2-suwowe silniki TM Racing o pojemności 125 cm3 i 144 cm3 są synonimem osiągów, w połączeniu z niesamowitymi innowacjami technicznymi, najnowsza ewolucja silników została zaprojektowana i zbudowana z najlepszych materiałów i zawiera jedne z najlepszych komponentów pomocniczych dostępnych jako standardowe wyposażenie. Najnowsza generacja tego całkowicie nowego silnika o małej pojemności posiada teraz elektryczny rozruch wraz z opcją wtrysku paliwa w modelach 125. TM Racing stworzył silniki o małej pojemności o wyjątkowej charakterystyce mocy, większej niż sugerowałaby ich rzeczywista pojemność, wraz z doskonałą niezawodnością, aby zapewnić wiodące w swojej klasie osiągi od samego początku. Elektronicznie sterowany zawór wydechowy TMEES z bezpośrednim napędem pozostaje sprawdzonym i niezawodnym systemem, który był mile widzianą aktualizacją tych silników o małej pojemności. System TMEES z napędem bezpośrednim zapewnia lepszą reakcję i wzrost mocy/momentu obrotowego w dolnym zakresie, jednocześnie wzmacniając osiągi silnika w średnim i górnym zakresie obrotów. Elektronika systemu TMEES została wyprofilowana tak, aby płynnie współpracować z elektroniką silnika, zapewniając moc, moment obrotowy i szybkość reakcji zawsze na najwyższym poziomie dla każdej dyscypliny. Warianty 144 cm3 otrzymały niewielkie, ale znaczące zmiany w nowym roku modelowym pod względem konfiguracji silnika. Te nowe zmiany współgrają ze zaktualizowanym programowaniem elektronicznym zaprojektowanym w celu maksymalizacji osiągów silnika we wszystkich wersjach.
Motocykl ma aluminiową ramę obwodową i, podobnie jak cała gama silników 2-suwowych, ma automatyczne oddzielne smarowanie dozownikiem oleju
Więcej motocykli na naszej stronie
tm-racing.pl
,nowa konstrukcja silnika ,nowy system zaworu wydechowego z 3 klapami,
System TMEES z napędem bezpośrednim zapewnia lepszą reakcję i wzrost mocy/momentu obrotowego w dolnym zakresie, Parametry techniczne:
Typ: Dwusuwowy, jednocylindrowy, chłodzony cieczą - wyścigowy 2T Tm
Pojemność skokowa: 124,8 cm3
Średnica x skok: 54 x 54,5 mm
Rozrusznik: rozrusznik elektryczny
Wtrysk: wtrysk w przepustnicy, membrana V-Force
Zapłon: Kokusan CDI, 2 mapy zapłonowe można zmieniać podczas jazdy
Sprzęgło: uruchamiane hydraulicznie w kąpieli olejowej
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Chłodzenie: Płyn chłodzący z pompą
Rama: aluminium
Widelec przedni: Kayaba USD 48 mm (skok 310 mm)
Amortyzator tylny: TM Racing (skok 300 mm, opcja Ohlins TTX FLOW)
Opona przednia: 90 / 90 x 21 [1,60"]
Opona tylna: 120 / 90 x 18 [1,85"]
Hamulec przedni: Brembo, tarcza 270 mm, pompa Brembo
Hamulec tylny: Nissin, tarcza 245 mm, pompa Nissin
Wydech: Scalvini
Zbiornik: 8,5 l tworzywo sztuczne (opcjonalnie 12 l tworzywo sztuczne )
Paliwo: benzyna bezołowiowa - Automatyczne oddzielne smarowanie dozownik oleju
Motocykl dostępny w wersji gaźnikowej
Waga: 93 kg (bez paliwa)
Wysokość siedziska: 99 cm
Kąt główki ramy: 63°
Mozliwosc doposazenia motocykla w czesci tuningowe
Ręcznie wykańczane skrzynie korbowe z chłodzeniem wodnym okolic wału korbowego. Lekka i wytrzymała odlewana ciśnieniowo obudowa sprzęgła,łatwa inspekcja sprzęgła, pompa wody i osłony zapłonu. Aluminiowy wirnik pompy wodnej. Obrabiane maszynowo wały korbowe na łożyskach wałeczkowych z zaawansowanymi technologicznie uszczelkami korbowodowymi. Wykończone maszynowo korbowody. Tłoki z powłoką zmniejszającą tarcie. Wysokowydajne i trwałe sprzęgła. Kosze sprzęgła „Cush-drive”. Końcówki widełek wybieraka skrzyni biegów z twardą powłoką redukującą tarcie. Hartowane / poddane obróbce części wału przekładni (zmieniony wał główny), 6-biegowe skrzynie biegów z różnymi przełożeniami dolnymi / górnymi dla modeli MX / EN. Membrana V-Force. Hydrauliczne uruchamianie sprzęgła. Elektroniczne sterowanie zaworami wydechowymi TMEES. Wysokowydajne układy wydechowe. Gaźniki Keihin Cyfrowy zapłon Kokusan o zmiennym wyprzedzeniu zapłonu / zapłon sterowany przez Emoticon ECU (do tankowania) w modelach Fi i ES.Legendarne 2-suwowe silniki TM Racing o pojemności 125 cm3 i 144 cm3 są synonimem osiągów, w połączeniu z niesamowitymi innowacjami technicznymi, najnowsza ewolucja silników została zaprojektowana i zbudowana z najlepszych materiałów i zawiera jedne z najlepszych komponentów pomocniczych dostępnych jako standardowe wyposażenie. Najnowsza generacja tego całkowicie nowego silnika o małej pojemności posiada teraz elektryczny rozruch wraz z opcją wtrysku paliwa w modelach 125. TM Racing stworzył silniki o małej pojemności o wyjątkowej charakterystyce mocy, większej niż sugerowałaby ich rzeczywista pojemność, wraz z doskonałą niezawodnością, aby zapewnić wiodące w swojej klasie osiągi od samego początku. Elektronicznie sterowany zawór wydechowy TMEES z bezpośrednim napędem pozostaje sprawdzonym i niezawodnym systemem, który był mile widzianą aktualizacją tych silników o małej pojemności. System TMEES z napędem bezpośrednim zapewnia lepszą reakcję i wzrost mocy/momentu obrotowego w dolnym zakresie, jednocześnie wzmacniając osiągi silnika w średnim i górnym zakresie obrotów. Elektronika systemu TMEES została wyprofilowana tak, aby płynnie współpracować z elektroniką silnika, zapewniając moc, moment obrotowy i szybkość reakcji zawsze na najwyższym poziomie dla każdej dyscypliny. Warianty 144 cm3 otrzymały niewielkie, ale znaczące zmiany w nowym roku modelowym pod względem konfiguracji silnika. Te nowe zmiany współgrają ze zaktualizowanym programowaniem elektronicznym zaprojektowanym w celu maksymalizacji osiągów silnika we wszystkich wersjach.
Motocykl ma aluminiową ramę obwodową i, podobnie jak cała gama silników 2-suwowych, ma automatyczne oddzielne smarowanie dozownikiem oleju
Więcej motocykli na naszej stronie
tm-racing.pl
ID: 999339824
xxx xxx xxx
Dodane 16 lipca 2025
TM en 125 fi es nowość kat b
39 800 zł
Lokalizacja