Firmowe
Stan: Nowe
Rodzaj: Gry strategiczne i ekonomiczne
Opis
NOWA w FOLII, GDZIENIEGDZIE MAŁE ZARYSOWANIA TYLKO NA FOLII
W dawno zapomnianych czasach okrutni Fomori rządzą Érin, zieloną wyspą. Chwalą swojego króla Balora, który rządzi ze swoich fortyfikacji na północy żelazną pięścią. Stare ścieżki i ruiny rozciągają się na powierzchni wyspy, która za wiele pokoleń będzie nazywana Irlandią. Ale nowe plemiona przybywają na wyspę, dążąc do stałej obecności. Kto będzie kontrolował losy Érin w nadchodzących stuleciach?
Każdy gracz w The Arrival reprezentuje przywódcę plemienia, który próbuje zdobyć dominację nad mityczną wyspą Érin, jednocześnie odpychając demonopodobnych Fomori. Gracze stają jednak przed dylematem, ponieważ zbyt szybkie rozprzestrzenianie się oznacza coraz większą korupcję i wzmocnienie władzy Fomori...
W ciągu 4-6 rund gracze określają swoje zasoby za pomocą unikalnego mechanizmu gry, który zostanie później wykorzystany z zyskiem. Podczas pierwszej fazy (Earning Phase) gracze dobierają cztery karty, z których każda przedstawia trzy sekcje różnych zasobów. Dwie z tych sekcji są stopniowo blokowane przez gracza, pozostawiając jedną sekcję. Zasoby pokazane na tej sekcji są tymi, które gracz otrzymuje. Podczas tej fazy muszą zdecydować, która sekcja jest najlepsza; podczas gdy górna sekcja kart oferuje wiele zasobów, skutkuje również niechcianymi punktami korupcji. Środkowa i dolna sekcja oferują mniej zasobów, ale także mniej korupcji.
Następnie następuje Faza Akcji, w której gracze muszą mądrze wykorzystywać swoje zasoby, mając do wyboru różne rodzaje akcji w celu zdobycia Punktów Sławy.
Gra kończy się, gdy zostanie rozegrana określona liczba rund lub ktoś osiągnie limit korupcji.
Zwycięzcą zostaje gracz z największą liczbą Punktów Sławy lub z najmniejszą liczbą Punktów Korupcji. Zależy to od sytuacji na planszy na koniec gry: Czy plemiona (gracze) kontrolują więcej miejsc na Érin niż Fomori - czy też jest odwrotnie?
W dawno zapomnianych czasach okrutni Fomori rządzą Érin, zieloną wyspą. Chwalą swojego króla Balora, który rządzi ze swoich fortyfikacji na północy żelazną pięścią. Stare ścieżki i ruiny rozciągają się na powierzchni wyspy, która za wiele pokoleń będzie nazywana Irlandią. Ale nowe plemiona przybywają na wyspę, dążąc do stałej obecności. Kto będzie kontrolował losy Érin w nadchodzących stuleciach?
Każdy gracz w The Arrival reprezentuje przywódcę plemienia, który próbuje zdobyć dominację nad mityczną wyspą Érin, jednocześnie odpychając demonopodobnych Fomori. Gracze stają jednak przed dylematem, ponieważ zbyt szybkie rozprzestrzenianie się oznacza coraz większą korupcję i wzmocnienie władzy Fomori...
W ciągu 4-6 rund gracze określają swoje zasoby za pomocą unikalnego mechanizmu gry, który zostanie później wykorzystany z zyskiem. Podczas pierwszej fazy (Earning Phase) gracze dobierają cztery karty, z których każda przedstawia trzy sekcje różnych zasobów. Dwie z tych sekcji są stopniowo blokowane przez gracza, pozostawiając jedną sekcję. Zasoby pokazane na tej sekcji są tymi, które gracz otrzymuje. Podczas tej fazy muszą zdecydować, która sekcja jest najlepsza; podczas gdy górna sekcja kart oferuje wiele zasobów, skutkuje również niechcianymi punktami korupcji. Środkowa i dolna sekcja oferują mniej zasobów, ale także mniej korupcji.
Następnie następuje Faza Akcji, w której gracze muszą mądrze wykorzystywać swoje zasoby, mając do wyboru różne rodzaje akcji w celu zdobycia Punktów Sławy.
Gra kończy się, gdy zostanie rozegrana określona liczba rund lub ktoś osiągnie limit korupcji.
Zwycięzcą zostaje gracz z największą liczbą Punktów Sławy lub z najmniejszą liczbą Punktów Korupcji. Zależy to od sytuacji na planszy na koniec gry: Czy plemiona (gracze) kontrolują więcej miejsc na Érin niż Fomori - czy też jest odwrotnie?
ID: 1014611136
xxx xxx xxx
Dodane 17 lipca 2025
THE ARRIVAL - a game by MARTIN WALLACE - nowa w folii
Tylko przedmiot
85 zł
Przedmiot z Pakietem Ochronnym

Lokalizacja
Zwroty
Pakiet OchronnyZakup od przedsiębiorcy
Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły
Zwróć przedmiot do 14 dni od jego otrzymania przy zakupie od przedsiębiorcy. Skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedającym, żeby zorganizować zwrot przedmiotu. Szczegóły