Prywatne
Stan: Używane
Opis
Sprzedam tester wtryskiwaczy Carbon zapp max ciśnienie 2200 bar testuję wszystkie rodzaje wtryskiwaczy piezo również, eps 205 bosch hartridge sabre
TESTER wtryskiwaczy DIESEL DS1R z pompą 2000 bar – pełny elektroniczny pomiar, elektroniczny regulator ciśnienia (osłona, system Android, bez płynu)
Najnowsze urządzenie do testowania wtryskiwaczy Common Rail na rynku. Charakteryzuje się bardzo kompaktową budową, co docenią pracownicy serwisów o ograniczonej powierzchni, a dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych technologii, pozwala na szybkie i precyzyjnie sprawdzenie stanu technicznego badanego wtryskiwacza. W podstawowych wersjach DS1R-S/10 i DS1R-E/10, na podstawie testów elektrycznych, oraz testów szczelności wtryskiwacza, otrzymujemy wynik w postaci raportu PASS/FAIL, natomiast w wersjach DS1R-E/20 i DS1R-D/20, dokładny raport z wyszczególnieniem wszystkich mierzonych parametrów i ich odniesieniem do wbudowanej bazy danych.
Rozbudowana baza danych dla wszystkich typów wtryskiwaczy elektromagnetycznych i piezo: Bosch, Delphi, Denso, Siemens/VDO/Continental. Bezpłatne, automatyczne aktualizacje oprogramowania. Idealne urządzenie dla ceniących sobie wygodę obsługi i szybki zwrot inwestycji. Doskonale sprawdzi się w profesjonalnej pracowni regeneracji wtryskiwaczy, oraz w zwykłym serwisie samochodowym, gdzie pomoże w szybkiej ocenie prawidłowości pracy wtryskiwacza i jego przydatności do dalszej eksploatacji.
Tester wtryskiwaczy DS1R-D/20:
– Test wszystkich typów wtryskiwaczy elektromagnetycznych i piezo: Bosch, Delphi, Denso, Siemens / VDO / Continental oraz dwucewkowych z odniesieniem wyników testu do bazy danych
– Max ciśnienie pracy 2000 bar
– Test eRLC (elektryczny), ocena stanu wtryskiwacza na podstawie testu szczelności CFL
– Testy dawkowania iVM (dawkowanie: maksymalne obciążenie, częściowe obciążenie, niskie obciążenie, przedwtrysk),
– Testy LKT (test szczelności na powrocie wtryskiwacza) i NLT (szczelność końcówki wtryskiwacza)
– Opcjonalnie testy RSP (szybkości reakcji) i aNOP (ciśnienie otwarcia koncówki wtryskiwacza) – po doposażeniu o czujnik RSP
– Obsługa 1 wtryskiwacza
– Praca w trybie półautomatycznym (ręczny regulator ciśnienia) – DS1R-E/20
– Praca w trybie w pełni automatycznym (elektroniczny regulator ciśnienia) – DS1R-D/20
– Elektroniczny pomiar dawek
– Czas testu około 12 minut
– Tablet 8” z systemem Android
IPSC- KOMORA DO BADANIA ROZPYLANIA
Podświetlana komora do rozpylania w warunkach nadciśnienia. Umożliwia obserwacje wtrysku o ciśnieniu 2500 barów. Komora umożliwia wizualne rozróżnienie dawek cząstkowych tak jak ma to miejsce w cylindrze.
Diagnostyka: ciśnienia otwarcia wtryskiwacza, nieprawidłowego rozpylania, nieszczelnych lub zapieczonych wtryskiwaczy.
RPS- BADANIE REAKCJI WTRYSKIWACZY (OPCJA)
Czujnik RSP podłączany jest do końcówki każdego wtryskiwacza w celu dokładnego pomiaru mechanicznej odpowiedzi wtryskiwacza na wysterowanie elektryczne.
Diagnostyka: przycinający się wtryskiwacz, opóźniony wtrysk paliwa, niska moc silnika, wysoka toksyczność składników spalin.
OPROGRAMOWANIE AZO
Rewolucyjne oprogramowanie umożliwiające korzystanie z najnowszych technologii informatycznych takich jak drukowanie po WiFi, przesyłanie protokołów po WiFi, synchronizacja z serwerem, automatyczna aktualizacja oprogramowania i baz danych, dostęp zdalny do urządzenia, pomoc techniczna online i wiele innych…
DFAP-iVM- STATYCZNY WAGOWY POMIAR WYDATKU WTRYSKIWACZA
Szybki elektroniczny pomiar dawek wtryskowych i przelewów. Układ pomiarowy nie zawiera ruchomych części, nie wymaga filtracji ani kalibracji temperatury.
Rozdzielczość: 0,1 m3
Dokładność: 0,6%
TESTER wtryskiwaczy DIESEL DS1R z pompą 2000 bar – pełny elektroniczny pomiar, elektroniczny regulator ciśnienia (osłona, system Android, bez płynu)
Najnowsze urządzenie do testowania wtryskiwaczy Common Rail na rynku. Charakteryzuje się bardzo kompaktową budową, co docenią pracownicy serwisów o ograniczonej powierzchni, a dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych technologii, pozwala na szybkie i precyzyjnie sprawdzenie stanu technicznego badanego wtryskiwacza. W podstawowych wersjach DS1R-S/10 i DS1R-E/10, na podstawie testów elektrycznych, oraz testów szczelności wtryskiwacza, otrzymujemy wynik w postaci raportu PASS/FAIL, natomiast w wersjach DS1R-E/20 i DS1R-D/20, dokładny raport z wyszczególnieniem wszystkich mierzonych parametrów i ich odniesieniem do wbudowanej bazy danych.
Rozbudowana baza danych dla wszystkich typów wtryskiwaczy elektromagnetycznych i piezo: Bosch, Delphi, Denso, Siemens/VDO/Continental. Bezpłatne, automatyczne aktualizacje oprogramowania. Idealne urządzenie dla ceniących sobie wygodę obsługi i szybki zwrot inwestycji. Doskonale sprawdzi się w profesjonalnej pracowni regeneracji wtryskiwaczy, oraz w zwykłym serwisie samochodowym, gdzie pomoże w szybkiej ocenie prawidłowości pracy wtryskiwacza i jego przydatności do dalszej eksploatacji.
Tester wtryskiwaczy DS1R-D/20:
– Test wszystkich typów wtryskiwaczy elektromagnetycznych i piezo: Bosch, Delphi, Denso, Siemens / VDO / Continental oraz dwucewkowych z odniesieniem wyników testu do bazy danych
– Max ciśnienie pracy 2000 bar
– Test eRLC (elektryczny), ocena stanu wtryskiwacza na podstawie testu szczelności CFL
– Testy dawkowania iVM (dawkowanie: maksymalne obciążenie, częściowe obciążenie, niskie obciążenie, przedwtrysk),
– Testy LKT (test szczelności na powrocie wtryskiwacza) i NLT (szczelność końcówki wtryskiwacza)
– Opcjonalnie testy RSP (szybkości reakcji) i aNOP (ciśnienie otwarcia koncówki wtryskiwacza) – po doposażeniu o czujnik RSP
– Obsługa 1 wtryskiwacza
– Praca w trybie półautomatycznym (ręczny regulator ciśnienia) – DS1R-E/20
– Praca w trybie w pełni automatycznym (elektroniczny regulator ciśnienia) – DS1R-D/20
– Elektroniczny pomiar dawek
– Czas testu około 12 minut
– Tablet 8” z systemem Android
IPSC- KOMORA DO BADANIA ROZPYLANIA
Podświetlana komora do rozpylania w warunkach nadciśnienia. Umożliwia obserwacje wtrysku o ciśnieniu 2500 barów. Komora umożliwia wizualne rozróżnienie dawek cząstkowych tak jak ma to miejsce w cylindrze.
Diagnostyka: ciśnienia otwarcia wtryskiwacza, nieprawidłowego rozpylania, nieszczelnych lub zapieczonych wtryskiwaczy.
RPS- BADANIE REAKCJI WTRYSKIWACZY (OPCJA)
Czujnik RSP podłączany jest do końcówki każdego wtryskiwacza w celu dokładnego pomiaru mechanicznej odpowiedzi wtryskiwacza na wysterowanie elektryczne.
Diagnostyka: przycinający się wtryskiwacz, opóźniony wtrysk paliwa, niska moc silnika, wysoka toksyczność składników spalin.
OPROGRAMOWANIE AZO
Rewolucyjne oprogramowanie umożliwiające korzystanie z najnowszych technologii informatycznych takich jak drukowanie po WiFi, przesyłanie protokołów po WiFi, synchronizacja z serwerem, automatyczna aktualizacja oprogramowania i baz danych, dostęp zdalny do urządzenia, pomoc techniczna online i wiele innych…
DFAP-iVM- STATYCZNY WAGOWY POMIAR WYDATKU WTRYSKIWACZA
Szybki elektroniczny pomiar dawek wtryskowych i przelewów. Układ pomiarowy nie zawiera ruchomych części, nie wymaga filtracji ani kalibracji temperatury.
Rozdzielczość: 0,1 m3
Dokładność: 0,6%
ID: 1016139720
xxx xxx xxx
Dodane 25 lipca 2025
Tester wtryskiwaczy stol probierczy carbon zapp eps
29 999 zł
Lokalizacja