Firmowe
Typ części: Pozostałe
Stan: Nowe
Okres gwarancji (w miesiącach): 12
Opis
Qerk T61 – markowy interfejs diagnostyczny OBD2
Dlaczego Qerk T61?
Jest to całkowicie nowy model z polskim menu – domyślnie ustawionym na język polski od pierwszego uruchomienia urządzenia.
Tester diagnostyczny Qerk T61 to praktyczne i funkcjonalne narzędzie stworzone z myślą o kierowcach, którzy chcą samodzielnie kontrolować stan techniczny swojego auta. Dzięki prostemu menu i kolorowemu ekranowi urządzenie jest wygodne i intuicyjne w obsłudze nawet dla osób bez doświadczenia.
Najważniejsze cechy:
Diagnostyka bez konieczności wizyty u mechanika.
Kolorowy ekran TFT 2,36” – wyraźny i czytelny.
Brak ukrytych kosztów – brak abonamentów i limitów użycia.
Instrukcja w języku polskim oraz: angielskim, czeskim, rumuńskim, niemieckim, francuskim, hiszpańskim i włoskim.
Baza 16929 kodów błędów po polsku, z polskimi znakami.
Dodatkowe funkcje: test akumulatora, alternatora, rozruchu.
Ścieżka usunięcia błędu silnika:
(zdjęcia w ofercie ilustrują etapy)
Funkcje i możliwości menu:
Odczyt i kasowanie błędów:
Czytanie kodów DTC (P0, P2, P3, U0 oraz P1, P3, U1).
Kasowanie błędów i kontrolki CHECK ENGINE.
Odczyt kodów oczekujących oraz stałych.
Monitorowanie danych w czasie rzeczywistym:
Napięcie akumulatora
Temperatura katalizatora
Ciśnienie paliwa
Obroty silnika
Temperatury i przepływy powietrza
Pozycja pedału gazu
Możliwość prezentacji danych w formie tabel lub wykresów
Testy akumulatora i alternatora:
Pomiar napięcia, poziomu naładowania
Test ładowania alternatora
Test rozruchu (analiza spadku napięcia)
Dodatkowe funkcje:
Zamrożone ramki – dane z chwili awarii
Status I/M – gotowość systemów emisji spalin
Odczyt numeru VIN pojazdu
Zgodność OBD2:
Obsługuje: ISO 9141, KWP2000, CAN, J1850 VPW, J1850 PWM
Pojazdy:
Amerykańskie – od 1996 roku
Europejskie – od 2003 roku
Francuskie – od 2006 roku
Azjatyckie – od 2008 roku
Lokalizacja złącza OBD2:
Najczęściej znajduje się pod kierownicą z lewej strony, czasem przy zapalniczce lub w schowku pasażera.
Menu diagnostyczne obejmuje:
Diagnoza – odczyt/kasowanie błędów, status I/M, dane w czasie rzeczywistym, zamrożone ramki, test sondy Lambda, monitorowanie, test EVAP, numer VIN
Dziennik – definicje kodów DTC
Napięcie – woltomierz
Alternator – test ładowania
Rozruch – analiza spadków napięcia
Ustawienia – język (10 wersji), jednostki (km/mile), testy podstawowe
Zalety:
Kompaktowy, poręczny rozmiar
Kolorowy ekran
Menu w języku polskim z polskimi znakami
Obszerna baza błędów
Test alternatora i akumulatora
Odczyt/usuwanie błędów silnika
Monitorowanie parametrów w czasie rzeczywistym
Odczyt zamrożonych ramek
Obsługiwane protokoły:
SAE J1850 PWM, VPW
ISO9141-2
ISO14230-4 KWP (init wolny/szybki)
ISO15765-4 CAN (11/29 bit, 250/500 kbaud)
Ograniczenia:
Brak połączenia z: Renault Clio 2, Megane 1, Fiat Croma, Alfa Romeo 159, Opel Corsa C, Dacia Logan, VW Golf IV/V, Skoda 1.2/1.4 MPI Siemens
Możliwe problemy z grupą VAG (2003–2006, silniki MPI)
Nie obsługuje systemów ABS, AIRBAG, ESP, DPF, radia, liczników, itp.
Nie przypisuje kluczy, nie cofa zacisków hamulcowych
W zestawie:
Interfejs diagnostyczny OBD2 Qerk T61 (język polski)
Instrukcja obsługi w 8 językach
Pudełko
Dlaczego Qerk T61?
Jest to całkowicie nowy model z polskim menu – domyślnie ustawionym na język polski od pierwszego uruchomienia urządzenia.
Tester diagnostyczny Qerk T61 to praktyczne i funkcjonalne narzędzie stworzone z myślą o kierowcach, którzy chcą samodzielnie kontrolować stan techniczny swojego auta. Dzięki prostemu menu i kolorowemu ekranowi urządzenie jest wygodne i intuicyjne w obsłudze nawet dla osób bez doświadczenia.
Najważniejsze cechy:
Diagnostyka bez konieczności wizyty u mechanika.
Kolorowy ekran TFT 2,36” – wyraźny i czytelny.
Brak ukrytych kosztów – brak abonamentów i limitów użycia.
Instrukcja w języku polskim oraz: angielskim, czeskim, rumuńskim, niemieckim, francuskim, hiszpańskim i włoskim.
Baza 16929 kodów błędów po polsku, z polskimi znakami.
Dodatkowe funkcje: test akumulatora, alternatora, rozruchu.
Ścieżka usunięcia błędu silnika:
(zdjęcia w ofercie ilustrują etapy)
Funkcje i możliwości menu:
Odczyt i kasowanie błędów:
Czytanie kodów DTC (P0, P2, P3, U0 oraz P1, P3, U1).
Kasowanie błędów i kontrolki CHECK ENGINE.
Odczyt kodów oczekujących oraz stałych.
Monitorowanie danych w czasie rzeczywistym:
Napięcie akumulatora
Temperatura katalizatora
Ciśnienie paliwa
Obroty silnika
Temperatury i przepływy powietrza
Pozycja pedału gazu
Możliwość prezentacji danych w formie tabel lub wykresów
Testy akumulatora i alternatora:
Pomiar napięcia, poziomu naładowania
Test ładowania alternatora
Test rozruchu (analiza spadku napięcia)
Dodatkowe funkcje:
Zamrożone ramki – dane z chwili awarii
Status I/M – gotowość systemów emisji spalin
Odczyt numeru VIN pojazdu
Zgodność OBD2:
Obsługuje: ISO 9141, KWP2000, CAN, J1850 VPW, J1850 PWM
Pojazdy:
Amerykańskie – od 1996 roku
Europejskie – od 2003 roku
Francuskie – od 2006 roku
Azjatyckie – od 2008 roku
Lokalizacja złącza OBD2:
Najczęściej znajduje się pod kierownicą z lewej strony, czasem przy zapalniczce lub w schowku pasażera.
Menu diagnostyczne obejmuje:
Diagnoza – odczyt/kasowanie błędów, status I/M, dane w czasie rzeczywistym, zamrożone ramki, test sondy Lambda, monitorowanie, test EVAP, numer VIN
Dziennik – definicje kodów DTC
Napięcie – woltomierz
Alternator – test ładowania
Rozruch – analiza spadków napięcia
Ustawienia – język (10 wersji), jednostki (km/mile), testy podstawowe
Zalety:
Kompaktowy, poręczny rozmiar
Kolorowy ekran
Menu w języku polskim z polskimi znakami
Obszerna baza błędów
Test alternatora i akumulatora
Odczyt/usuwanie błędów silnika
Monitorowanie parametrów w czasie rzeczywistym
Odczyt zamrożonych ramek
Obsługiwane protokoły:
SAE J1850 PWM, VPW
ISO9141-2
ISO14230-4 KWP (init wolny/szybki)
ISO15765-4 CAN (11/29 bit, 250/500 kbaud)
Ograniczenia:
Brak połączenia z: Renault Clio 2, Megane 1, Fiat Croma, Alfa Romeo 159, Opel Corsa C, Dacia Logan, VW Golf IV/V, Skoda 1.2/1.4 MPI Siemens
Możliwe problemy z grupą VAG (2003–2006, silniki MPI)
Nie obsługuje systemów ABS, AIRBAG, ESP, DPF, radia, liczników, itp.
Nie przypisuje kluczy, nie cofa zacisków hamulcowych
W zestawie:
Interfejs diagnostyczny OBD2 Qerk T61 (język polski)
Instrukcja obsługi w 8 językach
Pudełko
ID: 999045033
Skontaktuj się
xxx xxx xxx